skyactiv_diesel.jpg
(OjszterBangcock) (10.4.2017 15:55)
|
ci pana..vacsina z vas nedokaze nastavit ventily alebo vymenit baterku v dialkovom ale o autach natrepete na malu bibliu.. |
|
skyactiv_diesel.jpg
(Irc23) (22.7.2013 11:58)
|
Ale poláci maj zas nejlepsi design... |
|
skyactiv_diesel.jpg
(vreco) (12.11.2012 15:03)
|
..a najlepsie auta vyrabaju francuzi |
|
skyactiv_diesel.jpg
(Kimio R) (22.8.2012 15:40)
|
MG ZR 2.0 dTi Žilina-Znojmo a spat svižnou jazdou a par maximalkami za 5,6l/100... PROBLEM? |
|
skyactiv_diesel.jpg
(Mr. Death) RP (21.8.2012 12:59)
|
Ne e, klasická 1.8T z konce devadesátých let. Prověřený a povedený motor. |
|
skyactiv_diesel.jpg
(Woyta+) (20.8.2012 19:42)
|
Nej serie byla asi Can Am. Zavody prototypu. Pomerne volna pravidla. Group B je taky legenda.
Tu 1.8t myslite soucasne TSI? Tak ty se nam na firme kvuli rozvodum potkali obe dve. 1.4TSI tomu tesne unikla. |
|
skyactiv_diesel.jpg
(brekeke) (20.8.2012 15:05)
|
Takovy flamy, ja se z Vas poseru... ) ..stejne to nepojede, protoze tam zapomeli dat remeny... |
|
skyactiv_diesel.jpg
(irc23) (20.8.2012 9:52)
|
hmm: od kdy je formule nej motorsport? formule uz je peknejch par let jenom trapna fraska.... |
|
skyactiv_diesel.jpg
(bullpie) (20.8.2012 4:30)
|
Mám benzínovej 1.8T, 180koní, čtyřkolka a při rychlosti kolem 150 má stejnou spotřebu jako mám ve stejný rychlosti se služební 2.0 TDi oktávkou. |
|
skyactiv_diesel.jpg
(Mr. Death) RP (20.8.2012 0:52)
|
Cesta Brno - Banská Bystrica a zpět, normální jízda okolo kila, plus předjíždění kamionů na doraz, průměrná spotřeba 6,5 litru. Na dálnici záleží především na rychlosti, 120 je okolo osmi, ale leze to dost nepříjemně na horu. Město 9-10 litrů.Toť mé zkušenosti po padesáti tisících km. |
|
skyactiv_diesel.jpg
(M.I.R.) RP (20.8.2012 0:45)
|
Když na to nešlapeš, tak se za osm dá jet. Ale jak tomu dáš, tak to razantně roste |
|
skyactiv_diesel.jpg
(Mr. Death) RP (20.8.2012 0:17)
|
Omyl, do půl mega seženeš nemálo aut sportovního ražení.
1.8T není špatná, ale moc nejede. Ale zas tak špatný oproti TDi to taky není, průměrně o tři litry víc.
|
|
skyactiv_diesel.jpg
(M.I.R.) RP (20.8.2012 0:02)
|
Mě jen hřeje, že když tomu šlápnu, tak to vyženu na šest a půl, maximálně sedm litrů po cestě Praha - Teplice. Když jsem takhle šlápnul výborný 1.8T, tak jsem byl na spotřebě téměř dvojnásobný... |
|
skyactiv_diesel.jpg
(M.I.R.) RP (20.8.2012 0:02)
|
.. ani u nafty a když si to člověk poladí, tak to může dopadnout i takto:
[odkaz]
Hromada lidí nadává na naftu jen proto, že jsou naštvaný, že benzín chlastá jak prokopnutej a ještě je dražší. Odsuzujou to bez toho, aby v tom pořádně jeli. Ty diskuze tu jsou stejně jen flame, kterej nám je platnej jako díra do prdele v lokti, takže si si přestaňte mastit ega a nechte to bejt Obojí má smysl, obojí je funkční, obojí má svoje pro a proti. |
|
skyactiv_diesel.jpg
(M.I.R.) RP (20.8.2012 0:02)
|
Nechci tady bránit ani jedno, ani druhý. Sám mám právě onu devátenáctku tdi, rotačku se softwarovou úpravou... pohodlný svezení, pružná jízda... jezdil jsem v lecčem, od stodvacítky až po Scirocco, nový A5 nebo nebo BMW 5 E60 s benzínem. Dneska je volba dieselu spíše ekonomické, než citové rozhodnutí... když jezdíte hodně, ušetříte... když jezdíte málo, vyplatí se spíš malý benzín... neztracoval bych ani jedno...
o sportovnosti sériových aut, který jsou v možnostech smrtelníka nemůže být řeč ani u benzínu. |
|