Progress of WoW 11.09.2012 
Obrázek Progress of WoW
only red.lines matter IT dinosauri flastenecke lypido zachraneno Enough-musk-is-enough debiliens 2 cyklus ruske propagandy
Komentáře (40) Komentovat Nezobrazovat

Progress_of_WoW.jpg (vashegRP (13.9.2012 8:15)
WoW je ztrata casu. Kdybyste se radsi ucili B-)

Progress_of_WoW.jpg (Marsal) (12.9.2012 15:05)
Bula 1+ 8-)

Progress_of_WoW.jpg (.:Gembler:.RP (12.9.2012 7:15)
Bula: Přesně. Wow jsem hrál naposled ve čtvrťáku tbc na mysticu, a jak to všichni přestali hrát kvůli maturitě, přestalo to bavit i mě. Nikdy jsem se k wowku už nevrátil, je to ztráta času, kdy je člověk přišpendlenej k monitoru na hodiny a hodiny :-/

Progress_of_WoW.jpg (BulaRP (12.9.2012 2:14)
podobný debaty nikdy nepochopím, jedna strana se snaží za každou cenu dokázat, že druhá strana si svůj vkus ve skutečnosti jenom namlouvá a určitě ho změní pod náporem subjektivních hodnocení doplněných kapkou narážek na oponentovu inteligenci... dokud budou hrát moji přátelé, tak mě to ve hře udrží i kdyby tam příští datadisk měli bejt růžoví poníci...

Progress_of_WoW.jpg (sana) (12.9.2012 1:10)
Jo, některé věci se mi taky moc nelíbí (nelíbily), ale aby lidi nemohli hrát, kvůli své volbě postavy, to radši ať jde celé lore do hajzlu, než abych byl vykopnutý z raidu. Jinak mluvit o skillu u wowka ... to nejde, není a nikdy nebylo skill based hra, samotný typ hry (onlinovka s pseudotahovým systémem) tomu zabraňuje.

Progress_of_WoW.jpg (sana) (12.9.2012 1:01)
vecernik: Ach jo, wowka jsem nahrál víc jak 5000 hodin herního času v průběhu 7 let, všechno na official serverech, věř, že jsem se skupin do dungů nahledal dost. Wowko se nezjednodušilo, uživatelsky se zpříjemnilo a přidalo se vrstvení obtížnosti, tam, kde předtím byla jedna možnost jsou dnes 4+ (10/25man, normal, hc + achi). A to, že se změnilo ... kdyby stagnovalo, tak by ta hra zanikla už před lety. A je Vám jasné, že většinu těch změn, co kritizujete, si vyreptali sami hráči?

Progress_of_WoW.jpg (vecernikRP (12.9.2012 0:24)
no, a rekni mi - jak casto jsi skladal jeden z nejvic low dungu v celym svete (vic low je uz snad jen DM, WC a ten dung pod OGckem) vybral sis jediny opravdu vzdaleny dung ktery existuje.. sory, to beres jako ukazku "dlouheho cestovani" ? vetsinu dungu chodis na finalnim levlu (60 preTBC, 70 TBC ...). To bych mohl pomalu argumentovat tim, ze do dungu v OG se jako alik nemuzu dostat! hruza! katastrofa! ve vysledku se pletes - wowko se nezmenilo k lepsimu. wowko se zmenilo k jednodussimu.

Progress_of_WoW.jpg (MartuRP (11.9.2012 23:16)
zjednodusit wowko jeste slo? sem si nevsim teda uz woltk bylo pro maly deti

Progress_of_WoW.jpg (Gigi) (11.9.2012 23:06)
mě se wowko znechutilo,kdyz to vse zjednodusili jak pro maly deti a ztratilo se kouzlo kazdy postavy...saman mel svuj ress,druid battle ress... pak zacal mit kazdej vsechno..hotkar healoval directem a directak pomalu hotkama.. na 70lvlu to slo..pak uz to zacalo byt moc komercni na prachy a delalo se to vse moc jednoduse,aby to zvladnul kazdej.. mit skill uz neni asi "in"

Progress_of_WoW.jpg (PiccoloRP (11.9.2012 23:05)
ja by som len dodal ze cim novsie wowko... tym viac blizzard dosral lore.... lore co bol kedysi tak brutalne premysleny a prepracovany :(:( na vanille a bc ked som kedysi davno hral to bolo vsetko o skille ale v dalsich datacoch to bolo o eqipe a statoch...

Progress_of_WoW.jpg (Rastan) (11.9.2012 23:00)
A naposled bych ještě rád zmínil vzhled tieru. To co teďká padá v dungách je více méně od Tier 7 to sáme v bledě modrém. Chybí tomu originalita a nápad. To co vám padalo na Classic wowku to jsem vyhledával více kvůli vzhledu a né statům teď je tomu bohužel naopak.

Progress_of_WoW.jpg (sana) (11.9.2012 22:59)
Cestu do pěti minut? Máš šajn, jak dlouho trvala cesta k nejvzdálenějšímu dungům z OG - MC a Gnomeraganu? Pět minut se dávala grupa dokupy pokud byl nějaký event dungeon, pro neobvyklé dungy nebo nedejbože grupu pro alty to byla otázka hodin spamování prakticky všech chatů, navíc v té době nebyly chaty globální, tak každý člověk byl v jiném kapitále.

Progress_of_WoW.jpg (Rastan) (11.9.2012 22:55)
Hrál jsem na Antik free serveru ze kterého se později stala Anthoria a na serveru jsme se znali více méně všechny aktivní 60. Guildu jsem nepotřeboval protože by jsme z jedné stejně nesložili celý raid vždy jsme se domluvili na předchozím raidu nebo v hromadném chatu. Chodilo se vždy tak 1 za týden kdy měli lidi čas většinou pátek nebo sobota (aspoň si netrávil u wowka celé mládí. Holt jste moc zhejčkaný a čím jednodušší tím lepší že ? Já vám to neberu ale to neni nic pro mě. B-)

Progress_of_WoW.jpg (sana) (11.9.2012 22:54)
7) Právě, že některé texty ti vůbec nic neřekly a všechno jsi musel hledat přes wowhead. Nehledě, že angličtina není můj rodný jazyk a před 8 lety jsem ji neovládal jako dnes. 8) Craftování bylo k ničemu, složité získávání reagents, jejich stealování a nezobrazování na minimapě. Mohl bych pokračovat, ale jednou větou: Wowko se změnilo a změnilo se prakticky ve všech ohledech k lepšímu.

Progress_of_WoW.jpg (sana) (11.9.2012 22:51)
3) Crossserver snížil hodinové queue na pár minut, nehledě na to, že pokud jsi byl na serveru známý, tak ti soupeři afkovali z pvpčka, s cs to zmizelo. 4) Byl jsem pvper, čas na umístění v žebříčku byl enormní, navíc nebyl jistý, a bral jsi místo i spoluhráčům. 5) Protože je obrovská zábava se dvě hodiny připravovat na dung místo dělání dungu. 6)Ve vanille jsi mohl pugnout tak maximálně UBRS/LBRS, bez guildy sis jinak neškrtl, narozdíl ode dneška díky finderu.

další...