reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Kreative help
(P.) RP (25.4.2013 14:53)
|
tak to šlo rychlejc, než jsme čekali ..
No teď si hraju, ale teda končím už u toho udělat kolečko transparent mask mám disabled (ono mi to hlavně automaticky po vytvoření toho kolečka udělá z layeru shape) .. ten refine mask je asi co potřebuju, jen ho nenacházím vůbec nikde, patrně proto, že nedodržím technologický postup
Zkouším v gimpu, přidám vrstvu, fill, vyříznu "otvor" s tím částečně průhledným ohraničením, mergnu, chci označit červenou (kterou jsem použil na okraj) jako pozadí, ale FF0000 mi z obrázku vybere barvy a vznikne z toho jakási vyblitá zelená (i když to vypadá jako zajímavej efekt ) ..
Každopádně si připadám jak idiot a chápu, jak se asi cítěj důchodci, když se po nich chce, aby spustili konzoli. Tímto oznamuji svou kapitulaci a vítězství techniky.
Anyway .. BG cive, že bys šel na dvě minuty online a naklikal to za mě? Stejně potřebujem pořešit ten AS, ať se to dotáhne. |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Kreative help
(Wondrej) RP (25.4.2013 14:52)
|
tex |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Kreative help
(BG) RP (25.4.2013 13:06)
|
Tex: hehe, ten comic sans tam ostal este z minuleho obrazku
P.: tak si to co potrebujes selectni a pravym -> layer via cut/copy |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Kreative help
(P.) RP (25.4.2013 12:44)
|
hezky pěkně ..
akorát teda malej problém .. já to kolečko mám i s pozadím, který právě tím efektem chci "zlikvidovat" .. a protože kolečko je nekolečkoidní, potřebuju tam nějakou tu 10% "cache", aby se z toho to kolečko udělalo, s výsledkem jako máš na tom posledním picu .. no, zkusim si s tím pohrát, teď musím letět, tak mrknu večer. |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Kreative help
(Tex) RP (25.4.2013 12:38)
|
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: Kreative help
(BG) RP (25.4.2013 12:26)
|
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: Kreative help
(P.) RP (25.4.2013 11:51)
|
tak fakt je, že gimp tu mám na ty easy úpravy taky .. ale jak to udělat v něm stejně netuším .. už byste mohli někdo bejt nějak konkrétnější, jinak tu zůstanem do zejtra |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: Kreative help
(BG) RP (25.4.2013 11:37)
|
ja mam to same co P. pride mi celkom intuitivni. pracuje se vo vrstvach, ty vrstvy maji nejake blending nastaveni, adjustments, masky, filtry (efekty), z nastrojov staci brush a clone stamp a potom sa este trochu pohrat so selectom (quick select, color range, feather) a ja tam vic ani nevim a ani nepotrebuju |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: Kreative help
(Roumen) R (25.4.2013 11:20)
|
Tak to nevim. Ja to delam v gimpu. |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: Kreative help
(P.) RP (25.4.2013 11:06)
|
tak on je tady ještě zkratkovej chaos .. mám PS Portable , konkrétně pak CS5/12 |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: Kreative help
(Mem) RP (25.4.2013 11:03)
|
P.: A máš opravdu PSP (Corel PaintShopPro, kteréžto je dost intuitivní), anebo PS (který je intuitivní až se ho člověk pořádně naučí)? |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: Kreative help
(P.) RP (25.4.2013 11:00)
|
Roumen: jo, takhle ..
s PSP si teď hraju, udělat tam tu masku přes gradient mě taky napadlo, ale pro uživatele malování, kterej psp používá jen na otáčení objektů, je tam cokoliv dělat dost pakárna skrz hledání a zkoušení co konkrétně kterj přepínač dělá. Zkouším, ale nedaří se. |
|
reagovat
odkaz
|
Nu jo
(niiiiiii) (25.4.2013 10:57)
|
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: Kreative help
(Roumen) R (25.4.2013 10:53)
|
Takze spis takhle. |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: Kreative help
(Mem) RP (25.4.2013 10:33)
|
Pokud potřebuješ lineární přechody v alphě, tak v PSP (a snad každém lepším editoru) jde definovat gradienty s libovolným počtem bodů v barvě i alphě. Tj. klidně si tam uděláš na 90 % šířky gradientu plnou opacity, pak dáš další bod a ke konci přechod k 0. Kruhovým gradientem pak vyplníš co chceš. |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: Kreative help
(BG) RP (25.4.2013 10:28)
|
urobit si masku a pohrat sa na nej, bud rucne stetcom, alebo ju napr. celu blurnut, alebo este photoshop umi new layer mask from transparency a potom refine mask, kde sa v obmedzenej miere da nastavit presne co potrebujes. |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: Kreative help
(P.) RP (25.4.2013 10:23)
|
něco tak, ale nebudu vytvářet to kolo, to už mám, potřebuju jen fixnout jeho okraje, tedy řekněme, že by byl průměr cca 90%, který bude solidní, a pak těch 10% potřebuju udělat přechod z 0% alfa do 100%
|
|
reagovat
odkaz
|
re: Kreative help
(Roumen) R (25.4.2013 10:13)
|
Neco tak? |
|
reagovat
odkaz
|
Kreative help
(P.) RP (25.4.2013 9:57)
|
Jsem tukan .. jak (a hlavně v čem) docílit efektu "do ztracena"? Konkrétně, mějme třeba červené kolečko, které chceme dát na modré pozadí (to nebude součástí picu, pozadí průhledné) .. cílem efektu je vytvořit přechod alfa kanálem, po obvodu toho kolečka směrem ven. Nápady? |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: re: quads
(Bobsik) RP (24.4.2013 15:03)
|
otevírej to klidně v konqueroru, jen ne IE |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: re: quads
(oltskul) RP (24.4.2013 14:53)
|
uz jsem si vsimnul a IE nepouzivam |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: re: quads
(Roumen) R (24.4.2013 14:49)
|
Vsichni jste.
Jinak jsem to teda fixnul, ale tohle nema reseni. Musim se rozhodnout, jestli bude nejdriv slepice nebo vejce. Pri jednom to odkryje entity, pri druhym se to rozsype. |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: re: quads
(P.) RP (24.4.2013 14:44)
|
imo podle počtu re R reagoval na oltskula a Tearon je trupka |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: re: quads
(BG) RP (24.4.2013 14:41)
|
hehe, nj, este keby oltskul nenatiahol sirku stlpca tak by to bolo dokonale...
Roumen: no dovol, ja pouzivam vyhradne webovy prohlizec radka hulana |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: quads
(P.) RP (24.4.2013 14:14)
|
BG: já si říkal proč ten blb sem postuje prázdný pozadí .. teď, asi po šesté návštěvě, jsem si toho všiml |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: re: quads
(Tearon) RP (24.4.2013 14:07)
|
presne, navic to ma pres IE v comic saaaans |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: quads
(Roumen) R (24.4.2013 14:04)
|
Nemas pouzivat IE. |
|
reagovat
odkaz
|
re: re: re: quads
(BG) RP (24.4.2013 12:40)
|
|
|
reagovat
odkaz
|
re: re: quads
(oltskul) RP (24.4.2013 12:00)
|
se trochu pochal a oprav to... |
|
reagovat
odkaz
|
re: quads
(PaulZy) RP (24.4.2013 11:30)
|
/quad /quad /quad /quad |
|