Odebírat | ||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (15.1.2025 19:48) | reagovat | |
šedivý je ateismus nebo tak něco [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kakamսra) (15.1.2025 19:42) | reagovat | |
kníkale, to máš recht, tato země je v naprosté většině věřící, z toho značná část ateisticky. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (15.1.2025 19:39) | reagovat | |
Kdo ví, kdo za Rama píše. Jestli chceš diskutovat, tak aspoň tři řádky, ne výkřiky. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Rama) (15.1.2025 18:16) | reagovat | |
To s tim nijak ale nesouvisi | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (15.1.2025 17:23) | reagovat | |
"No tak doufam ze neveris na nejake kraviny, ze si lide vymysleli nabozensvi protoze si neumeli vysvetlit blesky jako nejakej russak." - Rama tos psal fakt ty? Měl by sis to tu regnout nick, jestli tu chceš vést pseudonáboženské disputace. A mi je jedno, proč si to někdo vymyslel. Jeden z benefitů této země je, že je převážně ateistická (dosaď si slovo podle potřeby). Ještě jako indikátor můžeš použít volební preference KDU-ČSL. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Rama) (15.1.2025 15:11) | reagovat | |
To je legracni | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (:.) (15.1.2025 14:48) | reagovat | |
Těch důvodů, proč si vymysleli náboženství, je plno, ale primárně šlo o nástroj jak přežít - stmeloval smečku nějakou společnou množinou pohádek a jednoduchých vysvětlení / velkých (ne)pravd. Přirozeně se z něj stal nástroj, jak někoho ovládat, nebo aspoň jak na někom parazitovat. Myslím, že aspoň trochu inteligentní člověk má v dnešním stavu poznání trochu na víc než na to, aby věřil v takové pohádky. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Rama) (15.1.2025 14:16) | reagovat | |
No tak doufam ze neveris na nejake kraviny, ze si lide vymysleli nabozensvi protoze si neumeli vysvetlit blesky jako nejakej russak. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Kmikal keryho to ma mobilu porad odhlasuje) (15.1.2025 13:57) | reagovat | |
? | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Rama) (15.1.2025 12:55) | reagovat | |
Kmikal: akorat ze vsechny (skoro) duchovni smery slouzi k tomu, aby se clovek z techto materialnich okovu vymanil a "stal se sam Bohem" a ne aby se jeste chvastounil, jak se mu v tom povedlo uvrtat. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (švabach) RP (15.1.2025 12:21) | reagovat | |
Stejně tak budou za pár let za idioty i místní kremloboti, a teda i čobolové.. znovu | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (15.1.2025 12:00) | reagovat | |
Máme to vědecky dost hezky zdokumentované od velkého třesku, přes něco jako abiogenezi a následnou logickou evoluci v různé potvory až v opičky, které uměly lézt hezky po stromech, když z nich už jako lidi slezli, tak měli dvě funkční horní končetiny, uměli udělat oheň, uměli zasadit a sklidit, pak se nudili, měli neuvěřitelnou fantazii, tak si vymysleli memetické komplexy, které je do nějaké míry ovládají ještě po tisících letech, moc hezké, tleskám. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (15.1.2025 11:55) | reagovat | |
Jo vím, ale oni si naběhli, že nemohou vyvrátit žádnou víru, tak jsem si vymyslel vlastní i tu respektovali jako možnost, tam někdo to pro mě začalo být už divný, jsem asi moc logik na tuhle realitu. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (hmm hmm) (15.1.2025 11:52) | reagovat | |
Nezáleží na podání, ale diskutovali jste o jiných věcech než předmětu debaty o existenci Boha, která není závislá na validitě náboženských představ a ani na existenci náboženství. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (15.1.2025 11:47) | reagovat | |
Záleží na podání? Možná jsem to uvedl, jako že věřím ve Velkého ovčára. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (hmm hmm) (15.1.2025 11:39) | reagovat | |
Tvrzení o existenci náboženství, o kterém sám řečník prohlásí, že si ho vymyslel, není totéž jako předpoklad existence hypotetické entity označované jako Bůh ve smyslu, co se tím v diskusích o ateismu, různých formách teismu a agnosticismu rozumí. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (15.1.2025 11:32) | reagovat | |
Ano, to zkoušeli, zjistili, že tvrzení o mém náboženství je ekvivalentní tvrzení o existenci ostatních. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (15.1.2025 11:31) | reagovat | |
Kdykoli rád ten agnostický pantheon zase rozšířím. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (hmm hmm) (15.1.2025 11:31) | reagovat | |
Mohou ji popřít odkazem na přiznání, že sis to náboženství vymyslel. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (15.1.2025 11:30) | reagovat | |
Když jsem si vymyslel náboženství, Velkého ovčára, magickou ovci, která vše stvořila a řídí, tak mi po delší debatě museli dva mí známí "agnostici" uznat, že nemohou jeho existenci popřít. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (hmm hmm) (15.1.2025 11:25) | reagovat | |
kmikal: Ne, jen se domnívá, že existenci takové entity nelze spolehlivě potvrdit ani vyvrátit. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (15.1.2025 11:20) | reagovat | |
Agnostik věří, že na každé té pohádkové bytosti může být něco pravdy, ne? | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Agnostik) (15.1.2025 10:51) | reagovat | |
@kmikal: Nesmysl. Polyteista věří na mnoho bohů. Agnostik nevěří ani na jednoho boha ani na mnoho bohů. Nesmyslný přívlastek "zakřiknutý" na tom nic nemění. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Rama) (15.1.2025 10:48) | reagovat | |
je to pro mně špatně. Takže si své víry a nevíry nechte laskavě pro sebe a mluvte si výhradně za sebe. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Rama) (15.1.2025 10:47) | reagovat | |
Já na tom nic problematického nevidím. Jedinou možnou definicí ateismu je to, že Bůh není. Jinak to nedává žádný smysl. Já osobě zastávám názor, že každý by si měl pořešit smysl existence podle sebe. A je úplně stejně relevantní, jestli n to jde přes Boha, bez něj nebo přes něco jiného. Relevantní je samozřejmě i to, že to neřeší vůbec. Ale pokud někdo někomu vnucuje, že ten jeho názor je správný, nebo si přivlastňuje "tradiční hodnoty" nebo "drtivou většinu", nadává jiným do "nevěřících" nebo "idiotů", tak | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (m*) RP (15.1.2025 10:42) | reagovat | |
slovaci byli vzdycky prodejne kurvy | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (15.1.2025 10:39) | reagovat | |
rama: hoď si někdy své komentáře s uvozovkami do do chatgpt, dovíš se věci. Ale jo, uznávám, že mé tvrzení, že Češi jsou "drtivou většinou ateisti" je problematické, když jsou problematické definice ateismu. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (15.1.2025 10:36) | reagovat | |
Agnosticismus je jen zakřiknutý polyteismus. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Agnostik) (15.1.2025 10:34) | reagovat | |
Logický postoj je agnosticismus. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Rama) (15.1.2025 10:31) | reagovat | |
No tak samozřejmě, že je ateismus druh víry. Vždyť je to a-teismus, ne-Bůh tzn že věříte tomu, že žádný Bůh absolutně nikde a pro nikoho není. Proto je taky ateismus tím čím je. To je úplně to samé jako když křesťani tvrdí, že jejich Bůh je tady pro všechny a ti ostatní to jaksi ještě nepochopili. Možná z toho plyne taková ta buranská arogance toho, že si přivlastňují výklad pravdy a označují ostatní tu za "nevěřící", tu za "idioty". | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (15.1.2025 10:22) | reagovat | |
No jo, my ateisti jsme hrozné potvory. Ale jo, pokud vycházíš z oficiální kolonky, že ateismus je druh víry, tak se nemůžeme shodnout. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Rama) (15.1.2025 10:11) | reagovat | |
Nevadí mi to terminologicky, vadí mi to fakticky. Dnes jsi mně přesvědčil, že ateisti, úplně stejně jako ostatní náboženské tlupy se chovají k ostatním velice arogantně, přivlastňují si nesmyslně právo vydávat se za jakousi "oprávněnou většinu" a dokonce nadávat ostatním do idiotů. Což snad nedělají ani katolíci. Takže si vezmi ten svůj ateismus a vyznávej si ho se svými pobratimy a ostatní nech na pokoji. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (15.1.2025 10:03) | reagovat | |
Ok, terminologicky ti to vadí, pak je tu tedy většina se nehlásící k žádnému náboženství. Ale pro to není hezké slovo, tak [odkaz] (starší data) | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Rama) (15.1.2025 9:58) | reagovat | |
OK, ale nemůžeš tvrdit, že ČR je nejateističtější země na světě, že je u nás nejvíc ateistů a takové ty kecy, protože nemůžeš dokázat, kolk vás takových je. Možná jen 556. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (15.1.2025 9:55) | reagovat | |
Jako ateista budu kolonku ignorovat, taková kolonka je hluboce pod moji úroveň. Asi jako kdyby tam bylo v které věřím pokémony. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Rama) (15.1.2025 9:54) | reagovat | |
Vidím v tom svobodu nevnucovat někomu, co sám nechce. Trochu mně udivuje, že zrovna ty dáváš lidem nálepky, když ti tady dezoláti dávají nálepky fašistů, nacistů a já nevím čeho všho. Děláš ostatním to samé.... | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Rama) (15.1.2025 9:52) | reagovat | |
Ne, naopak, já tvrdím, že by nikdo neměl podsouvat někomu něco, co ten člověk sám o sobě neuvedl. Ateisti s tím urážením "idiotů" lžou do kapsy, a navíc hned pod tím píšou "Jenže nic takového nejen ČSÚ ale ani žádný komentátor nebo úředník dělat nemá. Nikomu z nich nenáleží právo rozhodovat, která víra je “skutečná” a která recesistická". Lidé mohli uvést, že jsou ateisti, katolíci, Jedi nebo já nevím co ještě, ale neudělali to. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (15.1.2025 9:49) | reagovat | |
Jo tak, ty nedáváš, že nevěřit v píčoviny je prostě NORMÁLNÍ a čekáš, že se budeme namáhat to někde explicitně deklarovat jako víru. Ne. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (15.1.2025 9:46) | reagovat | |
" když pár funkčně negramotných idiotů z řad komentátorů a moderátorů bude tvrdit, že je u nás přesně 555 ateistů, protože právě tolik dotazovaných uvedlo ateismus do kolonky “vyznání”, není tomu tak." )) [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Rama) (15.1.2025 9:42) | reagovat | |
OK, hádat se nebudu, rouming nepovažuju za platformu vhodnou ke skutečné diskusi. 555 lidí se přihlásili k ateismu, ostatní ne. Tak to je, v tabulce jsi to musel najít. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (15.1.2025 9:33) | reagovat | |
Ramý plís, už jsem v tvém odkazu hledal 555, :. taky. Jsi mimo. Včera jsi neměl jak oponovat, že počkáš přes noc, to na tom nic nemění. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Rama) (15.1.2025 8:47) | reagovat | |
Jinak ten článek v Reflexu je děsivý blábol, nevím kdo se definuje jako "nevěřící", já taky nenadávám fráterníkům "nemyslící" nebo "nechápající". Ještě legračnější je, že se autor zmítá hrůzou z toho, že mezi těmi hajzlíky mladými je jen 7 % katolíků - když se podíváš do tabulky sčítání lidu, tak z celé populace je to taky 7 %. Takže si prosím nelžeme. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Pepee) RP (15.1.2025 8:43) | reagovat | |
narod, vecou srdca ... no tvl ... jako dnesni dezolati | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Rama) (15.1.2025 8:42) | reagovat | |
kmikal: Sorry, včera už mě to sem nepustilo, jako neregistrovaná mrdka mám jen omezený počet příspěvků. Chtěl jsme jen napsat, že při posledním sčítání lidu se k ateismu přihlásilo 555 lidí - což najdeš v tabulce. Podle mého to, že někdo nevyplnil, nebo se nepřihlásil neznamená, že se hlásí k ateismu. Stejně jako každý, kdo se neoznačí explicitně za sparťana, není automaticky slávista. Já jsem třeba neuvedl nic (proč taky), navíc otázka byla dost blbě položena, ale ateista rozhodně nejsem. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (14.1.2025 22:50) | reagovat | |
A čísla u mladších vypadají ještě lépe. A to už jsou 7 let stará čísla [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (agg) RP (14.1.2025 22:41) | reagovat | |
Špekoun Danko. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (:.) (14.1.2025 21:46) | reagovat | |
5 mega bez náboženské víry, 3 mega neuvádějí. Kde vidíš 555 kousků? | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (14.1.2025 21:45) | reagovat | |
Rama: děkuji za potvrzení čísel. Pokud jsi odkazem myslel něco jiného, buď konkrétnější. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Rama) (14.1.2025 21:42) | reagovat | |
kmikal plís: https://scitani.gov.cz/nabozenska-vira#skupina-758869 | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Rama) (14.1.2025 21:41) | reagovat | |
egal: No a co s tím, že Chorvati byli ještě větší kurvy než Slováci, zajímavé na tom je snad jen to, že oba státy jely na katolické bázi, když už ses tady holedbal Bohem, jinak asi nic. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (14.1.2025 21:41) | reagovat | |
Rama plís. [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Rama) (14.1.2025 21:40) | reagovat | |
Kmikal+tečka: To je legrační, jak se neustále udržuje ten nesmysl, že ČR je nejvíce ateistickým státem, když se k ateismu hlásí pouhých 555 lidí. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (14.1.2025 21:39) | reagovat | |
Btw, nemáte to špatné to hledání [odkaz] podle data, máte to i pěkně naskenované na fullscreen hledání. Tím jste na Slovensku oproti Česku knihovnám sto let napřed. Tady většinu obsahu blokují svině z Dilia (něco jako OSA a většinu českých novin před 1914 si nepřečtu. Tlaku Dilie tu odolává Olomouc [odkaz] kde ty věci ještě ZATÍM jsou. Nenechte si archivy na Slovensku taky tak vykurvit. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (14.1.2025 21:35) | reagovat | |
Chorvati byli pro Jugoslávii to, co Slováci pro Československo, jo? | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (kmikal) RP (14.1.2025 21:33) | reagovat | |
Egale, jsme Češi, drtivou většinou ateisti, smějící se bestie, jsme vždy bez hříchu. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (:.) (14.1.2025 21:33) | reagovat | |
Rama: klid. Může si vzít do huby kolik bohů chce, na ateistické Čechy to má vliv stále stejný, tj. nulový, a jsem si jistý, že jeho směrem poletí nejen slušná sprška kamenů, ale také konzerv od lančmítu a paštik. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (egal) (14.1.2025 21:32) | reagovat | |
Nemci odvracali pohľad. Nezávislé vojnové Chorvátsko vybudovalo najhoršie koncentračné tábory v histórii xx Ustašovci po invázii do Juhoslávie v apríli 1941 prevzali moc a vyhlásili Nezávislý štát Chorvátsko. Okamžite začali kampaň teroru a masového vrážd, ktorá zahŕňala prevádzkovanie vlastných vyhladzovacích táborov ako Jasenovac.Režim bol známy svojou extrémnou brutalitou, ktorá bola taká krutá, že dokonca šokovala niektorých ich nemeckých spojencov. xx Info rovnako Lahko, ako o Tisovi. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (:.) (14.1.2025 21:31) | reagovat | |
/kr: To se uvidí za půl roku. A vás naopak čeká příležitost složit reparát, pokud se to ficovi sesype. | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Rama) (14.1.2025 21:29) | reagovat | |
egal: Ty, křivácký přizdisráč si bereš do huby Boha? To to teda v Čobolstánu vypadá.... | ||
|
||
Obrázek 'prvni slovenska republika' (Rama) (14.1.2025 21:28) | reagovat | |
kr: Ano a podstatně, žádný český kapitán Danko dnes neobdivuje krásy Moskvy a nábožně nenaslouchá Putlerovi který mu vysvětluje, proč prostě musí vraždit na Ukrajině. | ||
|