Webhosting  |  Mailhosting Business  |  Dárek od Slona  |  Portrétní focení  |  Tesla se slevou  |  Stavební rozpočty  |  Domény


Nalezeno 17 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesátosm:
   


Odebírat

Obrázek 'maly motor' Obrázek 'maly motor' (83) (30.10.2025 3:32) reagovat
vločkař: Ale hovno pruzina, setrvacnik!

Obrázek 'maly motor' Obrázek 'maly motor' (DPC) (29.10.2025 23:36) reagovat
no do piici. roumenisty rozumeju naozaj uplne vsetkemu

Obrázek 'maly motor' Obrázek 'maly motor' (--) (29.10.2025 23:34) reagovat
u ulu: Vždyť to má pak ty největší nevýhody elektro i spalovacích motorů zároveň, ne? =)

Obrázek 'maly motor' Obrázek 'maly motor' (cokRP (29.10.2025 23:21) reagovat
akoze jasne, ja to beriem ako dost netradicny, ale v buducnosti potencialnu uschovnu energie :D ale to rovnako mozeme oprasit izotopové termoelektrické generátory RTG a davat ich do aut :D jadroveho odpadu mame na mraky.

Obrázek 'maly motor' Obrázek 'maly motor' (vločkař) (29.10.2025 23:07) reagovat
Těch 80 kg pásky ve srovnání s 400 Kg běžnou baterií elektroauta. Samozřejmě tak ideální materiál nemáme. Reálně dnes páska stejné váhy baterie udrží 1000x méně energie.

Obrázek 'maly motor' Obrázek 'maly motor' (cokRP (29.10.2025 23:04) reagovat
:-D je to mozne. ale mozno je tam podobny problem ako pri vytahu do vesmiru, kde teoreticke lano uz mame, len to treba poskladat

Obrázek 'maly motor' Obrázek 'maly motor' (vločkař) (29.10.2025 23:01) reagovat
Chemické akumulátory, taková prasečina. Pořád tu čeká energie pružnosti, při dokonale pružné pásce blízkou teoretické stačí na stejnou kapacitu 80 kg namotané pásky. Hodinky na to fungovaly, myš na klíček na to jezdí.

Obrázek 'maly motor' Obrázek 'maly motor' (sdaf) (29.10.2025 22:52) reagovat
do kolobezky dobre.

Obrázek 'maly motor' Obrázek 'maly motor' (cokRP (29.10.2025 22:47) reagovat
toto je podla mna genialne, styri do kazdeho kolesa. tocenim kolesa mame automaticke chladenie vzduchom. vykonu na mraky a tym, ake je to velke, to urcite nie je tazsie ako cokolvek teraz pouzivane. priemerny akumulator ma 500kg v elektroaute? toto vypada, ze sa vykonne vozitka zasa dostanu aj s baterkami pod 1,5 tony a to je pokrok

Obrázek 'maly motor' Obrázek 'maly motor' (ekšly) (29.10.2025 22:41) reagovat
Semenovnose: planeo, asi 8000 Kč. Nevím kolik koní, ale jedno dobití vydrží i tři hodiny. Dokonce umí si sám dojet do nabíjecí stanice. V tom autě by asi chtělo mít raději dva, jeden rezervní. Počkej na blek frajdej; třeba bude nějaká dobrá akce.

Obrázek 'maly motor' Obrázek 'maly motor' (u ulu) (29.10.2025 22:36) reagovat
proto je dnes idealni kombinace hybrid. spalovaci motor si jede na idealni otacky s co nejmensi spotrebou a generuje elektrinu pro elektromotory v napravach nebo primo v kolech. plugin hybrid k tomu jeste pridava i baterku a moznost napajeni baterie ze site, ale to uz je druha vec.

Obrázek 'maly motor' Obrázek 'maly motor' (Semenovnose) (29.10.2025 22:33) reagovat
ekšly: a kdes to sehnal a kolik to stalo? esli to ma 1000 koni, tak to du hned vobjednat

Obrázek 'maly motor' Obrázek 'maly motor' (ekšly) (29.10.2025 22:30) reagovat
To mám doma! Používám to na vysávání. Jezdí to samo. Jsem nevěděl, že se to dá použít i do elektroaut. Dobrá věcička každopádně.

Obrázek 'maly motor' Obrázek 'maly motor' (Podotek) (29.10.2025 22:28) reagovat
Trvalý provozní výkon motoru má být 350 až 400 kW. Každý pokrok je samozřejmě fajn, ale nic zásadního to neřeší. Protože už současné konvenční elektromotory svými vlastnostmi strčí do kapsy jakýkoli spalovací motor. Jenže to neřeší zásadní slabinu elektroaut - chemické akumulátory.

Obrázek 'maly motor' Obrázek 'maly motor' (LSLarryRP (29.10.2025 22:26) reagovat
A ted si vem ze nabijes kondenzator na 1 Joule a pak ho za 1 mikrosekundu vybijes. To je nejakych 1300 konskych sil!!!

Obrázek 'maly motor' Obrázek 'maly motor' (#) (29.10.2025 22:22) reagovat
https://yasa.com/technology/

Obrázek 'maly motor' Obrázek 'maly motor' (lubikRP (29.10.2025 22:14) reagovat
Pravděpodobně blbost. Příliš malé a obtížně uchladitelné. Možná na pár sekund...