Odebírat
|
|
Obrázek 'maly motor'
(83) (30.10.2025 3:32)
|
reagovat
|
|
vločkař: Ale hovno pruzina, setrvacnik! |
|
|
Obrázek 'maly motor'
(DPC) (29.10.2025 23:36)
|
reagovat
|
|
no do piici. roumenisty rozumeju naozaj uplne vsetkemu |
|
|
Obrázek 'maly motor'
(--) (29.10.2025 23:34)
|
reagovat
|
u ulu: Vždyť to má pak ty největší nevýhody elektro i spalovacích motorů zároveň, ne? |
|
|
Obrázek 'maly motor'
(cok) RP (29.10.2025 23:21)
|
reagovat
|
akoze jasne, ja to beriem ako dost netradicny, ale v buducnosti potencialnu uschovnu energie ale to rovnako mozeme oprasit izotopové termoelektrické generátory RTG a davat ich do aut jadroveho odpadu mame na mraky. |
|
|
Obrázek 'maly motor'
(vločkař) (29.10.2025 23:07)
|
reagovat
|
|
Těch 80 kg pásky ve srovnání s 400 Kg běžnou baterií elektroauta. Samozřejmě tak ideální materiál nemáme. Reálně dnes páska stejné váhy baterie udrží 1000x méně energie. |
|
|
Obrázek 'maly motor'
(cok) RP (29.10.2025 23:04)
|
reagovat
|
je to mozne. ale mozno je tam podobny problem ako pri vytahu do vesmiru, kde teoreticke lano uz mame, len to treba poskladat |
|
|
Obrázek 'maly motor'
(vločkař) (29.10.2025 23:01)
|
reagovat
|
|
Chemické akumulátory, taková prasečina. Pořád tu čeká energie pružnosti, při dokonale pružné pásce blízkou teoretické stačí na stejnou kapacitu 80 kg namotané pásky. Hodinky na to fungovaly, myš na klíček na to jezdí.
|
|
|
Obrázek 'maly motor'
(sdaf) (29.10.2025 22:52)
|
reagovat
|
|
do kolobezky dobre. |
|
|
Obrázek 'maly motor'
(cok) RP (29.10.2025 22:47)
|
reagovat
|
|
toto je podla mna genialne, styri do kazdeho kolesa. tocenim kolesa mame automaticke chladenie vzduchom. vykonu na mraky a tym, ake je to velke, to urcite nie je tazsie ako cokolvek teraz pouzivane. priemerny akumulator ma 500kg v elektroaute? toto vypada, ze sa vykonne vozitka zasa dostanu aj s baterkami pod 1,5 tony a to je pokrok |
|
|
Obrázek 'maly motor'
(ekšly) (29.10.2025 22:41)
|
reagovat
|
|
Semenovnose: planeo, asi 8000 Kč. Nevím kolik koní, ale jedno dobití vydrží i tři hodiny. Dokonce umí si sám dojet do nabíjecí stanice. V tom autě by asi chtělo mít raději dva, jeden rezervní. Počkej na blek frajdej; třeba bude nějaká dobrá akce. |
|
|
Obrázek 'maly motor'
(u ulu) (29.10.2025 22:36)
|
reagovat
|
|
proto je dnes idealni kombinace hybrid.
spalovaci motor si jede na idealni otacky s co nejmensi spotrebou
a generuje elektrinu pro elektromotory v napravach nebo primo v kolech.
plugin hybrid k tomu jeste pridava i baterku a moznost napajeni baterie ze site,
ale to uz je druha vec. |
|
|
Obrázek 'maly motor'
(Semenovnose) (29.10.2025 22:33)
|
reagovat
|
|
ekšly: a kdes to sehnal a kolik to stalo? esli to ma 1000 koni, tak to du hned vobjednat |
|
|
Obrázek 'maly motor'
(ekšly) (29.10.2025 22:30)
|
reagovat
|
|
To mám doma! Používám to na vysávání. Jezdí to samo. Jsem nevěděl, že se to dá použít i do elektroaut. Dobrá věcička každopádně. |
|
|
Obrázek 'maly motor'
(Podotek) (29.10.2025 22:28)
|
reagovat
|
|
Trvalý provozní výkon motoru má být 350 až 400 kW. Každý pokrok je samozřejmě fajn, ale nic zásadního to neřeší. Protože už současné konvenční elektromotory svými vlastnostmi strčí do kapsy jakýkoli spalovací motor. Jenže to neřeší zásadní slabinu elektroaut - chemické akumulátory. |
|
|
Obrázek 'maly motor'
(LSLarry) RP (29.10.2025 22:26)
|
reagovat
|
|
A ted si vem ze nabijes kondenzator na 1 Joule a pak ho za 1 mikrosekundu vybijes. To je nejakych 1300 konskych sil!!! |
|
|
Obrázek 'maly motor'
(#) (29.10.2025 22:22)
|
reagovat
|
|
https://yasa.com/technology/ |
|
|
Obrázek 'maly motor'
(lubik) RP (29.10.2025 22:14)
|
reagovat
|
|
Pravděpodobně blbost. Příliš malé a obtížně uchladitelné. Možná na pár sekund... |
|