Přispívat do fóra mohou pouze pravidelní uživatelé Roumingu.

Zobrazení je omezeno na jedno vlákno! Vrátit se k zobrazení všech vláken.

 

re: Generování velkýho množství obrázků pomocí AI (84e61bRP (13.9.2024 7:40)
Jděte s těma generovanýma hovnama od AI do prdele. Nebo fakt chcete ten rouming.cz definitivně zabít? Proč?
 
re: Generování velkýho množství obrázků pomocí AI (adamsRP (7.9.2024 8:22)
No a zkusil ses zeptat chatGPT? Je větší pravděpodobnost relevantní odpovědi, viz níže. :D Pokud jde o to, od čeho se odpíchnout... A když odpovídá moc obecně nebo mimo, tak stačí dopsat "progoogli mi to".

"Pro tvůj účel, tedy hromadnou produkci sprite map nebo obrázků podle promptu pro prototypování hry, je několik možností, které se dají vyzkoušet. Tady je pár nástrojů, které stojí za prozkoumání:

1. Stable Diffusion + Web UI (např. Automatic1111...
Tento příspěvek je dlouhý. Klikněte pro zobrazení celého příspěvku.
 
re: Generování velkýho množství obrázků pomocí AI (anonykrysaRP (6.9.2024 0:27)
Zacni s normalnim A1111 nebo odvozeninami - koukni na volbu "grid" dole, to je presne o cem mluvis, v nem menis ruzne parametry generovani (v jedne ose treba sed, v jine treba kus promptu ...).
Druha vec, procti si [odkaz] mas tam kompletni tutorialy na vse mozne (vcetne animaci)
 
re: Generování velkýho množství obrázků pomocí AI (P.RP (5.9.2024 22:51)
vem si prášek a běž si bucnout
 
re: Generování velkýho množství obrázků pomocí AI (bývaláČeskáCelebritaRP (5.9.2024 20:53)
NIKOHO TOTO TÉMA NEZAJÍMÁ, TAK PROSÍM PŘESTAŇ SPAMOVAT NAŠE FÓRUM, DÍKY
 
re: Generování velkýho množství obrázků pomocí AI (P.RP (5.9.2024 19:29)
no, teď mi přijde, že spíš já o tom nic nevim :D
jinak nejde ani tak o postavičku, ale představ si to třeba jako shooter, kterej bude mít několik ras/národů, takže budou potřeba třeba letadla, co vypadají podobně, ale budou každý jiný.
AI na to chci pustit primárně z toho důvodu, že zvládne vymyslet různý úchylárny, který živýho grafika nenapadnou a po x iteracích se můžou vybrat ty nejlepší kusy ke zpracování.
Ale teď přemýšlím, že tu podobnost pak zajistí on, takže ve výsledku prototypování bude celkem jedno jestli si to nesedne a asi sáhnu po tom dávkovým zpracování s tím, že se to pak případně prožene přes nějaké zprůhlednění.
Čili výhoda toho podobnýho vizuálu by byla na místě, pokud bychom se rozhodli použít čistě ten AI model i do finální verze. Ale opět, čichám tam problém v tom, že pokud třeba v budoucnu bude potřeba něco upravit nebo dogenerovat, bude to průser.
 
re: Generování velkýho množství obrázků pomocí AI (al5249RP (5.9.2024 18:03)
Jako 1/3 toho hodne (nezapomnel-li jsem nekoho) musim rict, ze o tom nic nevim.
Na Internetech jsou nejake online sluzby, ale netusim, nakolik pouzitelne.
I ty vvyssi desitky (treba postava v mnoha ruznych polohach) budou dost mozna problem.
Kdyz to budes generovat po jednom, ciste promptem, tak to asi neklapne. Promt v kombinaci s Controlnetem, ktery rekne v jake poze to ma byt muze nejak vyjit.

Pokud ti staci mensi sprite sheety, ktere se udrzi v nejake rozumne velikosti, tak treba tady je pekny priklad pro character sheet [odkaz]

Tady je ukazka pouziti, co jsem ted zkusil: [odkaz]

Jestli z neceho podobneho dokazes generovat obrazky dost dobre pro prototyp hry, netusim.
Teoreticky lze v ComfyUI nasadit nejake nastroje pro zpruhledneni pozadi, ale to jsem nezkousel. Existuji nody pro nacitani davkove obrazku a nody pro nacitani z textoveho souboru, s tim by se to dalo automatizovat pro vice postavicek.




 
re: Generování velkýho množství obrázků pomocí AI (P.RP (5.9.2024 13:07)
Dostal jsem info, že Midjourney sprite mapy podporuje. Ale jinak nejde ani tak o tisícovku najednou, možná spíš tak 10-100 v jednom setu, kde to bude dávat smysl.
 
re: Generování velkýho množství obrázků pomocí AI (cern0usekRP (5.9.2024 12:34)
Tak to hodne stesti. Co jsem tak slysel, tak AI ma silenej problem neco delat nejak souvisle a e stejnym stylu. A tisic "obrazku" do jednoho velkyho, to nevim, jak by se generovalo a jak by to vypadalo. Kazdopadne by me zajimalo, jak to dopadne :)
 
Generování velkýho množství obrázků pomocí AI (P.RP (5.9.2024 10:49)
Jsem si všiml ve vedlejším vlákně, že se tu hodně lidí věnuje téhle disciplíně.

Sháním nějakej tool, co zvládne vygenerovat obrázky podle nějakýho řekněme projektovýho promptu a pak co řádek, to obsah. Klidně by to mohla být sprite mapa. Konkrétně jde o prototypování hry a těch obrázků tam budou vyšší stovky a nakonec nejspíš i dost přes tisíc, ručně to malovat a spravovat je v tuhle chvíli nereálný. Po nějaké alfa verzi je v plánu outsourcovat tohle normálním grafikům, kde bu...
Tento příspěvek je dlouhý. Klikněte pro zobrazení celého příspěvku.