Nalezeno 61 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátčtyři:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (.,.) (24.9.2024 22:02) reagovat
Ok, tak abych to shrnul. Liborg se tady vytasil se svou teorii. Nedokazal ji nicim podlozit, pouze machroval, jak moc tomu rozumi. Ve finale se ztrapnil sam v tom, o cem trvdil, ze je na to expert. Pote zbabele zdrhnul. Gratuluju, tezko se da vic ztrapnit.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Pran) (19.9.2024 16:33) reagovat
Damy a panove, ja za posledni roky precetl seminarnich praci tisice. Proto si doluji tvrdit, ze timto strkam kolegu Li-borga do kapsy a odted tu rozhoduji ja. Navic mi carky problem nedelaji, proto jsem plne kompetentni nahradit ho v pozici mistniho boha. Dekuji za pozornost.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Grehn) (19.9.2024 15:38) reagovat
.,. Presne takovyho "renesancniho cloveka", co popisujes, mame v praci. Desne se zhrozi, kdyz reknes, ze jsi necet kdejakou blbost, kterou se ohani. Ale ve triceti te pak chodi prosit do vedlejsiho kanclu, jestli bys mu neposunul skrinku, protoze ma celejch 15 kilo a on je zvyklej jedinej pohyb vykonavat na ceste k lednici a na hajzl.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (1337) (19.9.2024 14:41) reagovat
Tpc librog. Za to hadani se i bez jakejchkoli argumentu bych ti dal delo. To mi presne delaji deti a vzdycky me to desne sere. Ale za tu vydrz ze se ktwrou se tu furt ohanis ikdyz mas nabito hovno mas muj respekt :o)

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (.,.) (19.9.2024 14:21) reagovat
Liborg, pripomen si, jak se oddeluje vedlejsi veta vlozena. Od takove sectele vedecke kapacity, ktere projdou rukama stovky seminarek a nectenare pozna po dvou odstavcich, bych cekal lepsi kvalitu projevu. Ty odborniku :o)

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Dante11) (19.9.2024 14:15) reagovat
@liborg: Dobře, žes neodešel, protože já stále čekám na tu tvou prezentaci rozsáhlého a ověřeného vzorku. Zatím mě zdatně ignoruješ. Mohl bych ho vidět?

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Jardaaaa) (19.9.2024 14:10) reagovat
Pokus dobrej. Ale ve finále jen opět tvůj příspěvek o ničem. Je to jednoduchý. Po celou dobu po tobě chceme, abys svoje tvrzení podložil něčim jinym než "prostě to vim". Nejsi toho schopen a jen okecáváš věci kolem. Cesta ven je jednoduchá. Prokaž svoje tvrzení. Jenže na to prostě nemáš. Proto se věnuješ banalitám kolem a chválení sama sebe.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Li-borg) (19.9.2024 13:18) reagovat
Zdá se chlapci, že aktualne jste zacyklení spolu. Zejména ve vymýšlení toho, co nebylo řečeno a toho co považujete svou univerzální pravdu. Celkem úspěšně to z čeho obvinujete mě děláte sami.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Jardaaaa) (19.9.2024 12:47) reagovat
:-D Jo nebo oblíbená publikace od stejného autora Prokazování názoru jím samým aneb rychlý úvod do tajů zacyklení se. A z něj památná a tak často ve vědeckých kruzích citovaná věta: Myslím si to, protože si to prostě myslím. Tato se pro svou pravdivost a univerzálnost tak rozšířila, že ji citují i děti ve školce. :-D

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Zzzzzzzzz) (19.9.2024 12:33) reagovat
Jarda: citace pod carou v ty diplomce - LIBORG, Proslov na tema " Proc tomu rozumim jen ja", Knajpa na ruzku, Praha 2, 19.9.2024 ve 23:35 u nedopityho Branika :o)

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Dante11) (19.9.2024 12:27) reagovat
@liborg: Když je tak rozsáhlý a ověřitelný, neměl by být problém ho tu prezentovat. Zatím se tu ale místo toho pouze stavíš do pozice žvanila, který se chvástá.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Jardaaaa) (19.9.2024 12:17) reagovat
Věřím, že diplomka na téma "Proč ví můj kámoš všechno sám nejlíp" bude mít úspěch. Jen se bojím, že tam fakt bude muset do zdrojů napsat víc, než jen tebe. Na internetu můžeš furt dokola kecat svoje nepodložený názory a tvářit se urputně, že máš pravdu i bez důkazů. U obhajoby, to ale bude horší :o) :o)

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (.,.) (19.9.2024 11:46) reagovat
Rozsahly, overeny a evidentne tajny :o) ovsem jako argument do diskuse bez dalsiho dostacujici

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Li-borg) (19.9.2024 11:32) reagovat
Ale jinak děkuji. Mám diky vám námět na diplomku pro známou.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Li-borg) (19.9.2024 11:29) reagovat
Chlapci ten vzorek je dost rozsáhlý a ověřený. Mějte se krásně a čtěte.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Dante11) (19.9.2024 10:42) reagovat
@liborg: Nevím, jestli si dobře vzpomínám. Ale není jedním z argumentačních faulů v diskusi i dokládání svých tvrzení vlastními neověřitelnými zkušenostmi? ;-)

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (1337) (19.9.2024 10:29) reagovat
Moh by mi nekdo vysvetlit proc se tady v diskusi resi nejakej namachrovanej chvastal misto ocividnyho problemu ze tu nekdo postuje cobolacky sracky?

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (PsiPrdel) (19.9.2024 10:22) reagovat
Libork Tak tim poslednim prispevkem jsi to rozsekal :-D :-D :-D Pozadal bych te jako celebritu o podpis, ale ty bys mi napsal, ze protoze podpisu jsi za posledni roky videl kvanta, tudiz jses bez prehaneni kapacita, ti mam verit, zes mi ho uz dal. :-D

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (.,.) (19.9.2024 10:08) reagovat
Liborg, ty bys byl dobrej politik. Pro nas je to ale cest, kolikrat se clovek alespon v diskusi potka s takovou kapacitou, ktera dokaze citovat sama sebe jako zdroj svych informaci? :-D

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Jardaaaa) (19.9.2024 9:34) reagovat
Aha. Koukám, že s pochopením textu budeš mít problém spíš ty. Hlavně, že tomu tak rozumíš. Zadání - podej reálnej důkaz pro svoje tvrzení, zatím se tu jen chvástáš, že ty to poznáš. Tvoje reakce - já jsem tak kurevsky dobrej, že to prostě vim, že mám pravdu. Škoda, že si i přes svý "neoddiskutivatelný kvality" po sobě aspoň nepřečteš, co píšeš, aby to dávalo smysl. :o)

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Li-borg) (19.9.2024 8:27) reagovat
Dámy a pánové, za posledních pár let sem přečetl několik set seminárních prací. Troufám si říci, že dnes po prvních dvou odstavcích poznám, jestli autor čte/nečte.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Li-borg) (19.9.2024 7:33) reagovat
Opětovné se můžete maximálně na obraceni smyslu tvrzení. To je tak intelekt prvního stupně ZŠ. Tak šup, škola za chvíli začíná.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Jardaaaa) (19.9.2024 6:39) reagovat
Tak promiň. Přece jsi nemoh čekat, že my primitivové doceníme tvou vědeckou argumentaci "Já to viděl, proto mám pravdu. Věřte mi!" Na tu nejsme dost na výši. :o)

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (.,.) (19.9.2024 5:57) reagovat
No, aktuálně tu nejvíc pláčeš ty, ty faulovanej. :o)

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Li-borg) (19.9.2024 5:51) reagovat
404: máš pravdu. Někdo nedokáže pochopit mail, jiný příspěvek v diskuzi.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Li-borg) (19.9.2024 5:44) reagovat
Tvl to jsou uplakanci tady. Neskutečné.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (404) (18.9.2024 22:30) reagovat
Ňák nevidim v čem by hotentotovi, co nedokáže z mailu dostat základní info, pomohlo čtení. Neni to kvantová fyzika, jestli někdo nedává maily, nepomůže mu nic.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (.,.) (18.9.2024 22:20) reagovat
Ja nevim, co tu porad resite. Ja uz jsem pochopil, ze jako bernou minci mame brat Li-borguv "erudovany odhad", se kterym se jako odbornik setkava "dnes a denne". ;-)

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Zzzzzzzzz) (18.9.2024 22:10) reagovat
Miko: :o) ne, jen me sere ta srabarna, kdyz se nekdo uchyli k temhle kecum, aby nemusel mluvit k tematu.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Kokešš) (18.9.2024 22:05) reagovat
pico zas diskuse o hovne :o) :o) liborg nemel bys cas zrecenzovat mi lidi ve firme, tvy vestecky schopnosti by se mi hodily :o) :o)

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (mikoRP (18.9.2024 22:03) reagovat
co jsi snehova vlocka, ze nerozdychas nejakou hlasku o faulu? se nejak lehce dostavas do fault stavu :-D

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Zzzzzzzzz) (18.9.2024 21:57) reagovat
Tvl na ty kriply, co se odkazujou na nejaky fauly jsem uplne alergickej od doby, kdy se za to schovavali dementi z HateFree trafiky, kdyz nemeli jak reagovat. "Vy jste na me osklivy, to je faul." S tim bez do prdele.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Jardaaaa) (18.9.2024 21:49) reagovat
Faul :o) ok. Je pravda, že jsem čekal, že se postavíš do pozice ukřivděného. Tak si to užij, argumentovat netřeba. Co na tom, že to svoje tvrzení nemáš čím podložit. Když jde odběhnout od tématu, je to snažší. O tom si ale diskutuj sám.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Li-borg) (18.9.2024 21:07) reagovat
Spíš to, že sis vložil svou myšlenku do mého tvrzení a "úspěšně" ji rozporuješ. Celkem rozšířený faul.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Jardaaaa) (18.9.2024 20:12) reagovat
@Li-borg Tak timhle sdělením jsi zatím dokázal jen to, že pracuješ ve firmě, kde zaměstnávají debily. Zbytek je jen nějaká tvá nepodložená fabulace.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Pivomat) (18.9.2024 20:06) reagovat
Ono existuje jedno univerzální moudro. Každý, kdo žije v tom, že jeho koníček je lepší než koníčky ostatních, je pitomec. Stejně tak každý, kdo si myslí, že je díky svému koníčku něco víc než ostatní. Lhostejno, jestli je to atletika, myslivost, auta nebo čtení beletrie. Povyšování se nad ostatní, protože to, co já dělám ja, je best of, je demence.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (.,.) (18.9.2024 20:00) reagovat
Jo, predpokladam, zes urcite delal studii na dost velkym vzorku populace a zjistoval sis, kdo co cte. Jiste bys ten zaver nedelal jen na zaklade par lidi, u kterejch mas to, jestli ctou nebo ne, jen z doslechu nebo svyho odhadu, ze? To sis urcite nedovolil :-D

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Li-borg) (18.9.2024 18:42) reagovat
Dnes a denně potkávám lidi, kteří mají problém pochopit jednoduchá zadání z e-mailu. Kteří nezvládají pochopit jednoduché slovní úlohy. Že současně nečtou...? Doufám, že vytáhneš korelaci a kauzalitu.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Li-borg) (18.9.2024 18:35) reagovat
O ano, je třeba si to řádně obhájit.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (.,.) (18.9.2024 17:09) reagovat
Li-borg, na porozumeni psanemu textu do sebe nepotrebujes soukat stovky stran knih. Pokud ti k tomu nestaci to, co denne prectes v ramci prace a bezneho fungovani ve svete, tak se obavam, ze ti nepomuze ani alexandrijska knihovna. Stejne tak to nijak neovlivni sanci na to, ze te nekdo "oblbne".

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Li-borg) (18.9.2024 15:02) reagovat
Nečtou. Nechápou psaný text. Snadno se nechají oblbnout. A ještě se to snaží hloupě omlouvat.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Front) (18.9.2024 14:22) reagovat
@.,. Starou neloví. Těm, o kterejch mluvíš, vystačí kreslený péčko a kapesníky. :-D

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (.,.) (18.9.2024 13:55) reagovat
Nejvetsi kanoni jsou dneska ti, co se placaji po zadech, ze precetli trikrat nejakej smyslenej pribeh na 500 stran, ale pri vyjiti dvou pater po schodech se o ne pokousi infarkt, manualne je jejich vrcholem zavazani tkanicek a starou lovi v lepsim pripade na tinderu, v horsim na onlyfans. A pak nekdo takovej nakraci na Rouming a prohlasi o sobe, jak je renesancni clovek oproti tem ostatnim plebs blbcum, co tu jeho zhovadilost necetli :o)

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (PsiPrdel) (18.9.2024 13:17) reagovat
Zzzzz: V zasade ano. Obecne je asi ve TV vic sracek nez v knihach. Respektive se v TV hur hleda to kvalitni. Ale jinak je to samozrejme o tom, co ctes / na co cumis.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (JaromírŠoustkup) (18.9.2024 13:14) reagovat
Pryč jsou doby, kdy uměla psát jen inteligence. Dnes si svůj canc může vydat každej kokot B-)

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Pran) (18.9.2024 13:01) reagovat
Aj - tak mi rekni, co ti teda da napr. takova kniha od Jaromira Soukupa? Oproti treba vedeckymu dokumentu v televizi. Kniha opet hodnotnejsi, ze?

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Jardaaaa) (18.9.2024 12:58) reagovat
@Aj Ty budeš asi ředitel planety, co? :-D Knížky, stejně jako cokoli jinýho, jsou kvalitní i nekvalitní. A kupodivu je mezi čtenáři stejnej počet kreténů jako mezi nečtenáři. Člověk by se měl vzdělávat, ale dneska už to neni jen o knihách. Je hezký, že tě baví číst, ale nemusíš se tady z toho posrat. Zvlášť z toho, cos napsal, je znát, že tě to nijak výrazně nekultivovalo. :o)

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Feshynakk) (18.9.2024 12:54) reagovat
Pan Prstenov je lepsi v knihe nez vo filme a ten sranec prsteny moči ani nehovorim. Ale beletria je strata casu. Treba citat veci s rozumom, ale stale lepsie ako serialy od neglixu alebo disneyho. Pocas strednej a vysokej som cital viac, teraz uz som zlenivel. Radsej si pustim audioknihu.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Zzzzzzzzz) (18.9.2024 12:48) reagovat
Aj: Chapu, ty jakozto arogantni povyseny hovado jsi schopen to vyhodnotit a nam, co na to nemame, to tady sdelit. Zrovna ty jsi presne ten druh kretena, kterej si mysli, ze je neco vic, protoze si precetl nejakou pitomou fikci z minulyho stoleti. Tudiz je intelektual kompetentni prakticky i prednaset.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (mikoRP (18.9.2024 12:44) reagovat
zzz: to jako chces rict, ze fakt ctes memoary modelek? :-D jsem myslel, ze se to kupuje jenom na autogramiade a pak zalozi nekam. a kdyz se casem modelka stane slavnou, muzes to prodat na burze. takze spis "investice". to fakt slysim poprve, zeby to nekdo i cetl ... a vubec, mas hodne zajimave nazory na "knizky" (ja bych je knizkama fakt nenazval, stejne jak onehda "vladikovy vymysly", pokud vubec tusis wocogo)

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Vierka Póhlová) (18.9.2024 12:29) reagovat
Je to nácek, chce aby lidi na něho zvedali ruce.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (nornikRP (18.9.2024 12:21) reagovat
Nemají zlocavaci už pak vyšší daně než Řecko, když odvracelo státní bankrot? :)

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (luRP (18.9.2024 11:57) reagovat
Fico to jiste myslel tak, jak je to interpretovane...ale realne i Slovensko uz pomalu klepe na dveře 21. století a hodne lidi cte kde co aniz by si kvuli tomu museli kupovat knihu, ja sam ctu furt neco zajimavyho, urcite mnohem vice nez drive a papirovou knihu jsem si nekoupil uz spoustu let

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Aj) (18.9.2024 11:52) reagovat
Zzzzz: Větší blbost jsem dlouho neslyšel. Spojení jako "Clovek, kterej cumi na hodnotny a rozumny veci v televizi" je totální blbost. Neříkám, že každá literatura je hodnotná co do obsahu, ale to není to jediné, co ti čtení dává. Ono to jde již poznat z tvého psaného projevu, že asi nebudeš velký čtenář. ale to jako internet fanboy nemáš šanci rozeznat...

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (kobolRP (18.9.2024 11:40) reagovat
keby volici smeru citali knihy neboli by volicmi smeru

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (Zzzzzzzzz) (18.9.2024 11:34) reagovat
Az na to, ze cteni knih se nerovna inteligenci. Tohle fungovalo mozna za prvni republiky a driv. Dneska jde o to, co ctes a co sledujes. Clovek, kterej cumi na hodnotny a rozumny veci na internetu nebo v televizi urcite nebude blbejsi nez nekdo, kdo cte prihratou moderni beletrii nebo memoary modelek.

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (mikoRP (18.9.2024 10:26) reagovat
ale udelali kardinalni blbost - sice rekli A (zdrazit knihy, tim padem mene intelektualu), ale nerekli B (zlevnit chlast a tim padem vice volicu)

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (mikoRP (18.9.2024 10:25) reagovat
aha. no, ale to ma prece svoji logiku! dokonce dojakou! 1. lidi co ctou, maji lepsi prehled a znalosti, lepe se uplatni v pracovnim procesu, vic si vydelaji => jsou bohatsi. 2. lidi co ctou, maji lepsi prehled a znalosti, tim padem nesednou na lep slibotechnam, populistum a mafianum a budou volit nekoho jineho. ... tim padem je to jasne - lidi maji zustat hloupi, chudi a jenom slepe se spolehat na fica, ze je zachrani! :-D

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (DD64) (18.9.2024 10:20) reagovat
Zlocinec fico a jeho banda vyrubila na knihy dan 23% s odovodnenim, ze si ich kupuju aj tak iba najbohatsie vrstvy (cize ich volicov to nijak nepostihne :D)

Obrázek 'aspon jednu knihu' Obrázek 'aspon jednu knihu' (mikoRP (18.9.2024 10:18) reagovat
neco mi uslo? wocogo?

Strana 1/2. 1 2 následující