Odebírat | ||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (UFO) (4.10.2024 3:09) | reagovat | |
Hlavní problém je, že ve všech civilizovanejch zemích nejsou děti. Takže tam nejsou mladý holky, protože těch pár si rozeberou bohatí + starší, a zbylý se tetujou, piercujou a ostříhaj, natož aby kdy použily makeup, protože je každej chce a ony z toho neví, co by. V chudý JV Asii je kvanta dětí, takže kvanta děvčat. Transgender tu jsou - chlapi se oblíkaj jako ženský, protože pak maj jednodušší život, když nějakýho ulověj, nebo bůhvíproč. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (dežoláto) (3.10.2024 7:24) | reagovat | |
Posraná tečko, kdyby se to do těch dětí netlačilo hned odmala, tak je něco takového ani nenapadne a pokud v některých státech proti tomu nemůže zakročit ani rodič, tak je to kurevsky nebezpečné, nebezpečnější než kouření... to samé buzeranti, potom co se to tlačí do smradů všude, je najednou běžné že 1/3 třídy jsou bi a buzny, přitom chtějí být v podstatě jen in, to samé they them a podobná hovna, vás liberální špíny střílet... | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (:.) (3.10.2024 6:35) | reagovat | |
Sice se to reálně stalo a děje, ale tvůj popis situace je značně zjednodušený. Je právě úkolem psychologa poznat, zda to třeba není nějaká fáze. No a protože měnit osobnosti neumíme, nezbývá než měnit těla. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (blm v prestrojeni 4) (3.10.2024 0:48) | reagovat | |
Ramo, kdybych nevedel, ze jsi kokot, tak bych tvuj komentar bral za nepovedeny vtip. Ale ze jsi kokot a myslis to vazne, tak ti neni pomoci. Vse, co jsem zminil, se realne stalo a deje, nic jsem si nevymyslel. Jen strkas hlavu do pisku a ignorujes realitu. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Rama) (2.10.2024 22:31) | reagovat | |
Nic takoveho se nedeje, vse co vy dva popisujete se odehrava pouze ve vasich chorych myslich a chorych myslich vasich dezolatskych soudruhu. To ze se o tom vzajemne ve virtualnim svete dennodene navzajem ujistujete neznamena, ze se to deje i v realize. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Psi chlup is v prestrojeni) (2.10.2024 21:28) | reagovat | |
Ja nic o toleranci nepsal. O Naopak, ze 3% populace nemaji urcovat normu toho, jak vychovavat a co ucit deti. O toleranci nejvic mluvi lidi kteri nejsou tolerantni vubec jako je lgbt hniti. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (blm v prestrojeni 4) (2.10.2024 21:13) | reagovat | |
Zjevne o problematice temer nic nevis a jen papouskujes nejake racionalizace, kterymi problem schovavas, aby sis ho nemusel priznat. Na zapade to funguje ponekud jinak. Staci jedno sezeni s psychologem a dite dostane blokatory puberty. Rodicum, kteri pomatene dite aktivne nepodporuji, uz soud dite i odebral. Proces muze trvat roky, ale taky vubec nemusi, zpochybnovani nazoru ditete psychologem je zakazano. Dospeli at si delaji co chteji, ale blbnout hlavu deckam v poradku neni ani nahodou. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Petr_abcde) (2.10.2024 21:04) | reagovat | |
psi chlup is v prestrojeni: Jinak mě vždycky facinuje, jak někteří mají plnou hubu tolerance ale skutek utek. Na olympiádě se ti hnusí nahý zadky chlapů, ale kdyby to byly nějaký mladý buchty, určitě budeš spokojenej. Chápu, že se ti to nemusí líbit, tak to prosím jednoduše ignoruj. Společnost si musí zvyknout, že dva chlapy vedoucí se za ruce nejsou exponát ze zoo, kterej si musí na ulici každej druhej prohlídnout, nějak okomentovat nebo přinejhorším fyzicky "zkorigovat". | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Petr_abcde) (2.10.2024 21:00) | reagovat | |
Děckám nikdo nic nutit nesmí, ale současně děcka musí vědět, že je úplně v pohodě, pokud se cítí jinak než jejich kamarádi. A že tím pádem nejsou žádní exoti a nejsou nijak vadní. Argumentace přešitím jen tak je mimo, ten proces není návštěva holiče, kde ti během 10 minut uříznou péro a hotovo. Předchází tomu měsíce a roky vyšetření a příprav, takže to nikdo jen tak pro zábavu dělat nebude. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Vtipný příběh) (2.10.2024 20:29) | reagovat | |
Pro kníkala toprý: A čím víc času Imogen s praštěnou, pihovatou Tessou tráví, tím víc zpochybňuje, jestli se jí skutečně líbí jen kluci… Doporučený věk 13+ | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (dežoláto) (2.10.2024 18:10) | reagovat | |
Vtipný příběh: To zní jako začátek pěkného porna... | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (dežoláto) (2.10.2024 18:07) | reagovat | |
takovejch zkurvenejch buzen je tady, prej 10% v populaci, tady tak ale 50% posunovačů hoven +- huliči nemytých ruských čůráku... Každopádně jen nechte přešívat své smrady, čím víc transek, tím mín tansek... Čím víc buzerantů, tím míň buzerantů, příroda si poradí nemocemi jako aids, syfilis apd... | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Vtipný příběh) (2.10.2024 16:54) | reagovat | |
https://www.databazeknih.cz/novinky/vtipny-pribeh-o-sebepoznani-pro-dospivajici-ctenare-2214 | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (psi chlup is v prestrojeni) (2.10.2024 16:18) | reagovat | |
jo, ale transgender je asi 0.1%. To je div ty voe, ze v kazdy knizce je neco, co se tyka 97% populace. Diky chlapci za diskuzi. Dva uchylaci a pedofilove mi rikaji, ze je normalni byt uchyl a pedofil a kdyz se mi to nelibi, ze jsem fujky fujky clovicek. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Rama) (2.10.2024 15:28) | reagovat | |
psi chlup: Pokud jsi tvrdil, že jsou v populaci 3 - 4 % homosexuálů (údaj si ovšem vytáhl z prdele), tak rozhodně není šance 1 : 1 000 000 jestliže si každý může žít jak chce, tak holt na to budeš čumět, zrovna tak jako my musíme strpět tvoje ruské sračky, ty "racionální pohlede". | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Šukahošiky) RP (2.10.2024 15:22) | reagovat | |
psi chlup is v prestrojeni: Já také nevím proč bych se na tu humusáckou heteronormativní propagandu měl já dívat všude a proč musí být děti indokrinovány takovýma sračkama. Pak to dopadá tak, že pod tlakem vytvářejí vztahy, které jim nevyhovují. A rozvodovost vypadá tak jak vypadá. Když někde někdo projeví cokoli jiného než tu tvoji vymejvárnu, kterou tak žereš, tak se můžeš posrat. Tak tu nenalhávej, že to nikoho neobtěžuje. Kdyby tě to neobtěžovalo, tak tu nepíšeš tyhle sračky. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (psi chlup is v prestrojeni) (2.10.2024 15:10) | reagovat | |
ja nejsem magor, mam velice racionalni pohled na vec, nedivim se, ze se mnou souhlasis. Tak rikas 2 deti v tvem okoli, jaka je sance, ze se to stane? Mas jedna ku milionu, tak bud znas milion deti ve svym okoli, nebo maji vymlety mozky z toho co jim rikaji ve skole a na tiktoku Sukahos: vas nekdo zavira do lochu, nebo vam brani se nejak projevovat? Dneska si muzete zit a drzet za ruce s kym chcete a nikoho to neobtezuje, ale ja nechapu, proc bych se na to mel divat kazdej den v tv, na netu, v hrach, vsude. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Rama) (2.10.2024 15:08) | reagovat | |
Crha: Přesně tak, nebo už jsi hulibrk? | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (2.10.2024 15:03) | reagovat | |
*** Takže tabákové výrobky na závodních autech mě donutí kouřit, ale gay pohádky a drag queens neovlivní mé životní volby? *** | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Šukahošiky) RP (2.10.2024 14:59) | reagovat | |
vojtam: Ano propaganda se děje a je to naprosto odporné. Děti se ve všech pohádkách dočtou o heteronormativních vztazích a od malička je do nich vtloukáno, že musí udržovat vztah kluk s holkou. Pak jich spousty zjistí, že to tak nechtějí a nevyhovuje jim to a jsou frustrovaní z toho, že se na ně okolí kouká skrz prsty a šikanuje je. A že do takové společnosti nezapadají. A když někdo někde zobrazí náznak něčeho, co by ten stav bouralo, tak se můžou buzeranti posrat, že je to LGBT propaganda. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (vojtam) RP (2.10.2024 14:10) | reagovat | |
Tady je zas ta diskuze úplně mimo realitu. A je mi až nepříjemné být na stejné straně čáry jako jsou magoři podobní psímu chlupu... Nicméně když jsem byl nedávno v luxoru, tak v sekci pro mládež mi jako vizuálně nejpoutavější knížky přišly ty o gayích. A v okolí mám už dva rodiče kterým dítě oznámilo, že se cití být opačným pohlavím. Každopádně pro každého z nás tady, bude asi těžké posoudit jestli se propaganda děje nebo ne, pokud nejsme ve stejné sociální bublině jako teenageri | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Rama) (2.10.2024 14:01) | reagovat | |
psi chlup: Olympiádu tak pojali frantíci, je to jejich věc, jak si to zpracovali. Tomu se říká svoboda projevu. Na školách by se děti měli dozvědět co nejvíc o realitě takové jaká je, což se děje. Nikdo je tam nepřemlouvá, aby si měnili pohlaví. To už je jen a jen dezolátský výmysl. Tudíž je vše v pořádku a tvoje bláboly jsou nesmyslné a zbytečné a mají čistě negativní a nasrávací účel. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (psi chlup is v prestrojeni) (2.10.2024 13:56) | reagovat | |
sukahosiky: se v tom nejak vyznas. Rama: ja nikde o cenzure nepsal, kdyz nekdo natoci zkrocenou horu a ma to 18+ at si na to jde kdo chce, proc se ale mam divat na holy zadky par buzerantu pri zahajeni olympijady nevim. Stejne tak to nepatri do skol, kam to vasi kamaradicci ve zbrani (tim myslim ty, se kteryma si honite do krize) tlaci. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Rama) (2.10.2024 13:46) | reagovat | |
Asi kouká na gay porno, to pak jo. Stejně by mě zajímalo, co by s tím chtěl dělat? Zavést náboženskou policii, která by kontrolovala a zakazovala nepřiměřený počet menšin ve filmech? Zákaz olympiády? Není to trošku ta cenzura, jak tu russáci stále fňukají? | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Šukahošiky) RP (2.10.2024 13:31) | reagovat | |
psi chlup is v prestrojeni: Tak vyklop příklady takových filmů a seriálů. To čumíš na věci jako Zkrocená hora nebo Théo a Hugo že? | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Rama) (2.10.2024 13:25) | reagovat | |
psi chlup: nedošly, už jsem je uvedl. To co tvrdíš jsou nesmysly a výplody poškozeného mozku. K tomu už není co dodat dalšího. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Dan Pribáň) (2.10.2024 13:25) | reagovat | |
Buzeranti nemůžou za vaše posrané životy | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Rama) (2.10.2024 13:23) | reagovat | |
lmao: Duhová sračka je dneska už výhradně o idiotech, kteří před ní neustále "varují" normální lidi s dementním přesvědčením, že jsou stejní kokoti jako oni a nechají se ovládnou každou blbostí co vidí na netu. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (psi chlup is v prestrojeni) (2.10.2024 13:23) | reagovat | |
rama: to jsem rad, ze ti dosly argumenty a uz jen nadavas. Ted supky hupky do transgender kliniky pro prasek. sukahosiky: to je blby mit tenhle nick co? buzen je 3-4 %, ve filmech a serialech jich je 10-15 %. Ohejbej si statistikama jak uznas za vhodny. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Rama) (2.10.2024 13:19) | reagovat | |
psi chlup: To existuje jen v tvé hlavě a tvých spolusráčů. Jelikož žádná propaganda neexistuje, já ani pořáadně nevím, jaké ty menšiny jsou natož aby byly pro mě "cool" a chtěl je následovat, nebo přešívat děti. To jsou jen tvoje bludy. Takové "propagandě" podléháš jen ty, páč sis jí vymyslel. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Šukahošiky) RP (2.10.2024 13:17) | reagovat | |
psi chlup is v prestrojeni: Hele ty buzerante zkurvená. Homosexuálů je ve společnosti 4-10 %. Jestli se díváš na film s více než 20 postavami, tak tam minimálně jednoho homosexuála musíš mít. Aby to odpovídalo realitě. A to i když se díváš na gejporno. Tak si jdi buzerovat někam do buzerantova a nešiř svoje zkurvený buzernatství i tady! lmao: Máš nějaké pochybnosti o své sexualitě a jsi si nejistý svou genderovou identitou? Zkus si popovídat s lidmi s podobnými zkušenostmi. Sjezdy konzervaticů jsou dobré | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (KARTON Z LAVORU) (2.10.2024 13:05) | reagovat | |
Tak třeba některé místní russexuály by bylo vhodné léčit elektrickými šoky, popřípadě olovem, poněvadž jejich deviace je nakažlivá pro ostatní tupá zvířata. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (lmao) RP (2.10.2024 13:00) | reagovat | |
Staremperor: Jo, jenze ta duhova sracka uz davno neni o buznach. Ted uz do toho taky vstupuje faktor volby, a sice jestli si necham pindika prisit, nebo jestli si ho necham ufiknout. Ale ikdyby to bylo jenom o buznach, tak me pak zajima, nakolik je buzik vec vrozena a nakolik ovlivnena socialnim prostredim. Nenapada me takhle z hlavy vubec nic, co by nebylo aspon castecne ovlivneho prostredim, ve kterem se clovek pohybuje. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (hhhhhhhhhhh) (2.10.2024 12:57) | reagovat | |
... je taky rozdíl mezi propagandou "toleruj ... XY, třeba jezdce na vodních lyžích... nemlať je železnou tyčí, však ať si jezdí"... a propagandou "staň se jezdcem na vodních lyžích!"... jako fakt, je tam nějakej rozdíl. ale někteří ho nepochopí. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (psi chlup is v prestrojeni) (2.10.2024 12:57) | reagovat | |
rama: jak jsem ti potvrdil, ze to neni propaganda? Pro me to propaganda je, ukazuje se jake je to cool byt transka. Jak jsou transky skvely a uspesny a kdyz budes transka, tak budes taky takovej. Vytvari se tim vzor, kterym chteji vsichni byt. Ale tak delej si co chces, bez nechat presit svoje decka ve 12 letech a dal tady muzes vykrikkovat, ze njsi ovce na kterou propaganda neplati. Jestli nejake mas buzerante. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Rama) (2.10.2024 12:53) | reagovat | |
Psi chlup: diky, ze jsi mi to potvrdil. To, ze se ve filmu ci na olympiádě vyskytuji homosexualove neni propaganda (nikdo ti netvrdi, je se mas stat hulibrkem) , zatimco reklama aby sis kupil krabku a nasledne vyhulil jo. Těžko rict, proc je nekdo tak blbej. A jo, vlastne, protoze russaci. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (dhdhdb) (2.10.2024 12:52) | reagovat | |
a presne takto tupo si dezinformatori vysvetluju veci. Veciam.nerozumeju len usta otvárajú. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (hhhhhhhhhhh) (2.10.2024 12:46) | reagovat | |
... chlapCů ... | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (hhhhhhhhhhh) (2.10.2024 12:45) | reagovat | |
dát si do huby cigáro (dělá to hodně lidí, neznám, zkusím) je pořád dost velkej rozdíl proti tomu, dát si do huby něčího čuráka (většina straight chlapů bude mít přirozenou reakci "dělá to hodně lidí, neznám.... ale eww, nechci ani zkusit)... | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (psi chlup is v prestrojeni) (2.10.2024 12:44) | reagovat | |
Rama: nedeje? V TV, filmech a serialech jsou buzny nepomerne zastoupeny. Ja si nemuzu pustit telku aby tam jedna nebyla, i ted nedavno na olympiade bylo propagace mraky. Bejt teplousem sice neni volba, ale tahle propagace miri na nevyhranena decka, nebo jejich dementni rodice (viz Charliz Theron), ti pak nechaji vyklestit svoje uplne zdrave a normalni decko. At se kazdej rozhodne sam v dospelosti. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Rama) (2.10.2024 12:09) | reagovat | |
vojtam: Ono je to tak, že se nic takového neděje. Žádná homo, trans či jiná propaganda se nikde nedělá a neprovozuje. To se jenom po netu dezoláti stále dokola ujišťují, že tomu tak je. Samozřejmě za velmi pečlivého dohledu a podpory jisté euroasijské pseudovelmoci. Snaha je, aby si prosťáči pod tíhou této neexistující hrůzy zvolili nějakého diktátůrka, který je "zachrání" a pak se pěkně přesunou zase zpátky na východ. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (vojtam) RP (2.10.2024 11:58) | reagovat | |
Byť souhlasím s protiargumenty níže, tak tam také vidím ten dvojí metr. Co mi přijde špatně je, že mám pocit silné propagace trans-gay osob, která cílí na teenagery. Naučit děti, že to existuje a je v pořádku být gay/trans, to je naprosto OK. Ale nějak to glorifikovat nebo teenagerům předat sdělení ve smyslu 'Nemohl jsem se najít, zkusil jsem ze sebe udělat trans osobu a teď je vše supr', tak to mi přijde zcestné, až nebezpečné. Zvlášť proto že valná většina lidí má problém v tomhle věku se najít. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (..) (2.10.2024 11:56) | reagovat | |
Staremperor: Být homosexuál není volba, být buzna ano. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (ixypsilonzet) (2.10.2024 11:29) | reagovat | |
Kdo je to ten Merlin? | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Emina Misa) (2.10.2024 11:29) | reagovat | |
Pokud nekomu staci dozvedet se, ze existuji gayove, nebo translidi (tedy, ze tu je ta moznost), aby se jimi stal, tak uz ve skutecnosti byl predtim, jenom to neumiel pojmenovat a bal se to rict nahlas, aby nebyl sam v tom, ze je "divnej". Gayem se clovek nestava tak, ze to zkusi a pak uz nemuse prestat i kdyz by chtel. Takovy clovek byl gay uz predtim. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Zarko) (2.10.2024 11:22) | reagovat | |
Uploaderovi se stačí podivat na gaye a rázem se z něj taky stane gay? Nebo co tim chce říct? | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Občan Y) RP (2.10.2024 11:21) | reagovat | |
Ne, neovlivni. Proc se pta? Nedostatecna sexualni vychova? | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Staremperor) RP (2.10.2024 11:20) | reagovat | |
No, že by to bylo tím, že být homosexuál není volba, ale být nácek je volba. Můžu se rozhodnout kouřit, nemůžu se rozhodnout, jestli se mi líbí čurák nebo kundička. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Argent) RP (2.10.2024 11:08) | reagovat | |
Pepee: Počkej, tak proč nesmím na ulici nosit oblečení s hákáčema? Když je propagace něčeho nechtěná ba dokonce i trestná, tak jak nemůžu transky ve školce působit na děti? Je tu fakt dvojí metr. | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (nornik) RP (2.10.2024 10:37) | reagovat | |
Ty reklamu na autech způsobi že pak treba Merlin a nebo blm chtějí kouřit russacký nemytý | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (Pepee) RP (2.10.2024 10:29) | reagovat | |
kdo ma dve mozkove bunky pohromade, tak reklama na cigara ho nedonuti kourit... toto si nechte pro merlina a dalsi tupouny tady | ||
|
||
Obrázek 'buzny nejsou nakazlive jako koureni' (liberálsoudruh) (2.10.2024 10:22) | reagovat | |
exactly | ||
|