Fabia_III_Kryten.jpg
(toztak) (29.6.2015 19:49)
|
2 letec: svata pravda. Cela ta koncepce hura snizovani emisi je uplne nahovno (posrana EU, na eko kazdej sere a evropani zas delaj pice celymu svetu ostatne jako vzdy). Same silene kurvitka EGR ventily/start-stop/DPF at jdou s tim nekam uz. |
|
Fabia_III_Kryten.jpg
(v0jna) RP (31.8.2014 21:52)
|
když jsem jí kdysi párkrát potkal na hradecký D11, myslel jsem že je to takhle hnusný kvůli tomu maskování co na na tom bylo a ono je to stejně hnusný i bez maskování... |
|
Fabia_III_Kryten.jpg
(letec) (31.8.2014 20:05)
|
Tuco, ja mam taky v pullitru 70 kobyl, coz je vic koni nez ma trinactistovka ve felicii. Tohle neni o tom ze by malej mikromoturek nemohl mit vykon. Tohle je o tom ze ten malej moturek toho vykonu dosahuje diky vyssim tlakum, a to zpusobuje rychlejsi opotrebeni a tudiz mnohem mensi zivotnost celeho agregatu. To ze ten moturek potom pod parou sezere vic benzinu nez dvakrat vetsi motor je jenom dalsi minus malych motoru - a nemusi to byt na dalnici ale take mezi horni a dolni lhotou. |
|
Fabia_III_Kryten.jpg
(mike) RP (31.8.2014 20:03)
|
Tuco: třílitrovej šestihrnek na šolich po městě na delší trasy a dálnici V8, která si jen tak brumlá. D 2. generace byla divná ale jako závodnímu autu se mu celkem vede. Jsem zvědavý jak to bude ve skutečnosti s motorizací 3. gen, protože jestli budou chtít dál závodit budou muset splnit homologaci(X kusů auta s motorem Y objemu)
|
|
Fabia_III_Kryten.jpg
(Slava) RP (31.8.2014 19:31)
|
Jako vždy, většina vnucuje ostatním to své. Přitom je jasné, že má každý nároky na auto jiné. Jestli s autem někdo jezdí denně 20km tak si určitě nebude kupovat diesel, už vůbec ne s filtrem pevných částic. Fabia je míněná jako druhé auto do rodiny nebo jako lidové auto. Motor 1,2TSI je výkonově OK a pokud uživatel není **** tak má i dobrou životnost ale správný Čech je přeci zároveň i mechanik |
|
Fabia_III_Kryten.jpg
(Tuco) (31.8.2014 18:29)
|
Ani oktávia ještě není úplnej dálniční křižník a do tý se už montujou i benzínový dvoulitry s turbem... ale já vím, na netu má každej třílitrovej šestihrnek... |
|
Fabia_III_Kryten.jpg
(Tuco) (31.8.2014 18:27)
|
letec: no jo, je důležitý zmínit tu dálnici, páč na tu je fábie jako dělaná OMFG to jsou argumenty jak noha tohle. Českej strejc z vesnice nebo pipina z města nevidí dálnici jak je rok dlouhej... |
|
Fabia_III_Kryten.jpg
(letec) (31.8.2014 16:43)
|
ja bych si teda auto s motorem z motorky nekoupil, a divim se lidem ze si to vubec kupujou. Stejne hovno usetri, protoze na dalnici se z techle moturku stavaj zrouti. A to nemluvim o zivotnosti malych pidimotorurecku. Ale vohnoutum to jeste nedoslo! |
|
Fabia_III_Kryten.jpg
(vRS Forge Motorsport) (31.8.2014 16:31)
|
Pro auto dané váhové kategorie a určení je TSIčko motor víc než dostačující. |
|
Fabia_III_Kryten.jpg
(Bobsik) RP (31.8.2014 16:00)
|
vzhledove se mi jaks taks libi, ale ty motory jsou zlo... nejsilnější 1.2 TSi ? radši smrt.. |
|
Fabia_III_Kryten.jpg
(vRS Forge Motorsport) (31.8.2014 15:59)
|
Ano, druhá generace byl naprostý omyl. Vzali to dobré z jedničky, nákladově optimalizovali, designově doprznili a vzniklo hrozné auto. Kvalitativní zpracování příšerné, design otřesný, sedmnáct let starý podvozek, a do toho ještě horší HTPčko, a aby to zachránili, přidali TSIčka s vadným řetězovým rozvodem. Fakt klasa... A aby to korunovali, nabídli "sportovní" derivát s automatem za cenu velkého rodinného sedanu. Už aby ta zrůdička byla pryč, na trojku se těším |
|
Fabia_III_Kryten.jpg
(letec) (31.8.2014 15:43)
|
vypada rozhodne lip nez stara generace, male bezvyznamne plus |
|
Fabia_III_Kryten.jpg
(ElDanny) RP (31.8.2014 15:09)
|
Mě se náhodou nová Fabka líbí, hodně mi připomíná A3. |
|
Fabia_III_Kryten.jpg
(vRS Forge Motorsport) (31.8.2014 14:44)
|
magickeoko: při úrovni péče, jakou svým autům poskytují konzumní majitelé a rádobyautorizované servisy, asi fakt ne, no Ale měli jsme třeba ve firmě nenáviděnou a pomlouvanou Octavii II RS 2,0 TDi, na kterou se vyprávěj vtipy o turbech, vstřikách a dvouhmotovým setrváku, a najela skoro 400.000 km bez závady Jen se jednou měnil DPF filtr, ale to je spíš na vrub nesmyslný legislativy a nespolehlivý technologie, kterou používají všichni |
|
Fabia_III_Kryten.jpg
(Miro) (31.8.2014 14:19)
|
Nehejtujem škodovky..ale nemozem pocuvat niektorych ake su to uchvatne stroje na kolesach co jazdia len na vodu a kypriaci prášok.. +za 40 rokov sa to nikdy nepokazilo..iba toto a toto..a trochu toho.. |
|