Odebírat
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Kalda) RP (29.7.2024 16:02)
|
reagovat
|
whataboutismus jako prase |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(zoolooooggg) (26.7.2024 7:57)
|
reagovat
|
Oficiální periodikum armády české republiky a článek velmi uznávaného profesora
https://www.vojenskerozhledy.cz/kategorie-clanku/ozbrojene-konflikty/legalni-a-nelegalni-valky-v-dnesnim-svete |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(zoolooooggg) (26.7.2024 7:56)
|
reagovat
|
A mimochodem nastudujte si mezinárodní právo, druhá válka v Iráku 2003 byla nezákoná utočná válka, USA neměli mandát OSN k použití všech prostředků včetně síly. Válka v Kosovu a oddělení kosova taktéž nelegální válka, mezidárodní právo zakazuje zasahovat do vnitrostátních konfliktů a stranit jakekoli straně konfliktu. Taktéž nebyl vydán ani jeden mandát potřebný k intervenci.
https://www.vojenskerozhledy.cz/kategorie-clanku/ozbrojene-konflikty/legitimni-a-nelegitimni-valky-po-roce-1990
|
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(zoolooooggg) (26.7.2024 7:53)
|
reagovat
|
v roce 1919 napadlo polsko uzemí SSSR a zabralo podstatnou část ukrajiny a pobaltských států až k Vilinusu, koukam někdo tu ani nezná historii, sssr v roce 1939 napdlo polsko a vrátilo hranice na uroven stanovenou mírovými smlouvami z roku 1918 V podstatě udělali to stejný o co se dnes pokouší ukrajina, vrátit svoje uzemí pod svojí vládu. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Merlin) RP (24.7.2024 23:27)
|
reagovat
|
@vadžin: Ano, při prvním konfliktu by pro to ještě měli důvod. Který už v těch dalších absolutně neměli. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(:.) (24.7.2024 21:57)
|
reagovat
|
anonkrysa: Je to rusácký originál. I s takovým jsi v holportu. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(anonykrysa) RP (24.7.2024 21:08)
|
reagovat
|
skeptic COZE?! O jake agresi v 1968 to placas? |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Rama) (24.7.2024 18:36)
|
reagovat
|
Ke cti USA slouží, že pak nechodí do Rady bezpečnosti OSN, žalovat na to, že se napadená země brání a na to, že jí kamarádi dávají zbraně aby je nemohli russáci na pohodu povraždit neozbrojené. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(skeptic) RP (24.7.2024 18:12)
|
reagovat
|
namátkou: 1968 - reakce na agresi USA/NATO (ne, o nějaké Dubčeky v ČSSR fakt nešlo); 2008 Gruzie - reakce na agresi USA/NATO; 2011 Sýrie - reakce na agresi USA/NATO ... ti bystřejší možná spatří jistý vzorec |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(hmmms) (24.7.2024 18:05)
|
reagovat
|
Ale kdepak, takových států je vícero. Kdyby libtardi vytahli hlavu z té řiti, do které ji mají vraženou, tak by pak mohli vidět i USA, které mělo daleko véce smůly a bylo zataženo do více konfliktů. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(vadžin) (24.7.2024 15:15)
|
reagovat
|
Merlin: Iráckýho arcizmrda měli zaválcovat do země už při první šanci v roce 90. Ale to je zas a opět ta půlka pravdy, kterou ty neřekneš, že ano. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Merlin) RP (24.7.2024 15:06)
|
reagovat
|
@cyklista: ANo, máš pravdu, vybombardovat Bělehrad je normální nacistický postup. Ale asi bych to nenazýval vysvětlením, natož omluvou. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Brožík 3 ) (24.7.2024 15:05)
|
reagovat
|
Brožík 3) (24.7.2024 10:19) Brožík 3) (24.7.2024 8:54) - Fejku libtarde. Samozřejmě, že se na Rusko útočí. Proto tě přeci platěj, aby jsi tu lhal a mlžil. Sám se stydíš podepisovat pod ty lži. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Rama) (24.7.2024 14:40)
|
reagovat
|
Merlin: a co jako z toho. To něco mění na rusském vraždění na Ukrajině? To nedává žádný smysl. Až ti nekdo bodne kudlu do břicha, tak si řekneš, ale co seru na to, vrah z fakulty zabil 14 lidí, tak je to v pohodě... |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(cyklista) RP (24.7.2024 14:34)
|
reagovat
|
Srbové? Když vraždili v Kosovu nebo Srebrenici, tak to jsou normální nacistické postupy, takže překazit jim to je špatně, milý dementní Merlině? Afghánistán, Libye to samé. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Merlin) RP (24.7.2024 14:25)
|
reagovat
|
@vadžin: A co Iráčané? Ptal ses jich, jak jsou nadšení z toho, že jim tam Američani přinesli demokracii a osvobodili je od nadvlády krutého diktátora? Nebo jak to vidí třeba Líbyjci? Afgánci, Somálci, Srbové atd atd ... |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Merlin) RP (24.7.2024 14:21)
|
reagovat
|
@Foltys: "ale to ze Soveti a Cinani podporovali severni Koreu, to uz tam "nezakladnam" curackej rusackej server nenapise co? " Řekl bych, že v nějakém konfliktu otevřeně bojovat a nebo podporovat jednu stranu jsou rozdílné věci. Tady aspoň tady se ukrofagové rozhodně drží názoru, že EU sice Ukrajinu podporuje, ale rozhodně není do konfliktu zapojená. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(vadžin) (24.7.2024 12:59)
|
reagovat
|
(Jan Zachrta: Když už o tom mluvíš, tak Japonsko taky úpí. Filipínci si do toho pekelnýho paktu nabíhají taky z donucení. A tak. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(vadžin) (24.7.2024 12:55)
|
reagovat
|
blm v prestrojeni 4: A ty mysliteli máš nějaký důvod poukazovat na mě? Mně je nějaká ukrajina u prdele. Sereš mě ty a ten druhej kuřbuřt. A koneckonců všichni, co sem tyhle hovna pořád postujou. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Rama) (24.7.2024 12:36)
|
reagovat
|
Taky se mi vtira do mysli myslenka, jestli by ti russaci nebyli uplne nejlepsejsi, kdyby je nechali proste byt. Jeste by usetrili za munici, prescasy FSB na vyslechy a muceni, vydelali by vsichni... |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Rama) (24.7.2024 12:33)
|
reagovat
|
Taky ne vsichni, nekteri si dodnes mysli, ze jsou Ukrajinci, ale za 50 let v gulagu jim to snad dojde... |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Jan Zachrta) RP (24.7.2024 12:32)
|
reagovat
|
Jo blme máš pravdu, stačí porovnat zbídačelé Západní Německo, úpící pod knutou USA, kvůli kterému komouši museli zadrátovat hranice, aby se sem nahrnuli západoněmečtí dělníci kvílející hlady a vzkvétající DDR se silnou markou, vyrábějící světoznámé automobily. Nebo Jižní Korea a KLDR. Američani jedni. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(blm v prestrojeni 4) (24.7.2024 12:22)
|
reagovat
|
Americane jsou v tomhle jeste horsi nez Rusove. Zatimco Rusove z osvobozenych uzemi udelali soucast RF, dali tamnim lidem rovna prava jako ostatnim obcanum a probiha tam nejaka rekonstrukce, tak Americane se chovaji jako drancujici najezdnici, co akorat zplundruji zdroje, vybombi zemi do stredoveku a nechaji za sebou zbidacenou zemi a obyvatelstvo. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Jan Zachrta) RP (24.7.2024 12:18)
|
reagovat
|
Blme: Aha, tak Američani imperiálně zvětšují svůj stát o Sýrii, jako se o to snaží Rusáci na Ukrajině, děkuji za informaci. To bude nová hvězdička na vlajce USA? Mám to sdílet než to smažou? |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(blm v prestrojeni 4) (24.7.2024 12:08)
|
reagovat
|
zachrta: No pokud vim, tak i dnes Americane stale okupuji podstatnou cast Syrie, a uplnou nahodou zrovna tu s vetsinou nalezist ropy. Zato jsem si za ty roky nevsim, ze by o tom kdokoliv z vas byt jen hlesnul, naopak kdyz to zminim tak typicky spustite rage a povazujete to za konspiracni teorii. Tedy aspon do doby, nez si i z americkych zdroju zjistite, ze to je pravda. Ke cti dotycneho zminim, ze se mi onehda jeden takovej po proskoleni omlouval a priznal, ze mam pravdu. Ze, kvikale? |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(sokeress) (24.7.2024 12:07)
|
reagovat
|
tak napr. nejaký konšpirátori tuším OSN vydali nejaký dokument že 2008 rusko nebolo agresor, ked ide priteplený ukrojebko tvoriaci propagandu niečo smoliť mohol by si overiť základné fakty |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(miko) RP (24.7.2024 11:58)
|
reagovat
|
blbe, jenomze nejzajimavejsi je to, ze toto tvoje "votabot vasi kamosi" vytahujes pokazde, kdyz je rec o radeni rusaku. navic v evrope. ale vime, ze jsi bezpaterni zmrd, kteremu nevadi vrazdeni deti, zen, starcu a vubec jakychkoliv civilistu rusakama. a pokazde jim prispechas na omluvu, kdykoliv se o tom nekde neco sustne. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Jan Zachrta) RP (24.7.2024 11:58)
|
reagovat
|
Blme, který stát se v současnosti chová primitivně agresivně jak Rusáci, pokoušející se opět zvětšit své impérium? Ať je ten stejný metr spravedlivý. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(blm v prestrojeni 4) (24.7.2024 11:51)
|
reagovat
|
A nechces spis radsi spravit to sve pokrytectvi a dvoji metr? Pokrivene videni sveta mas totiz naopak ty. Vam nevadi vojenska agrese, vam vadi kdyz ji dela Rusko a u kamosu vam nevadi. Nevadi obecne okupace casti cizi zeme, vam vadi jen kdyz ji dela Rusko. Nemate zajem hnat politiky ke zodpovednosti za valecne zlociny. Resite jen Putina. Rovne je merit vsem stejne a jednat dle zasady "padni komu padni". Zkus to nekdy taky. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(vadžín) (24.7.2024 11:46)
|
reagovat
|
blm v prestrojeni 4: sere mě, že plevelíš každou diskuzi tim svym pokřivenym viděním světa. Jak z definice na wikipedii, vole. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(miko) RP (24.7.2024 11:36)
|
reagovat
|
ale rusaci zas delaji vitr, protoze jim tece do bot. tolik vyhrozovali nukovanim evropy a ameriky (a kdovicehojeste), az to zacinaji brat ve svete vazneji [odkaz] |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Dezοlát) (24.7.2024 11:33)
|
reagovat
|
Huliči nemytejch ruskejch čůráků jsou z toho textu dost neklidný. Radost číst jejich podrážděný kvičení. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Božena ) (24.7.2024 11:33)
|
reagovat
|
Dneska naší komouši brečí ... mají těžký život.. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Foltys) RP (24.7.2024 11:27)
|
reagovat
|
Nebo ta Korea, tvl, nebejt USA, tak je jenom ta severni, ale to ze Soveti a Cinani podporovali severni Koreu, to uz tam "nezakladnam" curackej rusackej server nenapise co? |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Foltys) RP (24.7.2024 11:24)
|
reagovat
|
Mrdlin: zvlastni seznam, koukam ze kdyz se chce, tak se da vsechno prisoudit USA. Nicmene "Podpora USA dodala Iráku odvahy k použití jedovatého plynu proti kurdskému obyvatelstvu města Halabža v roce 1988." je uz slusne nastreleny |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(caputova) (24.7.2024 10:34)
|
reagovat
|
To iste sa da napisat o nemecku napr.
Sracka -> kos |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(JM) RP (24.7.2024 10:33)
|
reagovat
|
Tvrdenie nie je pravdivé. V tomto zmysle, má ešte väčšiu "smolu" USA. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(miko) RP (24.7.2024 10:22)
|
reagovat
|
pokrytecke je rusko, a jenom pokrytecti zmrdi ho muzou obhajovat. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Brožík 3) (24.7.2024 10:19)
|
reagovat
|
Koukám, že je to tu opět plné individuí bez sebereflexe, které nejsou schopné pochopit ani podstatu obrázku. Nejsem překvapen, dezoláti jsou dementi. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(blm v prestrojeni 4) (24.7.2024 10:14)
|
reagovat
|
Sere te, ze nekdo nastavuje zrcadlo tomu vasemu bezbrehemu pokrytectvi a mereni ruznym metrem? To je dobre. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(vadžin) (24.7.2024 10:12)
|
reagovat
|
Další příspěvek otírající se o rusácko a rusácká trollúderka je opět nastartovaná k aci. Jste trapní. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(DenisFazekashi) RP (24.7.2024 10:07)
|
reagovat
|
Ještě chybí vyjmenovat, kam všude zatáhli amíky, to by byl ale trochu delší seznam, zcela nad duševní schopnosti libtardů |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Merlin) RP (24.7.2024 10:00)
|
reagovat
|
@cyklista: Abcházie si při rozpadu Sovětského svazu zvolila autonomii, kterou jim Gruzie odepřela. A tak požádali Rusko o pomoc. Jasně, Rusku se to hodilo a tak tam šli. Ale proč při rozpadu SSSR měl někdo právo se osamostatnit a někdo ne? Dokonce ani jako autonomie v rámci Gruzie. A co se diktátorů týče ... OK, když vynechám skutečnost, že je to naprostá blbost, tak Rusko teď dělá to samé. Neboť co je prezident státu, který vyhlásil stanné právo, aby mohl zrušit volby? Ukrajině vládne junta. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(blm v prestrojeni 4) (24.7.2024 9:55)
|
reagovat
|
Ale vzdyt Rusove si svoje akce ospravedlnuji uplne stejne jako Ukrajina (boj proti separatistum) nebo USA (boj proti diktatorum a teroristum). Invaze USA (a kamaradu z NATO vcetne nas) byla na zaklade vyfabrikovanych duvodu a do ted za ni nikdo nenesl zadnou odpovednost. Mimochodem zadnym obsazenim Gruzie nevyhrozuji, to jen cyklodement mele ty jeho sracky. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Občan Y) RP (24.7.2024 9:49)
|
reagovat
|
Hlavně chybí obrázek, tak si to strčte do koše. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(cyklista) RP (24.7.2024 9:46)
|
reagovat
|
Dále Podněstří, provokace v Pobaltí (spousty mrtvých pohraničníků), a milý komunista Dr. Str. opět nezapomněl na whataboutismus. Drobný rozdíl je, že USA tam šly likvidovat diktátory a ne demokracii jako rusáci a USA nikoho neokupujou jako rusáci. Mimochodem, rusáci vyhrožují obsazením Gruzie. Abcházie jim nestačí. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(miko) RP (24.7.2024 9:38)
|
reagovat
|
odlozim si to tady, pro ty uknourane kremloboty, co lituji to chudak "vecne provokovane rusko" [odkaz] |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(DQDLM) RP (24.7.2024 9:30)
|
reagovat
|
Goddammitabomination: to nemyslíš vážně, že ne? |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Merlin) RP (24.7.2024 9:26)
|
reagovat
|
Třeba [odkaz] |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Goddammitabomination) (24.7.2024 9:25)
|
reagovat
|
Dr.Str.: jo? a které a kdy? |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Merlin) RP (24.7.2024 9:24)
|
reagovat
|
@Pichus: Jo, skoro pořád. Oni nikdy neříkají, že chtějí válku. Akorát jim holt nic jinoho nezbývá, protože musí zachránit demokracii, bojovat proti terorismu, ochránit americké zájmy atd ... |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Dr.Str.) RP (24.7.2024 9:07)
|
reagovat
|
A proč jim to trvalo tak dlouho? USA podobný počet zemí stihlo za pouhých dvacet let. |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Pichus) RP (24.7.2024 9:05)
|
reagovat
|
vpohoho: a oni někdy brečeli, že mají speciální vojenskou operaci, do které je zatáhlo půl světa? |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Markéta Adamová Pekarová) RP (24.7.2024 9:05)
|
reagovat
|
USA od své vzniku jsou pořad ve válce s někým: A
Aféra XYZ
Americká občanská válka
Americká válka za nezávislost
Americká vojenská intervence v Sýrii
Apačské války
B
Berberské války
Boxerské povstání
Britsko-americká válka
D
Druhá studená válka
Druhá světová válka
F
Filipínsko-americká válka
I
Invaze na Grenadu
Invaze Spojených států amerických do Panamy
Válka v Iráku
K
Korejská válka
Kvaziválka
M
Válka v Ma |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Pichus) RP (24.7.2024 9:04)
|
reagovat
|
Panebože, to je takhle nekvalitní i originál nebo je komprese Roumingu tak brutální? |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(Brožík 3) (24.7.2024 8:54)
|
reagovat
|
JO, a za všechno špatné, co se v Rusku stane můžou CIA, USA, Západ, Ukrajinci, Gruzínci. Chudáci hodní rusové to vždy jen odnesou. Ale mimo to jsou silný národ, který nakopává celému západu prdel, miluju doublethink )). |
|
|
Obrázek 'takovou smulu'
(vpohoho) (24.7.2024 8:54)
|
reagovat
|
a teraz to isté s usa |
|