Odebírat | ||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Carl) (17.1.2025 17:35) | reagovat | |
Psi chlup is v prestrojeni - Vylízanej jsi ty. Neznáš historii, neověřuješ informace, žereš oficiální propagandu. Rusáci nemají čím dobývat Kyjev, nemají na to dost velkou armádu a nemají k tomu žádnej důvod. Nemají důvod odvádět do otroctví ukrajinké děti. Ještě všechny z celý Ukrajiny. Uvědom si ty magore, že do Ruska Ukrajinci utíkají stejně jako k nám. Jednak se tam normálně domluví, jednak tam mají často příbuzné, jednak to tam znají a Rusové znají je, jednak se tam nemusí bát ukrajinskejch nácků. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Psi chlup is v prestrojeni) (17.1.2025 12:21) | reagovat | |
carl: vysvetli mi jednu vec. Jak jsi schopnej opsat kod a postnout pristpevek? Jsi uplne vylizanej. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Carl) (17.1.2025 5:55) | reagovat | |
psi chlup is v prestrojeni-Ty jsi se zbláznil. Proč by vraždili děti na Ukrajině? To Ukrajinci zabíjeli lidi na Donbase od roku 2014, To Ukrajinci mají záznam etnickýho čištění, kde vyvraždili sto tisíc Poláků včetně hroznů mimin přivázanejch v hroznech na stromy, ženský s uřezanejma prsama a vyřezanejma vnitřnostma. Ještě pořád jsou fotky na internetu. I tady vyhrožujou zabíjením. Kdyby chtěli Kyjev,hoděj tam atomovku a je pokoj navždy a Západ se uklidní,jen Rusové se tomu vyhejbaj Západ na to tlačí. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (wd43) (17.1.2025 5:34) | reagovat | |
Takze ted uz nedobijete Krym do tydne a neplanujete invazi do Moskalie za mesic? Ted, po trech letech valky a mimionu mrtvych ukrajincu uz jde o to aby rusaci nedobili Kijev? Ten samy Kijev ktery nedobili pred 3 lety? Sranda sledovat jak se ty vase narativy posouvaji | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (psi chlup is v prestrojeni) (16.1.2025 11:47) | reagovat | |
carl: tak to, ze Ukrajina nikdy nedobije krym zpet je asi jasny vsem, tady jde o to, aby rusaci nedobili kyjev a nepovrazdili, nebo neodvedli do otroctvi vsechny deti na ukrajine. Co ti na tom neni jasny? | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Carl) (15.1.2025 23:52) | reagovat | |
Greywolf - No a co jsi si myslel? Vždyť to píšou sami Američané. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Carl) (15.1.2025 23:50) | reagovat | |
psi chlup is v prestrojeni - Takže vedeme tu válku úplně zbytečně, protože Rusko si to udrží, ale kokot jsem já, protože to říkám už dávno? - A ti blbci, co to nechápou ani teď a ještě roky budou draze válčit, to jsou jako ti chyrý a bystří jo? - A nejchytřejší jsou ti, co nevědí nic, ale jsou zarputile proti Rusku, i když nevědí přesně, jestli je to pláž v USA nebo sklad dřeva? | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Greywolf) RP (15.1.2025 20:48) | reagovat | |
@Carl Američania chceli na Kryme stavať základne, preto spravili Majdan? A akú ďalšiu rozprávku moskalskej propagandy nám ešte porozprávaš? Ty si tiež pekne na červeno vytretý. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (psi chlup is v prestrojeni) (15.1.2025 20:44) | reagovat | |
carl: nebo je to mozna tak, ze je uplne jedno, komu co patrilo vloni. Dulezite je, kdo si to udrzi a ted to drzi bohuzel Rusko. Ty kokotem ale zustanes, byl jsi jim loni a budes i pristi rok. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Carl) (15.1.2025 19:35) | reagovat | |
:. Američani na Krymu chtěli stavět základny. Proto udělali Majdan. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Carl) (15.1.2025 19:15) | reagovat | |
psi chlup is v prestrojeni - No to sotva svazáku, Jsme v roce 2025, na co tam psát něco, co bylo kontroverzní i tehdy, Jo počkat, je to propaganda, něco se říct musí a nic pravdivého není k máni. Je to tak chlupe? | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (psi chlup is v prestrojeni) (15.1.2025 18:41) | reagovat | |
carl: tak sis sam odpovedel na otazku, na kterou jsi se ptal. Jak je mozne, ze je na te mapce z roku 1919, behem obcanske valky krym patrici Ukrajine. Tim jsme si vyjasnili, jaky jsi kreten. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (:.) (15.1.2025 17:57) | reagovat | |
No, je blbý, že rusák se nechová tak, že by šlo o nějaké rakety. Mele každý den jinou pohádku, a reálně jediná uvěřitelná hypotéza o příčině, kterou on sám nikdy neřekl, ale fakticky vychází z jeho situace a plně ji realizuje, je, že jde o zdroje surovin. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Carl) (15.1.2025 17:51) | reagovat | |
:. stejně jako USA, který úplně stejně vvvolali Kubánskou krizi jen proto, že si tam Kubánci nechali umístit rakety. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (:.) (15.1.2025 17:31) | reagovat | |
Pro rusáky je casus belli to, že sousedí s nějakým státem, který by oni neovládali. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Merlin) RP (15.1.2025 16:55) | reagovat | |
@Greywolf: Jo, pro kokotí hlavu je každý kokotí hlava... | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Carl) (15.1.2025 16:43) | reagovat | |
Jo, za občanské války, kde to měnilo strany každou chvíli, tak moc, že o tom nepíše ani česká, ani anglická wikipdie. Taky to v té době patřilo bělogvardějcům. - Před tím to ovšem patřilo asi 150 let Rusku, (stejně jako Ukrajina, která byla ovšem jiná než ta dnešní). Ukrajina mohla mít Krym celej, jen kdyby tam nechtěla Rusům nasáčkovat Američany, protože to byl pro ně casus belli, jak všichni vždy věděli. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (psi chlup is v prestrojeni) (15.1.2025 15:11) | reagovat | |
Carl: kdybys nebyl curak, tak je to asi 10 vterin hledani na internutu. Krym patril od roku 1918-1919 Ukrajinske lidove republice (1917-1919), pak jim ho sebrali Rusaci a pak zase vratilli. Ale ty jsi curak, tak ja nevim proc ti to vlastne vysvetluju. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Carl) (15.1.2025 14:53) | reagovat | |
švabach - Tím chceš říct co? Že na tom obrázku není namalovaná Ukrajina s Krymem, že tam není napsaný rok 1919 nebo že Krym nedaroval Chruščev Ukrajině v roce 1954. - Pořád dokola jen potvrzujete, jakej chaos je v libtardích hlavách. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Greywolf) RP (15.1.2025 14:49) | reagovat | |
@Merlin pre nacistu je každý iný nacistom. Od teba to beriem ako kompliment, ty kokotia hlava. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (švabach) RP (15.1.2025 14:18) | reagovat | |
Ale respekt, za takovou píčovinu jako je rusko se tady tři roky bít, to chce talent | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (švabach) RP (15.1.2025 14:17) | reagovat | |
Merline, proč píšeš vždy ze třech účtů? | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Carl) (15.1.2025 13:59) | reagovat | |
Jak mohl bejt Krym Ukrajinskej, jak ukazuje mapa, když ho v roce 1954 dal Ukrajině Chruščov. To jí dal něco, co už měla? | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Merlin) RP (15.1.2025 13:41) | reagovat | |
@NN/A: Hele nácku, že poukážu na zjevný fakt, že tu provoláváte slávu válečnému zločinci, nedělá kolaboranta ze mě, nýbrž z vás. Takže co se táká lidských hoven, drž budu a snaž se vypadat, že vůbec neexistuješ. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (NN/A) (15.1.2025 12:28) | reagovat | |
Merline ty jeden ubohej kolaboranskej zmrde. Ty jsi snad poslední lidské hovno na téhle planetě co bude kázat o morálce. Je urážkou, že ses vůbec načil česky. Nebýt netu tak ani nevěřím, že něco jako ty vůbec může existovat. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Vyjebany kokot) (15.1.2025 11:54) | reagovat | |
V Leningradu asi dostali pridano, ze se tu sebehlo tolik russbuzen | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Druhá půlka prdele) (15.1.2025 9:42) | reagovat | |
Třeba už jsou russáci s prachama na speciální operaci tak v hajzlu, že platí kremloboty Asadovým fetem | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Daniel Dezolanda) (15.1.2025 8:56) | reagovat | |
Docela by mně zajímalo, co v těch ruskočínských neziskovkách berou za drogy? | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Merlin) RP (15.1.2025 8:51) | reagovat | |
@Pepee: Šuchevič je mezinárodně uznaný válečný zločinec a kdokoliv mu provolává slábvu, je zasraný nácek, Podporovat vraždění etnických menšin, včetně žen a dětí, může jen zvrácená zrůda, jak jsi ty a nebo třeba Rama. Takže co se týče źastávání se vrahů, zaměť si před vlastním prahem, odporná kreaturo. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Pepee) RP (15.1.2025 8:49) | reagovat | |
mrdline, pokud opravdu veris te pohadce o nacistech, tak si totalne na mrdly na tu prazdnou palici. Ruska spina rika o ukrajine ze jsou naciste od 2009, kdy se aktivne zacali chystat na valku. Od tohoto roku bezi propaganda a je uplne jedno jaka vlada tam byla. Tak tady nemel hlouposti, ze zelensky, zid, je nejaky nacek, ty magore ruskej. Nejvic nacku na svete mate v rusku, tak si je reste | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Druhá půlka prdele) (15.1.2025 8:49) | reagovat | |
Merline ty pomatený ňoumo, ty sis začal | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Pepee) RP (15.1.2025 8:48) | reagovat | |
mrdline, ty ses nacisto, ty hlavo vymatlana ..pro vas rusaky je nacek kazdy kdo nesouhlasi s okupaci mordoru a mucirnami. Ty bys byl prvni, kdo se na muceni sousedu prihlasi. Jsi odporny zly nelidsky clovek. Odporna morlani troska. Ne vschini rusaci jsou spatni, ale vsichni kolaboranti s ruskym rezimem jsou stejne odporne nelidske zrudy. Neznam nikoho chytreho, kdo zastava tyto odporne vrahy | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Merlin) RP (15.1.2025 8:36) | reagovat | |
@prdel: Co to meleš, vole pomatená? Měl jsi dnes těžké sny? | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Druhá půlka prdele) (15.1.2025 8:25) | reagovat | |
Merline a ty továrny na zmutované vojáky tam taky někde jsou? A co satanistické spiknutí tamních elit? Vyprávěj nám o tom prosím | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Merlin) RP (15.1.2025 8:21) | reagovat | |
@Greywolf: To je taky jeden z důvodů, proč je ukrajinská vláda neonacistická. a je třeba ji denacifikovat. Ať tě to třeba rozerve, nacistickej sráči. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (wd43) (15.1.2025 7:56) | reagovat | |
Greywolf - ja neuvazuju obracene, ja jen poukazuju na fakt ze kazda akce vyvolava reakci, a nejvetsi zverstva pachaji armady takzvane "v sebeobrane". Jako case study mam tady Ukrajinu, kdyz se tam ty zverstva dely, a taky Nacisticke Nemecko, ktere motivovalo sve vojaky do boje hladem a propagandou ktera tvrdila, jak je ti Cesi a Zidobolsevici a Polaci drti, a jak sladka Francie a zkurvena Britanie si v tom jeste lebedi protoze taky vysavaj ty chudaky Nemce... Takhle uvazujou Nackove co se chystaj do boje. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Greywolf) RP (15.1.2025 7:46) | reagovat | |
@Merlin: Stepan Bandera je na Ukrajine považovaný za národného hrdinu. A nech ťa aj roztrhne, ty boľševická filcka. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Greywolf) RP (15.1.2025 7:44) | reagovat | |
@wd43 ďalšia nepresnosť, tentokrát historická. Vysielač v Gliwiciach Poliaci neprepadli. Nemci tam naviezli zabitých väzňov z koncentráku v uniformách Wehrmachtu a označili to za provokáciu. Ale to bolo vlastne jedno, chceli iba naoko zámienku. A k téme: ako ti tu už ďalší povedali, uvažuješ úplne obrátene. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Merlin) RP (15.1.2025 7:23) | reagovat | |
@Rama: Roman Šuchevič je mezinárodně uznávaným válečným zločincem. Je to strůjce Volyňského masakru, kde brutálním způsobem vyvraždili přes sto tisíc Poláků. Nějak mě nepřekvapuje, že zrovna ty mu provoláváš slávu. Honíš si nad fotkami dětí, přibitých na stromy? | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Druhá půlka prdele) (15.1.2025 7:23) | reagovat | |
Kremlomrdky už se tu přestaňte ztrapňovat proboha, nebo se z vás pos...kládám smíchy | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (wd43) (15.1.2025 7:23) | reagovat | |
Cyklisto - ptas se na zaludne otazky, co ja vim? Ale cetl jsem taky o tom ze v Nemecku byl v obdobi po prvni svetove taky hlad jak prase... Pak prisel jeden kniratej a ten prej ze za vsechno muzou Zidi... A Slovani... A Zidobolsevici a taky zidi z Britanie a Francie... Pak Polaci prepadli vysilacku v Glitwicich - se nekdo muze divit Wehrmachtakum ze sli s takovou vervou do boje? Vzdyt se proti nim spikl celej svet! | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Rama) (15.1.2025 7:18) | reagovat | |
Sláva Ukrajině, hrdinům sláva, sláva Banderovi a Šuchevičovi. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (kakamսra) (15.1.2025 7:13) | reagovat | |
cyklobuzno, v Německu nikdy, za 3. říše hromada, #doposledního | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (cyklista) RP (15.1.2025 7:09) | reagovat | |
Milé dementní wd43, kdy přesně umřelo v Německu hladem víc jak 5M lidí při uměle vyvolaném hladomoru? A kdy přesně někdo napadl Německo s argumentem, že je to neexistující stát a národ? | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Merlin) RP (15.1.2025 7:06) | reagovat | |
Ukrajina 1919? Nad čím se budete rozplývat zítra? Nad Německou republikou RAD? | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (kakamսra) (15.1.2025 7:00) | reagovat | |
Nejlepší Holodomor je ten, co na vlastním obyvatelstvu uděláš sám. To ukrám jde furt, teď mají od vůdce pro změnu #doposledního | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (wd43) (15.1.2025 6:44) | reagovat | |
ano, vypada to tak - pokud je obrazek z Ukrajiny leta pane 1919 tak to presne zapada do obdobi docela pametihodnych masakru na civilnim obyvatelstvu, jedna se o jedno z nejtemnejsich obdobi ukrajinske historie, podle wikipedie https://en.wikipedia.org/wiki/Symon_Petliura | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Druhá půlka prdele) (15.1.2025 6:40) | reagovat | |
Ty vole, tady zase jede rašistickofašistická úderka a její kremlopolitruci bomby | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Už nechlastej) (15.1.2025 6:35) | reagovat | |
Ne, napsal jsi totální píčovinu založenou na vadném předpokladu. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (wd43) (15.1.2025 3:47) | reagovat | |
ha, nejak se mi tu nezobrazil komentar tak sem to komentoval dvakrat... ale myslenku sem snad napsal | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (wd43) (15.1.2025 3:46) | reagovat | |
Greywolfe, a proc si myslis ze sel Hitler do Polska? A Do Francie? Vsak se musel "branit"! | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (wd43) (15.1.2025 3:45) | reagovat | |
Ja nejedu zadnou agitku, ja si jen vsimam ruznych paralel - obrana vlastni domoviny a sveho statu je jednou ze zakladnich tezi Nacionalniho Socialismu | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Greywolf) RP (15.1.2025 3:38) | reagovat | |
@wd43 obrana svojej domoviny, svojho štátu nie je agresia ani rozširovanie životného priestoru. Podľa tvojej "definície" sú paralely medzi 3. Ríšou a súčasnou Ruskou federáciou. Ale ty ideš moskalskú agitku podľa ich klamstiev. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (wd43) (15.1.2025 2:54) | reagovat | |
Se nedivim ze se mezi Ukrajinou a Nacistickym Nemeckem nachazi tolik paralel - vzdyt to jsou takovi chudaci narodi, vsichni na ne utoci ze zapadu, z vychodu, nikdo je nema rad, a jedine co muzou delat je utocit na vsechny kolem - rozsirit si ten zivotni prostor trochu... Podobne obrazky meli nackove taky, protoze jak znamo - nacismus stoji na paranoidnim uvazovani zucastnenych "vsichni je chtej zabit!!!" | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (kmikal) RP (14.1.2025 23:33) | reagovat | |
Egale: hele, co vám Zlovákům vadí na židech? (To jsou ti Jevreji). Však jste je v první slovenské republice s Němci skoro vyhladili. GPT: "Někteří významní bolševici (včetně Trockého, Zinovjeva a Kameněva) byli židovského původu, ale v žádném případě netvořili většinu bolševické elity. Bolševická strana byla heterogenní a zahrnovala různé etnické skupiny Ruského impéria, přičemž etničtí Rusové dominovali." | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (Greywolf) RP (14.1.2025 23:16) | reagovat | |
@egal je úplne jedno, či je boľševik / komunista žid, černoch, aziat, Inuit alebo Marťan. Červenú špinu treba vyhnať alebo zahubiť. A aj najhorší tyran v dejinách - Džugašivili - tiež "kopal" za svoj národ, Gruzíncov. Preto mu nevadilo vyvolať holodomor ani hnať vlastných vojakov počas 2. vojny proti guľometom aj s holými rukami, bez zbraní. "Keď zomrie jeden, je to tragédia. Keď zomrú milióny, je to štatistika." | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (egal) (14.1.2025 23:06) | reagovat | |
kmikal: neverím, že nevieš, že väčšina boľševickej verchušky boli Jevreji. Náhodne, jeden z najznámejších - Lejb Bronštejn. Ale všetci si mená poruštili, alebo zmenili. . . | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (:.) (14.1.2025 22:47) | reagovat | |
Myslím, že aktuálně bys Ukrajince urazil, kdybys je nazýval Rusy, byť kyjevskými. | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (kmikal) RP (14.1.2025 22:47) | reagovat | |
Autokratí, to už asi nevyjde. Název Rus už je [odkaz] ;´) | ||
|
||
Obrázek 'Ukraine 1919' (autokrator) RP (14.1.2025 22:41) | reagovat | |
Navrhuji kompromis. Pojďme v tomto konfliktu všichni podpořit pravé Rusy. Jediné pravé Rusko je Kyjevská Rus. Moskalije je jen nepovedená kopie snažící se o nepřátelské převzetí značky. | ||
|