Odebírat | ||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (Roumen) R (22.1.2025 23:22) | reagovat | |
[odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (Roumen) R (22.1.2025 23:22) | reagovat | |
Duplicita -> koš | ||
|
||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (clockworker) RP (22.1.2025 21:00) | reagovat | |
No, v tehle demonstraci drobet kulhá to, že vzorové obrázky mají sice stejné vertikální rozlišení, ale horizontální je na tom vlevo skoro dvojnásobné | ||
|
||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (HyperMAX) RP (22.1.2025 20:36) | reagovat | |
Jak by asi vypadal Minecraft nebo Luanti? | ||
|
||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (anonykrysa) RP (22.1.2025 20:26) | reagovat | |
Joker tys v zivote jeste asi neslysel o subpixel renderingu, vid? | ||
|
||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (KL;DR) (22.1.2025 20:04) | reagovat | |
Joker: to máš sice pravdu, ale v době, kdy ty hry vznikaly, tak všichni zákazníci měli CRT... a když později přicházely LCD, tak autoři už měli vyděláno a pracovali případně už na něčem novém. Jinak ty filtry/shadery pro emulaci CRT má v sobě i DosBOX - je tam víc variant, dá se to různě nastavit, každý může vyzkoušet. | ||
|
||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (Joker) (22.1.2025 18:32) | reagovat | |
no-X: Vada to může být i když se to v nějaké specifické situaci dá využít. A to řešení spoléhat na vedlejší efekty nějakého specifického HW má přesně tu nevýhodu, jak ukazuje obrázek: Na něčem jiném to pak vypadá hnusně. | ||
|
||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (hixaxon) RP (22.1.2025 18:05) | reagovat | |
bar bar bar barbucha má point | ||
|
||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (barbucha) (22.1.2025 16:38) | reagovat | |
re no-X: když nad tím přemýšlím, tak je to analogová variant filtrů jako sharpen/blur apod. Ve specifických případech je to super, ale jinak to obraz ničí. A problém u CRT je, že prostě ten filtr nevypneš. | ||
|
||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (barbucha) (22.1.2025 16:29) | reagovat | |
re no-X: protože nezobrazuje, co se posílá. To vylepšení není obecné, ale velice specifické a vede ke zhoršení obrazu všude tam, kde chceš opravdu zobrazit, co jsi do monitoru poslal. | ||
|
||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (morlor) RP (22.1.2025 16:26) | reagovat | |
dupla par dni | ||
|
||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (kakamսra) (22.1.2025 15:27) | reagovat | |
A už jsou u Oděsandy, že je tu tolik prokary? | ||
|
||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (virgill) (22.1.2025 15:21) | reagovat | |
asew4 narvat do pice celou CRT je pomerne slusnej vykon.. | ||
|
||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (m3X) RP (22.1.2025 15:03) | reagovat | |
Dupla koš op ban | ||
|
||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (asew4) (22.1.2025 14:55) | reagovat | |
To je zas dementni obrazek. Kdyz vedle sebe postavis CRT s dvojnasobnym rozlisenim nez LCD musi byt vysledek vzdy patrny. Ted vedle "skveleho" CRT postav displej z mobilu a CRT bude totalne vpici. | ||
|
||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (KL;DR) (22.1.2025 14:36) | reagovat | |
no-X: je to vada/omezení daného typu monitoru - následně se to autoři programů a hlavně her naučili využít ve svůj prospěch. Dneska se tahle vlastnost pracně emuluje pomocí GLSL atd. aby ty staré hry vypadaly i displejích s vysokým rozlišením dobře. | ||
|
||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (KL;DR) (22.1.2025 14:33) | reagovat | |
DUP vs. LA (bylo to tu nedávno - korporace_nas_ojebali.jpg) | ||
|
||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (Hovezi) RP (22.1.2025 14:20) | reagovat | |
CRT ma hardware antialiasing | ||
|
||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (no-X) RP (22.1.2025 14:09) | reagovat | |
barbucha: Pokud díky nějakému prvku lze dosáhnout lepšího výsledku, proč by daný prvek měl být považován za vadu? | ||
|
||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (barbucha) (22.1.2025 14:05) | reagovat | |
Spíše jde o to, že CRT má specifické vady, které jdou využít pro vylepšení obrazu. Zejména pokud s tím autor softwaru (nebo i hardwaru - viz CGA barvy) dopředu počítá. | ||
|
||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (Tydýt) (22.1.2025 13:35) | reagovat | |
A snazi se to rikat opakovane. | ||
|
||
Obrázek 'CRT vs LCD a stare hry' (virgill) (22.1.2025 13:27) | reagovat | |
CRT ma tedy mnohem lepsi rozliseni? to se snazi autor rict? | ||
|