wind_resistence.jpg
(lalauuuu) (17.6.2023 14:28)
|
a že je to fak rozdíl při těch rychlostech, kterých tyhle plečky jezděj |
|
wind_resistence.jpg
(Filipes) RP (16.6.2023 13:28)
|
(StanoPK8: Ty toho o tom motoru moc nevíš, co? |
|
wind_resistence.jpg
(miko) RP (16.6.2023 9:26)
|
@sdsadsads: jj, ja vim, zas nejaky ten prehled cloveku za ta leta prece jenom uvizne za nechty. to mel byt sarkazmus ... nj, asi nevysel |
|
wind_resistence.jpg
(sdsadsads) (16.6.2023 8:59)
|
Miko: myslí Kraft Durch Freude Wagen, na jterý si německý dělník spořil, aby pak pan Goering tyto úspory použil na výrobu Kuebelwagen a PzKpfw různých čísel. A VW za tuto krádež platil ještě v 80. letech tvrdé valuty socialistickému těžkozlovensku... |
|
wind_resistence.jpg
(StanoPK88) (16.6.2023 8:28)
|
Neskutocny pokrok ked v 34tom dostali z 3 litra V8 len 44 kW a dnes na takom motore tocia kludne 300-350 kW. |
|
wind_resistence.jpg
(miko) RP (16.6.2023 7:24)
|
dezon, myslis toto auto ze bylo obslehnute z tatrovky? [odkaz] |
|
wind_resistence.jpg
(Dežon - nereg) (16.6.2023 7:00)
|
Moc se to líbilo jednomu pánovi, co byl tak trochu zmrd. Tak to obšlehnul, ale žaloba se neřešila, protože se mezitím začal cítit být občanem jiné země, kde vládl ještě větší zmrd. A ta země se nám tu tak nějak roztáhla, takže poho. Z obou zmrdů se stali BFF, menší zmrdeček dělal pro toho většího tanky, co sice nikdy nefungovaly, ale dodneška je pro spoustu pitomců "vizionář". |
|
wind_resistence.jpg
(haxoř) (15.6.2023 21:28)
|
to je ta vrazda nacistickych oficierov ? |
|
wind_resistence.jpg
(dwo) RP (15.6.2023 20:42)
|
Tatra 77 s V8 2969 cm3 s 44 kW a udržitelnou maximálkou 145 km/h - dost slušný na rok 1934. Celých 13 let před prvním Ferrari 125 S Mimochodem ten výrok byl konkrétně na adresu Formule 1 a "Nakonec ale i on pochopil, že bez propracovaných aerodynamických vlastností nemůže monopost se sebelepším motorem pomýšlet na vítězství." |
|
wind_resistence.jpg
(trada) (15.6.2023 17:29)
|
Aerodynamika je pro lidi, kteří neumějí stavět motory. Enzo Ferrari |
|