a short history of traffic engineering 06.02.2013 
Obrázek a short history of traffic engineering
only red.lines matter IT dinosauri flastenecke lypido zachraneno Enough-musk-is-enough cyklus ruske propagandy debiliens 2
Komentáře (11) Komentovat Nezobrazovat

a_short_history_of_traffic_engineering.jpg (Michal) (8.2.2013 18:58)
Nemusite az do holandska, nebo kde to je. Staci zajet k dudakum http://www.youtube.com/watch?v=qZqJfHmocXY

a_short_history_of_traffic_engineering.jpg (PiterkoRP (7.2.2013 10:57)
A ja kukám, že v 1900 mali helikoptéru... kruci :D :D

a_short_history_of_traffic_engineering.jpg (no-XRP (6.2.2013 20:54)
Myslím, že jde o autobus ve městě. V rámci "úspor" se místo dvou linek zavádí jedna, která jede cik-cak, aby pokryla alespoň část trasy obou. V ČB běžný postup. Ve výsledku je skoro rychlejší jít pěšky.

a_short_history_of_traffic_engineering.jpg (Leonard) (6.2.2013 18:28)
Bude to električka a ide o dopravu v meste.

a_short_history_of_traffic_engineering.jpg (blahh) (6.2.2013 18:14)
reseni? zkurvime to vsechno! https://www.youtube.com/watch?v=wa2JEt56-nM

a_short_history_of_traffic_engineering.jpg (SandemanRP (6.2.2013 17:52)
Tak je pravda, že na řadě lokálních tratí dochází k nahrazování vlaků autobusy... ale čert ví, co tím mysleli. Jestli ten "vlak" třeba není tramvaj a netýká se to pouze městské dopravy.

a_short_history_of_traffic_engineering.jpg (SirIndyRP (6.2.2013 17:46)
Jo na ty posledni je autobus - tak to taky nechapu.

a_short_history_of_traffic_engineering.jpg (SirIndyRP (6.2.2013 17:45)
Ty vlaky nesedej.

a_short_history_of_traffic_engineering.jpg (CrowleyRP (6.2.2013 17:44)
kedysi si sa peso alebo na bicykli dostal z bodu A do bodu B suvisle po usecke. dnes sa to kvoli cestam pre auta uz neda. ani po usecke a obvykle ani suvisle.

a_short_history_of_traffic_engineering.jpg (SandemanRP (6.2.2013 17:43)
Předpokládám, že jde o to, že v současnosti se vše podřizuje automobilové dopravě..

a_short_history_of_traffic_engineering.jpg (an00bisRP (6.2.2013 17:35)
cpt?