in_school.jpg
(karel) RP (12.6.2012 17:13)
|
no jeste ze nemusi pocitat v kvaternionech |
|
in_school.jpg
(Kalejin) (6.5.2012 9:29)
|
skor ma naserie ked mi tam vyjde komplexne |
|
in_school.jpg
(cans) RP (5.5.2012 15:52)
|
EvanS: nj my jsme tady totiž všichni děsně chytrý |
|
in_school.jpg
(EvanS) RP (5.5.2012 14:21)
|
facepalm - "vysokoškolské" debaty na roumenu stojí za to. |
|
in_school.jpg
(Abdul_Hasan) RP (5.5.2012 14:09)
|
PS: to numericky je zjednodušené.... |
|
in_school.jpg
(Abdul_Hasan) RP (5.5.2012 14:09)
|
Necris: jsou dvě možnosti řešení integrálu - numericky (délka úseku * funkční hodnota) a analiticky (primitivní funkce) |
|
in_school.jpg
(cans) RP (5.5.2012 14:08)
|
analitycky jako, že ne numericky, viz. [odkaz] |
|
in_school.jpg
(Necris) RP (5.5.2012 13:56)
|
Analyticky spočítat integrál ? Co to kurva je za pojem ? O tom jsem jaktěživ neslyšel. Ani google to nezná. Jestli vy si tu pánové nevymýšlíte |
|
in_school.jpg
(Stín) RP (5.5.2012 13:39)
|
díky 9fagu už i desetiletí dělají "memy" |
|
in_school.jpg
(cern0usek) RP (5.5.2012 13:16)
|
Vysledky jsou dva, ale tohle je jeden z nich, logikove |
|
in_school.jpg
(cans) RP (5.5.2012 12:59)
|
na tomhle přeci není nic těžkého, co mají říkat ti, kteří se setkali třeba se soustavami parciálních diferenciálních rovnic nebo analyticky spočítat rovnici s určitým integrálem z funkce, kterou neznám? |
|
in_school.jpg
(Ziriath) RP (5.5.2012 12:29)
|
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU- |
|
in_school.jpg
(Abdul_Hasan) RP (5.5.2012 12:11)
|
Nejhorší je, že na střední a na základce chtěli vypočtenou hodnotu, i kdybych ju musel zaokrouhlit, pak člověk přijde na vyšku, a tam chcou od všeho jen zlomky... |
|
in_school.jpg
(Pan_Egon) RP (5.5.2012 12:02)
|
Nejlepší je, když někomu vyjde záporný diskriminant, to je pak většina lidí v koncích. |
|
in_school.jpg
(Pivo) RP (5.5.2012 11:24)
|
Vždycky když mi vyšla nějaká taková prasárna, tak jsem usoudil že to mám blbě a spočítal to znova |
|