| Troll_quest_giver.jpg
        (Meow) RP        (28.7.2011 15:02) | 
    
      | na Cataclysm je přímo kouzelné padání, chodit ve dvou po čtvrté do dungu pro 2 věci... | 
    
      | 
 | 
    
      | Troll_quest_giver.jpg
        (Radiaw) RP        (28.7.2011 12:05) | 
    
      | Na officiálních WoW RP serverech, se legendární zbraně vyskytují jako jeden kus ... | 
    
      | 
 | 
    
      | Troll_quest_giver.jpg
        (GreenGhost)        (28.7.2011 11:57) | 
    
      | Weeman ano, na original ultime to potom uz tak bolo, ale ja hovorim o neoficialnom sharde a tam taky system zamerne nie je zavedeny. | 
    
      | 
 | 
    
      | Troll_quest_giver.jpg
        (GreenGhost)        (28.7.2011 11:52) | 
    
      | Na Endoru koluju. Je to tam osetrene tak, ze unikat pokial sa nepouziva a len lezi niekde v banke alebo domku tak po urcitom case zmizne. a objavi sa nahodne v poklade v dungoch. Tam ho potom najde iny hrac a tak to pokracuje... | 
    
      | 
 | 
    
      | Troll_quest_giver.jpg
        (weeman) RP        (28.7.2011 11:51) | 
    
      | A v novejsich verzi UO uz byl insurance system, takze po smrti sice clovek zaplatil urcitou sumu penez ale eqip mu zustal... | 
    
      | 
 | 
    
      | Troll_quest_giver.jpg
        (Bukula k)        (28.7.2011 11:08) | 
    
      | To bych neřekl, že v UO unikátu přirozeně kolují, co si pamatuji, tak všechny unikáty měl člověk v bance a jenom v bezpečných zónách si je člověk všechny navklíkl, aby se s nima mohl pochlubit ostatním, jak pěkně vypadají   | 
    
      | 
 | 
    
      | Troll_quest_giver.jpg
        (GreenGhost)        (28.7.2011 10:13) | 
    
      | Ellrohir, ale take MMORPG fakt existuju. Napriklad cesky Endor, co je free uo shard. Funguje to tam tak, ze vo svete je len jediny exeplar nejakeho unikatu( napriklad helma infravizie) a tak ho moze vlastnit len jediny clovek. Lenze zaroven je tam povoleny full loot. Teda ak niekde zdechnes tak ti vsetky veci z tela moze niekto vybrat a to jak hrac tak NPC. Takze unikaty prirodzene koluju medzi hracmi. V novych hrach uz tento system nie je mozny, kedze je tam to trapne nastavanie, ze o svoj equip neprides. | 
    
      | 
 | 
    
      | Troll_quest_giver.jpg
        (PP)        (28.7.2011 10:11) | 
    
      | Ellrohir - první bys řval, že jsou všechny spešl questy vyzobaný a že je to tak nahovno   | 
    
      | 
 | 
    
      | Troll_quest_giver.jpg
        (Ellrohir) RP        (28.7.2011 10:01) | 
    
      | tak jako singleplayerový RPG jsou jasný, no...já myslel udělat MMORPG, ve kterým by se ultra-super věci jako "boží meče" a podobný serepetičky vyskytovaly jen v jednom exempláři a quest by mohl dělat jen jeden hráč (pokud by nešlo o questy, u kterých by opakování dávalo smysl)...to by pak bylo     | 
    
      | 
 | 
    
      | Troll_quest_giver.jpg
        (UjoPlynar) RP        (28.7.2011 9:53) | 
    
      | a v RPG to prakticky nema cenu :/ resp, aj ked sa unikaty opakuju, sanca najst nejaky uber 2x je asi -1 | 
    
      | 
 | 
    
      | Troll_quest_giver.jpg
        (Willy-X) RP        (28.7.2011 9:48) | 
    
      | To jde akorát v RPG a MRPG, ale v MMO by to bylo velice frustrující... | 
    
      | 
 | 
    
      | Troll_quest_giver.jpg
        (carloscz) RP        (28.7.2011 9:23) | 
    
      | diablo?   | 
    
      | 
 | 
    
      | Troll_quest_giver.jpg
        (Ellrohir) RP        (28.7.2011 9:19) | 
    
      | RE: namátkou? rád se poučím... | 
    
      | 
 | 
    
      | Troll_quest_giver.jpg
        (vecernik)        (28.7.2011 8:57) | 
    
      | I have a girlfriend!
... actualy.. I had a girlfriend  ( ... but ... I still have a sword of destiny!! | 
    
      | 
 | 
    
      | Troll_quest_giver.jpg
        (Kurdt57) RP        (28.7.2011 8:28) | 
    
      | I am the swordmaster!!! | 
    
      | 
 |