Rush_Hour.jpg
(P.) RP (14.4.2011 17:53)
|
jo, ale v okamžiku, kdy si objednáš přepravu pár vagonů a ne celýho vlaku, navíc z prdele do prdele, jeden kamion trasu otočí za stejnej čas dvacetkrát ... a za ty prachy i několikanásobně víckrát. Vlaková doprava má smysl v okamžiku, kdy se přepravují deístky vagonů přes půl evropy a ne pár vagonů přes půl státu. |
|
Rush_Hour.jpg
(Vítek) (14.4.2011 15:15)
|
P.: jak souvisí nákladní přeprava s molochem ČD?? Že když kamion jede 50 tak vlak 25 - doporučuji jet k nějakému koridoru při kterém vede silnice a zkusit držet tempo s nákladním vlakem - stačí jedna jediná dědina po cestě a vlak už nedohoníte ... |
|
Rush_Hour.jpg
(P.) RP (8.4.2011 21:53)
|
nejde jen o čas, někde by se i prostoje svezly, ale hlavně o cenu... a ta u molochu ČD prostě propadá. U nás se ve firmě vlečka naposled použila asi 4 roky před tím, než jsem nastoupil. A to se odvážely dva vagony někam na ukrajinu. Platil si to zákazník, takže bez stresu, ale fakturovalo se to přes nás a teda přišlo mi, že jsme si ty vagony místo pronájmu koupili. Mimotoho, jen za výhybku z hlavní tratě, její údržbu a razítkování chtěli tuším čtvrt mega ročně. |
|
Rush_Hour.jpg
(Mipi) RP (8.4.2011 20:49)
|
V ostravě svinově vidím každý měsíc plný vlak aut kdo říká že se neco nepřeváží po kolejích když toho je víc tam asi nikdy nebyl |
|
Rush_Hour.jpg
(hnidopich) (8.4.2011 14:28)
|
"Víc dopravy po železnici" trochu chcípá na průměrné rychlosti nákladní přepravy: po silnici 50 km/h, po železnici 25 km/h (včetně nakládky, vykládky a prostojů). A náklaďák projede leckam, vlak jen po kolejích (a ano, koleje jsou v ČR sice všude tak do 10 km, ale silnice je všude až do fabriky - takže u železnice další překládka navíc). Ucelené vlaky + vlečky mají perspektivu i dnes, ale kdo tu ještě vyrábí v takovém objemu? (kromě Škodovky v Boleslavi a Kvasinách) |
|
Rush_Hour.jpg
(456) (8.4.2011 13:48)
|
Zaměstnal víc lidí? To jako že když je tam výpravčí, tak tam budou dva? Na odvezení 100 kontejnerů stačí jeden strojvedoucí nebo 100 řidičů. |
|
Rush_Hour.jpg
(kapitán jednička) (8.4.2011 11:03)
|
pepa3: zvýšení vlakový dopravy o 100% je jako kdybych tu kamionovou zvýšil o 1%, tady je snad vidět že to nelze provést |
|
Rush_Hour.jpg
(Fourtytwo) RP (8.4.2011 1:20)
|
Which seat should I take? |
|
Rush_Hour.jpg
(illwill) RP (7.4.2011 23:09)
|
Roumen, FY: Kakaová recidiva...! |
|
Rush_Hour.jpg
(pepa3) (7.4.2011 22:11)
|
vvolis vsechno jde ale musi se chtit, a neni to hloupost zamestnal by si vice lidi, a usetril bys za opravy silnic.
tululum rika se ze nase zeleznice neni vyuzita ani z 15%m kdyz se podivas treba na vsetin kdysy tak tam byl vlak co 5 minut a dnes? |
|
Rush_Hour.jpg
(nx2k) RP (7.4.2011 21:54)
|
ha, na železniční infrastrukturu se toho ještě vejde. |
|
Rush_Hour.jpg
(Ťululum) RP (7.4.2011 20:47)
|
pepa3: Sice je to hezký nápad, ale naše železniční infastruktura by to asi nesnesla |
|
Rush_Hour.jpg
(vvolis) RP (7.4.2011 20:42)
|
pepa3: a jak bys ten zakaz chtel provest? nejakym dalsim komunisticko-byrokratickym narizenim jakych je EU(SSR) plna? |
|
Rush_Hour.jpg
(Fuck Yeah) (7.4.2011 20:25)
|
,,,,,mají hnědou. |
|
Rush_Hour.jpg
(pepa3) (7.4.2011 20:25)
|
a tohle by se melo udelat v cele EU chces prevazet naklad na dlouhe vzdalenosti hod to na vlak. ZAKAZAT kamiony |
|