Odebírat | ||
Obrázek 'tolik salamuu' (miko) RP (15.5.2024 20:27) | reagovat | |
no, ted jsi to napsal tak, ze to uz asi vubec nepobere, chudak | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (///) (15.5.2024 20:24) | reagovat | |
Ok, příště to raději rozdělím. Raději to ale kvůli tobě vysvětlím, jelikož ne každý je tak ohleduplný. Text se v českém jazyce čte zleva doprava. Pokud oslovím Chaose, něco napíší, a pak oslovím někoho jiného, pak to něco se vztahuje k Chaosovi, ne k někomu jinému, i když je to vedle sebe. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Brožík 2 ) (15.5.2024 18:17) | reagovat | |
///) (15.5.2024 9:14) Napsal jsi tam můj nick vedle něčeho, co jsem nikdy neřekl, protože je to navíc tak nekonečná pitomost. Dohromady to vypadá tak, že jsem to řekl. Když to nejsi schopen no napsat pořádně, napiš to příště do dvou různejch postů. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (///) (15.5.2024 9:14) | reagovat | |
Nejdříve oslovují Chaose, píší o těžké vodě, a až pak oslovují celou skupinu místních trollů. Pokud máš problém pochopit psaný text, pak je stále možné vydedukovat adresáta z toho, kdo v komentářích mluvil o těžké vodě napíchané v salámech. To přeci není tak těžké. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Brožík 2 ) (15.5.2024 1:47) | reagovat | |
///) (14.5.2024 21:56) - Samozřejmě. Napsal jsi tam můj nick. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (///) (14.5.2024 21:56) | reagovat | |
Brožík 2: Reagoval jsem s tou těžkou vodou snad na tebe? Jsi Chaos a Bordel? Jsi Fugu? | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Brožík 2 ) (14.5.2024 19:16) | reagovat | |
///) (14.5.2024 8:14) - Já jsem psal někde o těžký vodě? Vůbec to nemůžu najít. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (kozička_x) (14.5.2024 15:01) | reagovat | |
@miko: Chtěl jsem tu pro ostatní zanechat varování, že jsi absolutní dement, ale asi je to zbytečné. Tvoje komenty, a to nejen v tomto vlákně, mluví samy za sebe... | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (miko) RP (14.5.2024 13:18) | reagovat | |
mrdlinku, jenomze ty jsi nereagoval na obsah me reakce, ale jsi reagoval ciste na mne. ale takove ruskemu zmrdovi to nejde vysvetlit. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Lolek) (14.5.2024 13:02) | reagovat | |
Jak tu ti ubozaci, kteri kazdeho odpurce hazeji do jednoho pytle, oznacuji za libtardy a bezostysne lzou breci, kdyz na ne nekdo pouzije jejich vlastni techniku, to je vyslovene chutovka... | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (kozička_x) (14.5.2024 10:54) | reagovat | |
@///: Aha, takže protože jsem si drze dovolil reagovat na mikovo: "miko) RP (13.5.2024 14:14) reagovat predátorka Danuše: jasneze mohl. nikde v zakone nebylo napsano, ze muz nesmi rodit", rozhodl jsi se ze mě udělat podporovatele bolševiků? To o tvém způsobu uvažování vypovídá hodně, ty černochu. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (///) (14.5.2024 9:59) | reagovat | |
Kozička: ukulele a prd už to vysvětlili. Ty jsi to nenapsal explicitně, ale jak si mám vyložit, když v diskusi o salámech za komančů jedeš na vlně “ale za komančů nemohl rodit úředně uznány chlap”. V kontextu diskuse o salámech to působí jako když někdo vytáhne “ale v Americe bijí černochy”, nebo když Blmblb po sérii vtipů na kolabující ruské teplovody a pomalé opravy zaspamoval Rouming odkazem na prasklou vodovodní trubku v Praze v roce 2012. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (kozička_x) (14.5.2024 8:45) | reagovat | |
@///: (Merlin) RP (14.5.2024 1:50) reagovat "@TřiLomítka: A o čem to meleš ty v tomhle blábolu? "TřiLomítkaR) RP (13.5.2024 20:43) Bože, Brožíku, Blmblbe, merline a podobní, vy jste fakt tragédi. Tolik emocí a úsilí vkládáte do toho vašeho vysvětlování, jak to bylo za komára lepší" ... Cituj mě, kde jsem tady někde tvrdil, že za komára to bylo lepší, ty tragéde." Tak šup šup, já čekám. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (///) (14.5.2024 8:20) | reagovat | |
wd43: To je ale exemplární případ mentální gymnastiky. Za mě 10/10. Paroduješ Blmblba a spol, nebo to myslíš vážně? Blmblb tu nedávno tvrdil, že EU je proruská. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (///) (14.5.2024 8:14) | reagovat | |
Brožík: Tvoje reakce na smrádka? OOL: Aha! Já tu těžkou vodu pochopil špatně. On to myslel doslovně. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (wd43) (14.5.2024 6:23) | reagovat | |
Me by stejne nakonec neprekvapilo, kdyby vsichni proevropsti eurohujeri co by nejradsi vyhladili Russko do posledniho Russaka a kazdeho kdo ma trochu rozum oznaci za "dezolata" + milion dalsich nadavek... Me by zkratka neprekvapilo kdyby je platil samotnej Putin, protoze takhle oslabit nas, nasi ekonomiku, a zlikvidovat nase sklady zbrani a jeste pri tom znesvarit celou EU - V podstate tvrdim ze "Proukrajinsti Eurohujeri" jsou Putinovo pata kolona protoze jejich cinnost je pro CR ciste negativni. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Osli Okvetni Listek) (14.5.2024 2:31) | reagovat | |
TřiLomítkaR: On psal, ze do toho napichaji tezkou vodu. Sice to porad nevychazi - i (3H)2(18O) bude mit hustotu cca 1.33 kg/l, ale zase bude lehce zarit, coz je patrne nutne k tomu,a by si manza cvachtal, nebo tak neco. Ledaze by pocital s atomy, ktere obsahuji hyperony, ale takovy salam by mel zivotnost radove 10^-10 sekundy. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Osli Okvetni Listek) (14.5.2024 2:26) | reagovat | |
Merlin: létat pouze za pomoci mávání svých rukou klidne muzes, pokud ti nevadi, ze s sebou potahnes kyslikovou bombu a budes si muset poridit poradny vatak, protoze to bude v 96 Kelvinech na Titanu. Podle toho, co tu pises, by se ti tu asi lidi i slozili na start (FH s nejakou rouzimou kick stage by te tam dostal). | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Brožík 2 ) (14.5.2024 1:57) | reagovat | |
TřiLomítkaR) RP (13.5.2024 20:43) - Co to píšeš za blbiny? Kde jsem psal, že bylo za komunistů líp? Ty máš v tý hlavě fakt dobře nasráno. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Merlin) RP (14.5.2024 1:50) | reagovat | |
@TřiLomítka: A o čem to meleš ty v tomhle blábolu? "TřiLomítkaR) RP (13.5.2024 20:43) Bože, Brožíku, Blmblbe, merline a podobní, vy jste fakt tragédi. Tolik emocí a úsilí vkládáte do toho vašeho vysvětlování, jak to bylo za komára lepší" ... Cituj mě, kde jsem tady někde tvrdil, že za komára to bylo lepší, ty tragéde. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (///) (14.5.2024 0:56) | reagovat | |
Fugu: O čem to meleš? To má být úvaha navazující na Chaosovu úvahu o tom, že dřív to bylo víc koleček, protože se tam nedávala těžká voda? Já si tady na řezníka nehrají, jen jsem si dovolil poukázat na to, že zvýšit hustotu šunky přidáním vody tak úplně nejde. To přeci není tak těžké pochopit, že ne? Že ne? | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (AliasAKAvulgo) (14.5.2024 0:05) | reagovat | |
Idiot blm: Nebude-li pršet, nezmoknem. Neguj,šášulko. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Fugu) (13.5.2024 23:44) | reagovat | |
Lomítko na co se váže voda a je levnejší než svalovina? Ty internetový řezníku... Vysvětli nám to na odkazech | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (TřiLomítkaR) RP (13.5.2024 22:55) | reagovat | |
Blmblbe, hluboce se omlouvám, dal jsem vás do jednoho pytle, protože si obvykle velmi dobře notujete. Tentokrát jsi byl velmi neaktivní a nic na obranu socialistických šmakulád jsi nepsal a ani jsi netvrdil, že nejsi kovaný komunista. Uznávám chybu. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (13.5.2024 22:27) | reagovat | |
kontrolujete tu váhu doma? | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Ale prd) (13.5.2024 21:51) | reagovat | |
Řadí tě do skupiny lidí , ktwří zde píší vymyšlené sračky. Což naprosto sedí. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (ukulele24) RP (13.5.2024 21:51) | reagovat | |
Ne, řadí tě do skupiny, která dělá podobný věci jako ty | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (blm v prestrojeni 4) (13.5.2024 21:49) | reagovat | |
Aha, takze mne jen radi do skupiny, ktera dela neco, co ja nikdy nedelal. Chapu, to dava smysl. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (ukulele24) RP (13.5.2024 21:35) | reagovat | |
Vždyť nikde netvrdí, že jsi něco vysvětloval zrovna ty. Mluvil obecně k vaší skupině, což jsem se snažil i lehce naznačit tím mým minulým komentářem | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Tsantsa) RP (13.5.2024 21:29) | reagovat | |
jj vo videjniku je video jak 1L benzinu je za sociku 700ml som si isty, ze salam ma podobnu faktorizaciu | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (blm v prestrojeni 4) (13.5.2024 21:21) | reagovat | |
A proc teda dementni lomitko tvrdi, ze jsem neco "vysvetloval", kdyz se to nikdy nestalo? | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (ukulele24) RP (13.5.2024 20:51) | reagovat | |
blm: To, že jsi zrovna tohle nenapsal, se nijak nevylučuje s tím, že celkem běžně píšeš bludy téhle úrovně. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (blm v prestrojeni 4) (13.5.2024 20:47) | reagovat | |
lomitko, kdybys aspon nebyl uplnej kokot a nepodsouval mi neco, co jsem nikdy nerekl. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (TřiLomítkaR) RP (13.5.2024 20:43) | reagovat | |
Chaos a Bordel: Teď si na to kápnul. Hustota svalu je 1,7 kg/litr, zatímco hustota vody je cca 1 kg/litr. Bože, Brožíku, Blmblbe, merline a podobní, vy jste fakt tragédi. Tolik emocí a úsilí vkládáte do toho vašeho vysvětlování, jak to bylo za komára lepší, a pak nám tady budete tvrdit, že nejste kovaní komunisti. Za posledních 30 let se dostupnost kvalitních potravin neskutečně posunula.Bohužel se posunula i dostupnost ultimátních šmakulád. A vy jste zřejmě dementi, co ty šmakulády kupují. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Chlm) (13.5.2024 20:41) | reagovat | |
Na této diskuzi je krásně vidět, kdo si není schopen kupovat nic jiného než Babišovi sračky. Ano, kapitalismus takovým, jako je on, dovoluje vyrábět a prodávat v podstatě sračky. A pokud nejsi socka, tak si ty jeho sračky nekoupíš, protože Babiš není jediný výrobce salámu na trhu. Prostě si ho koupíš od někoho solidního. Socka na to nemá, nic si lepšího si nekoupí, tak brečí. Že je tato skupina evidentně stejná jako duchem chudší podporovatelé ruska je zajisté pouze náhoda. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (blm v prestrojeni 4) (13.5.2024 20:35) | reagovat | |
hus, vypatlana tecko! Tak cim byl letosni 9. kveten tak zajimavy, jak jsi predpovidal? | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (:.) (13.5.2024 20:25) | reagovat | |
Kdo ví, co v tom salámu kdysi bylo. Dnes jsou ty normy přísnější. Samozřejmě musíš kupovat salám. Pokud se to nejmenuje salám, nediv se, když zjistíš, že to není salám, ale třeba akvarel nebo ponk. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Chaos_a_Bordel) RP (13.5.2024 20:15) | reagovat | |
Je to pravda, nmebyla tam napichana voda, takze 100g bylo vice kolecek nez ted s tezkou vodou, muze toho byt i 2x tolik nez napichane vodou, kureci maso a ryby umi byt i 3x tolik vody na vahu nez primarni suroviny. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (ukulele24) RP (13.5.2024 19:34) | reagovat | |
Nebo ještě poslední varianta, jsou to kmikalovy alter ega, který vytvořil čistě kvůli tomu, aby tu pak o nich moh dělat komiks | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (ukulele24) RP (13.5.2024 19:32) | reagovat | |
Já si i říkal, jestli sem jen nechoděj trolit, ale zase se mi nechce věřit, že by byli tak vytrvalí a i tak dobří v trolení. I když znám jednoho člověka, co je (IMO) v trolení fakt dobrej (zdravíme do Liberce), ale ten sem asi nechodí. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Newerer) (13.5.2024 19:22) | reagovat | |
Ukulele:Oni zadarmo, z přesvědčení | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (ukulele24) RP (13.5.2024 18:36) | reagovat | |
btw pořád by mě zajímalo, jestli za to dostáváte zaplaceno pohankou, rublama nebo jestli to děláte ve svém volném čase | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (ukulele24) RP (13.5.2024 18:35) | reagovat | |
Proč bych měl bejt jeho další nick? Sice považuju za ztrátu času tady na vás (kopie izáka) reagovat, když tu píšete nesmysly, ale jednou za čas mi to ujede | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (vyjeteman) RP (13.5.2024 18:26) | reagovat | |
Salámu ale kumu? | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Brožík 2 ) (13.5.2024 18:26) | reagovat | |
ukulele24) RP (13.5.2024 16:49) - No to sotva. Vidím, jak se v tom plácá. - Njesi jeho další nick? Nebo kníkalův? | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (pc2005n) (13.5.2024 18:16) | reagovat | |
Holt jak to dostal do pracek Babiš, tak to jde do háje | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Nadclovek) RP (13.5.2024 18:08) | reagovat | |
Tak ne asi | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (spatscolombo) (13.5.2024 18:06) | reagovat | |
Fejk. Správně to zní: "Jo za Rakouska deset deka salámu? To bylo salámu." | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (ukulele24) RP (13.5.2024 17:44) | reagovat | |
Kdyby Merlin neměl problémy s logikou a chápáním textu, nemlel by ty nesmysly, co už tu celkem dlouho v diskuzích píše | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Merlin) RP (13.5.2024 17:38) | reagovat | |
@miko: V jednom máš pravdu, trpím dost. Tedy když čtu ty tvoje výplody. Protože podle tebe umí člověk létat pouze za pomoci mávání svých rukou. Nevidíš v tom žádný problém. Nikdo to nezakazuje, takže to každý může dělat. Ano, jsi myslitel ... | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (miko) RP (13.5.2024 17:35) | reagovat | |
mrdlinku, chapu tvoji averzi proti logice, ale taky ti pripominam tvou neschopnost chapat psany text. tak nedelej ze sebe jeste vetsiho debila, nez jses. uz tatko musis hodne trpet | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Merlin) RP (13.5.2024 17:31) | reagovat | |
@miko: Ano, ty nechápeš prvotní podstatu otázky. Která zněla, jestli muž mohl rodit, nikoliv jestli měl zakázáno rodit. Což nemohl, opravdu ne. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (miko) RP (13.5.2024 17:26) | reagovat | |
otazka znela: "mohl snad tehdy, rodit úředně uznaný muž?" s durazem na MOHL, protoze se nbavime o biologii, ale o ideologicke diktature vs demokracii (berte v potaz kontext!). to znamena, ze ano, ani tehdy nikdo muzum nezakazoval rodit. druha vec je, ze to bylo z biologickeho pohledu nesmysl, a tedy nebylo podchyceno zakonem (rozumej: zakazano). takze ciste teoreticky (za predpokladu, ze by to bylo biologicky mozne): ano mohl, protoze to nikdo nezakazoval (jako treba poslouchat svobodnou evropu) | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Kalda) RP (13.5.2024 17:19) | reagovat | |
prej normy za komaru a mohl bych to dodrzovani videt? [odkaz] nebo tady [odkaz] a [odkaz] | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Osli Okvetni Listek) (13.5.2024 17:07) | reagovat | |
kozička_x: Dalsi moznost je transplanatace delohy - to uz se umi. Dosud se to delalo jenom zenam, ale jaky je lekarsky rozdil mezi zenou a muzem? V zasade hlavne v hladine hormonu (ano jsou XX muzi a XY zeny - staci, aby se par klicovych geny prehodilo mezi X a Y, ktere se sice bezne mehem meiozy neprekrizi, ale obcas se povede). No a hormony umime podavat zvnejsku. Na tyhle veci chybi primarne motivace a sekundarne souhlas eticke komise. Pockej 20 let a mozna se budes divit. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Osli Okvetni Listek) (13.5.2024 17:04) | reagovat | |
kozička_x: Vis ... existuje takova vec, ktere se rika mimodelozni tehotenstvi. To oplodnene vajicko je ochotne usidlit se temer na jakemkoliv organu. Bez operace to konci smrti obou zucastnenych, nicmene pokud by nekdo chtel, tak by asi slo najit kam ho dat a jak to hormonalne podporit, aby to dospelo az k porodu cisarskym rezem. Pokusy na opicich (vcetne samcu) se uz nejake delaly. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (ukulele24) RP (13.5.2024 16:49) | reagovat | |
brožík: však má miko pravdu. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (Brožík 2 ) (13.5.2024 16:23) | reagovat | |
miko) RP (13.5.2024 15:50) - Co mi chceš dokázat? Že výroková logika není součástí logiky? Nebo že se věnuješ jiné části logiky, ve výrokové plaveš... ale stejně si i přesto, co tu předvádíš, máme myslet, jak tomu rozumíš? - Podivej se, v logice běžně dělají chyby i její učitelé z univerzit. Stačí se podívat, jak nacházejí problémy, které jim pak kolegové z jiných univerzit vyvracejí. - Naučit se něco odříkat ještě neznamená, že tomu rozumíš. Stačí no na zkoušku, diplom a dál nic. | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (crushot) RP (13.5.2024 16:21) | reagovat | |
a však má pravdu...ale hodně záleželo na prodavačce, kolik přikrájela navíc | ||
|
||
Obrázek 'tolik salamuu' (ukulele24) RP (13.5.2024 16:19) | reagovat | |
kozička: Neskonale lépe se máme, jen nesmíš tolik číst sociální sítě, který jsou plný nářku dezolátů | ||
|