Odebírat | ||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (dzejk) RP (14.10.2024 19:08) | reagovat | |
Kníže Ignor | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Koukni radši do zrcadla než do okna) (12.10.2024 12:12) | reagovat | |
Svým chováním popisuješ sám sebe. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (KING_OF_OKENA) RP (12.10.2024 11:50) | reagovat | |
když popisuješ šmejdy a svině, nepoužíváš moc milá slova | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Koukni radši do zrcadla než do okna) (12.10.2024 11:47) | reagovat | |
Zato z tvých i Foltýnových výronů nenávisti čiší samý pozitivismus. radost, přejícnost a obhajoba individuálních svobod. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (KING_OF_OKENA) RP (12.10.2024 11:44) | reagovat | |
mimochodem to Foltýn to řekl naprosto přesně. Už podle komentářů jde ledacos zjistit. Negativní, zapšklý, nepřející, totality obhajující. Vy nechcete,, aby se lidi měli líp, ale stejně na hovno jako se máte vy | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (KING_OF_OKENA) RP (12.10.2024 11:38) | reagovat | |
Merlin: ale prosím tě, samozřejmě že si gaspadin putler připravoval půdu už dávno přes media. Když jsem tam byl poprvé 2011-2013, bylo to vidět už ve zprávách. I místní začali nadávat na Ukrajince. Když pak po letech mě Ukrajinci stavěli barák, ta parta makala dřív u Moskvy a museli odejít, atmosféra na piču, i když platili líp než tehdá v ČR. To že ty o tom víš kulový, mě nepřekvapuje, meleš tady pátý přes devátý. Nejsi ty náhodou ta svině co o ní mluvil Foltýn | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (miko) RP (12.10.2024 10:48) | reagovat | |
se mi libi, ze dement se silne rozvinutym hosipem tady zvani neco o pameti akvarijne rubycky (ale evidentne tu myslenku nekde vykradl) a holodomor byl cileny, mrdlinku. i kdyz mozna v takove mire, kapanek se jim to pak vymklo z rukou. si dostuduj dostupne materialy. ... ale zitra si to stejne nebudes pamatovat, tak je to asi i zbytecny | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Merlin) RP (12.10.2024 10:22) | reagovat | |
@:. S tebou je to jak s akvarijní rybičkou. Každý den je třeba ti opakovat totéž pořád znova. Hladomor byl následek skvělého socialistického plánování v zemědělství a měl stejně obětí mezi Rusy jako mezi Ukrajinci. Nešlo o žádné cílené vyhlazování Ukrajinců, jak se snažíš tvrdit ty. Přečti si o tom aspoň tu wikipedii, když nic jiného, která dává za pravdu mě. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Merlin) RP (12.10.2024 10:19) | reagovat | |
@miko: Jsi idiot, což je už dostatečně známá věc. Víš, řeč se točí kolem událostí roku 2014. To Rusáci opravdu neměli žádné 200, které by měly vliv na nedostatek pracovních sil. Prostě se ztrácíš v časoprostoru, ty debile. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (:.) (12.10.2024 10:11) | reagovat | |
A hele ho, rusák, včetně chucpe o ruině. Jak rusácké. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Nonstop) (12.10.2024 9:48) | reagovat | |
Ukraruině se nedaří, že tady za válčíte nonstop? | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Dezοlát) (12.10.2024 9:38) | reagovat | |
Hulič nemytejch ruskejch čůráků Merlin zase sere ruský stokrát vyvrácený hovna na Rouming. Ty musíš bejt ještě větší ruská kurva, než tvoje máma, která vomrdala celou posádku sovětský okupační armády v Milovicích. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (miko) RP (12.10.2024 9:22) | reagovat | |
mrdlinku, a vis proc maji sileny nedostatek pracovnich sil? zkus hadat. zkus to jeste jednou. zkus to potreti ... ne, ty si to nechces pripustit, ale je to protoze jsou v armade na ukrajine (uz jako 200, nebo jestli jeste jako budouci 200, to nevi nikdo). | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (kakamura) (12.10.2024 9:20) | reagovat | |
Tečka na to má průzkum. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (:.) (12.10.2024 9:16) | reagovat | |
Jo, Ukrajinci přece mají rusáky rádi, to USA si vymyslely věci jako holodomor nebo rusifikaci během okupace předchozí iterací rusácka, nic takového se ve 20. století na Ukrajině nedělo. Jseš hovado. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Pepee) RP (12.10.2024 9:16) | reagovat | |
merlin ty hlupaku vymatlanej ruskej. O zainteresovani USA na majdanu neni jediny dukaz, prestan s temi konspiracemi a ruskymi srackami. Pelosi rekla, ze majdan jim vyhovuje a to je tak cele. A proc by ne. Majda vzniknul proto, ze ukrajinci maji rusaku plne zuby, jsou to odporni okupanti kteri nikde nic dobreho neprinesli. Tak zalez s temi nesmysly do te vasi ruske diry a nevylezej!! | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Merlin) RP (12.10.2024 8:41) | reagovat | |
@KING_OF_OKENA: Meleš sračky, Rusáci nikoho nikam nevyháněli. Naopak, pracovní síly mají silný nedostatek, mají malou nezaměstnanost, prostě nemají lidi. A Majdan byl samozřejmě vymyšlen, financován a proveden Spojenými státy, to přiznala i Nancy Pelosiová, která dokonce vyčíslila, kolik to stálo. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Sratan) (12.10.2024 5:39) | reagovat | |
miko: Vetsina tech knizek je o depresi, smrti a alkoholismu ... coz neznamena, ze nejsou dobre, ale zasem to zacne byt jednotvarne, jako Remarque ... | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (miko) RP (12.10.2024 5:23) | reagovat | |
ale zase jo: hromada dobrych knizek, i hudba (myslim hlavne klasika). ale to je zas spis zasluhou jednotlivcu, vetsine (a vedeni) navzdory. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (ujo) RP (12.10.2024 2:39) | reagovat | |
... nepamatují si, že by z Ruska někdy krom plynu a ropy něco dobrého přišlo a i ten plyn a ropa není zásluhou šikovnosti ruského národa, ale jen geograficko-geologické štěstí.... | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (KING_OF_OKENA) RP (11.10.2024 23:16) | reagovat | |
hele Merline, ale tady snad řešíme Ukrajinu. Zvolili si zástupce, kterej se leta paktoval s ruSSkem. Nevedlo to nikam. Naopak ruSSáci začali vyhánět Ukrajince z ruSSka, protože jim brali práci a už dávno měli zálusk na její části. Majdan byla jen reakcí většiny v zemi. Další demokratický volby ukázaly, že reakce byla správná. Chápu, že tohle, vy patolízalové z IVK nemůžete vstřebat. Nezávislý stát ? Myslíš Česko jako Švýcarsko Lidi v zemích chtějí někam patřit, mít jistoty. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Dezοlát) (11.10.2024 23:12) | reagovat | |
Merline tvoje hláška, že Západ s Ruskem sepisuje smlouvy aby si s nima mohl vytřít prdel je dostatečná, abys už mohl být vyhlášenej jako "Merlin, ruskejch kuřbuřtů předseda Nejvyššího sovětu"! Fakt umíš obracet pravdu naruby jak svýho času TASS. Gratuluju, kuřbuřte Merline! | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Voláme NN/A) (11.10.2024 22:59) | reagovat | |
Pátek večer a roumingovská virtuální válka jede na plný obrátky. Kdepak je NN/A s tou jeho tapetou o posranejch životech, když ho nejvíc potřebujeme? | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Merlin) RP (11.10.2024 22:59) | reagovat | |
@KING_OF_OKENA: Tvoje dětsky naivní představa, že jednotlivé státy mají nezávislou politiku a mohou si dělat, co se jim zachce, by byla roztomile úsměvná, kdyby to tedy nebyla totální pitomost. Podívej, co se stalo s Kubou, když se rozhodli pro socializmus. Nebo Vietnamem, Tuniskem, Nikaraguou, Venezuelou atd atd. Nejde o to, že socialismus je špatný nápad. Ale přeci byly to nezávislé státy, tak proč se je po tomto rozhodnutí pokusil někdo převálcovat, dostat do ekonomické izolace, zničit? | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Merlin) RP (11.10.2024 22:54) | reagovat | |
@Počty hovoří jasně: Však jo, plus je tam i ode mě. Vždyť to tak je, Západ s Ruskem sepisuje smluvy, aby si s nima pak mohl vytřít prdel. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (KING_OF_OKENA) RP (11.10.2024 22:46) | reagovat | |
každá země má snad právo požádat o vstup do NATO pokud cejtí ohrožení, Co tady pořád dezoláti řešíte. Ukrajina asi časem by na NATO chtěla a měla oprávněný důvod, protože ruSSko se zachovalo přesně jak předpokládali | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Počty hovoří jasně ) (11.10.2024 22:45) | reagovat | |
Jako vždy, proruských neregistrovaných křiklounů je plná diskuze, ale bodování příspěvku je aktuálně plus23 : mínus2. To jsou proruské aktivity v kostce. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Duncan Idaho) RP (11.10.2024 22:38) | reagovat | |
Слава Україні, велика слава!!! | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (:.) (11.10.2024 22:32) | reagovat | |
ujo: To dá rozum, protože když zástupce rusácka, který je oprávněn jednat za svůj stát, podepíše pár vět jasně říkajících, že se rusácko k něčemu zavazuje, má to menší váhu, než když nějaký vyjednavač řekne něco ve smyslu, že by protější strana chtěla nerozšiřování NATO, a začne rozebírat nějaké možnosti. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (tdkb) RP (11.10.2024 22:28) | reagovat | |
s ruskom vobec nema cenu cokolvek riest alebo dohodovat, rozumeju jedine hrubej sile a presne tej im treba dopriat v takom mnozstve aby na dalsie dobrodruzstva nemali nie len chut ale ani moznosti. inymi slovami vyhladit z povrchu planety | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (rawen123456) (11.10.2024 22:24) | reagovat | |
Aj keby za vojnou bola nejaká dohoda o predstave duálneho sveta, ktorá ostane navždy, aj napriek prehranej studenej vojne, takto to nefunguje. Je to ako keby chcel Hitler obhájiť genocidu poľských židov dohodou o rozdelení Poľska s Rusákmi. História sa vždy opakuje, Putin nebude v mauzóleu… ale niekde spaleny alebo zakopaný | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (kakamura) (11.10.2024 22:22) | reagovat | |
Tak kdo by chtěl vojenského agresora u hranic... | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (hmmms) (11.10.2024 22:21) | reagovat | |
Merline, ber to v klidu. Libtardům, když dojdou argumenty, tak začnou jen urážet a vymýšlet si. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (ujo) RP (11.10.2024 22:19) | reagovat | |
... zvláštní, že nějaký údajný slib o nerozšiřování se NATO je pro kremrole více závazný, než podpisem stvrzené Budapešťské memorandum.... | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (rawen123456) (11.10.2024 22:03) | reagovat | |
Pre proruských zmrdov mám len dve poznámky. Citácia článku vyjadrenia Merkelky nijako nepotvrdzujú Merlinive dristy, ale skutkovy stav ako sa ďalšia z mnohých neplatných dohôd s Ruskami rodila-s nedoverou. 2. Studena vojna skončila, rusaci môžu dobrovoľným členom v obrannom spolku nato poľaviť sos | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (:.) (11.10.2024 21:43) | reagovat | |
Ale tak můžeme se pobavit. Třeba nějaký rusák konečně našel nějaký zdroj pro onen údajný slib, který nepotvrdil ani Gorbačov, ani nikdo jiný, kdo se jednání během rozpadu předchozí iterace rusáckého mordoru účastnil. Zatím posílají jen přepis nějakého rozhovoru, kde je vše jen v rovině pochopení soupeře, a žádný vyslovený závazek, natož stvrzený, tam není. Ale třeba mají něco jiného, co nám ještě neřekli. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (miko) RP (11.10.2024 21:39) | reagovat | |
je vecer, a to mile deti znamena, ze se k vam zacinaji primlouvat nasi pohadkari a povykladaji vam nejake pohadky na dobrou noc. chtel bych rict,ze to budou hezke pohadky, ale bohuzel nemuzu, protoze tito pohadkari hezke veci k povidani neznaji. tak je hezky poslouchejte, hezky se bavte .. ahlavne, nic jim neverte. jsou to totiz lhari a prekrucovaci pravdy. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (kos) (11.10.2024 21:34) | reagovat | |
Vtipné. Zvláště po tom, co Merklová i Holland přiznali, že v případě Minsk accords sprostě lhali. Nemluvě o slibu nerozšiřování NATO na východ "not an inch". Rusko se IMHO s lhářema a debilama z EU vůbec nebude bavit. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Prawda. . . ) (11.10.2024 21:24) | reagovat | |
To je tak Czenglish, až to bolí. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (miko) RP (11.10.2024 21:10) | reagovat | |
nedavejte mu faklesne nadeje. on je natolik nemozny, ze i kdyby soutezil sam s sebou v debilite, tak skonci na druhem miste | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Dezοlát) (11.10.2024 20:50) | reagovat | |
Merline, ještě napiš, že Rusko se jen brání agresi "kolektivního Západu" a budeš na Roumingu všech ruskejch kuřbuřtů král! I když ty budeš spíš všech ruskejch kuřbuřtů předseda Nejvyššího sovětu! | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (:.) (11.10.2024 20:48) | reagovat | |
Je fakt, že to, že rusák neustále útočí a nedodržuje dohody, se tam neřeklo. Nejspíš proto, že to je všeobecně známý fakt. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Merlin) RP (11.10.2024 20:47) | reagovat | |
@:. Manipulace a lži, to je vaše. "ze konflikt neni ukoncen, kdyz rusak neustale utoci a nedodrzuje dohody " Takto podané už to vypadá úplně jinak, má to naprosto jiný smysl a skutečně to tam není. Nemůžeš si jako argumenty vysekávat kousky z konverzace, jak se to to hodí. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Dezοlát) (11.10.2024 20:45) | reagovat | |
Merline, tebe berou vážně akorát tak na ruský ambasádě, když jim kouříš nemytý ruský čůráky. Na Roumingu jsi ubohej ruskej kuřbuřt, stejně jako tvoje zkurvená máma. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (kucí jako bucí) (11.10.2024 20:43) | reagovat | |
Komu říkáš kluci Merline? Jsi na kluky homokládo? | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (:.) (11.10.2024 20:43) | reagovat | |
"Bylo jasné, že konflikt zamrzl a není dořešen." Ano, nic z "konflikt není ukončen" tam není. mrdlin je těžký negramot, podle všeho. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Merlin) RP (11.10.2024 20:43) | reagovat | |
@psaudoDezolát: Vidíš, ty lžeš v každé větě, kterou napíšeš a chtěl bys, aby tvoje názory někdo bral vážně? | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Merlin) RP (11.10.2024 20:42) | reagovat | |
@miko: Ale nic z toho, co tvrdíš, tam milý miko vůbec není. Asi by se dalo s čistou duší tvrdit, že docela normálně lžeš. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Dezοlát) (11.10.2024 20:41) | reagovat | |
Merline, oběť může za napadení? Podle tvý zvrácený logiky tvoje zkurvená máma která vomrdala celou posádku sovětský okupační armády v Milovicích a chudáci sovětský vojáci jsou oběť? To kouření nemytejch ruskejch čůráků na ruský ambasádě ti sebralo zbytek rozumu, prober se! | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (miko) RP (11.10.2024 20:40) | reagovat | |
jsem rad, ze potvrzujes, jak jasne se reklo, ze konflikt neni ukoncen, kdyz rusak neustale utoci a nedodrzuje dohody | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Merlin) RP (11.10.2024 20:37) | reagovat | |
Kluci, některé věci jsou prostě už doložené, jako třeba různá prohlášení politiků. S tím už nic neuděláte. "n an interview with the German daily Die Zeit, published on December 7, 2022, Merkel stated that the 2014 Minsk agreements were an attempt to let Ukraine gain time. She said "it was clear to everyone" that the conflict had been frozen and the problem had not been resolved. Russian President Vladimir Putin later said that he found Merkel's statement completely unexpected and disappointing." | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (kakamura) (11.10.2024 20:34) | reagovat | |
mimo miko, protože to bylo jasné, když ty dohody nedodrží... | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (:.) (11.10.2024 20:33) | reagovat | |
Tak vzhledem k tomu, že rusáci sami ji se začátkem platnosti porušili dobýváním Debalceve, nemají nářky rusáků na všechny ty klacky, které sami házeli pod nohy snahám dohodu dodržet, cenu ani toho, co se na ten toaletní papír dává. O tom, že rusáci popírají jakýkoliv dokument, který oprávněný zástupce jejich státu podepíše za jejich stát a k něčemu je zaváže, by se daly psát tak tlusté knihy, že na ně neexistuje žádná polička. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (miko) RP (11.10.2024 20:32) | reagovat | |
aha, pry ukrajina aby nabrala dech. akoratze praveze rusak nabral dech a zautocil na ukrajinu. pry rusak dodrzuje podepsane dohody! .. mas jeste nejake jine vtipy, mrdlinku? | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Merlin) RP (11.10.2024 20:27) | reagovat | |
Naprosto přesně. Třeba Minské dohody, o kterých se mamá Merkel vyjádřila, že sloužily jen k tomu, aby Ukrajina nabrala dech a mohle se přeorganizovat a že jinak je nikdo na Západě nebral vážně. | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (presne ako s uSSa) (11.10.2024 20:22) | reagovat | |
jéj, presne ako s usa! | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (Ruská ambasáda) (11.10.2024 20:20) | reagovat | |
Nesmysl, průměrný ruský člověk hajzlpapír nezná!!! | ||
|
||
Obrázek 'smlouva s ruskem' (tdkb) RP (11.10.2024 20:20) | reagovat | |
you wish. treba to trikrat pouzit a natriet sojguovi na ksicht a potom sa to tomu mozno bude trochu priblizovat | ||
|