2011-Audi-R18-TDI-1.jpg
(M.I.R.) RP (26.6.2011 10:25)
|
To jsou všechno silácký kecy |
|
2011-Audi-R18-TDI-1.jpg
(Ondra640) RP (26.6.2011 9:33)
|
Plyn do sporaku, nafta do lokomotivy a benzin do auta |
|
2011-Audi-R18-TDI-1.jpg
(kajencik) RP (26.6.2011 2:51)
|
NAFTA PATŘÍ DO KAMEN!!! Kdyby měly diesely v le mans stejné podmínky jako benzínová auta tak si ani neškrtnou. |
|
2011-Audi-R18-TDI-1.jpg
(Scavender) (25.6.2011 20:43)
|
Ano nafťáky sou starý držáky, jezděj na vzduch a tak vůbec... |
|
2011-Audi-R18-TDI-1.jpg
(Lord) (25.6.2011 17:16)
|
zlatej starej benzin bez nejakych turb. Jsi pamatuji kdyz me znamej svezl starou m5 bavem v benzinu neskutecnej zazitek |
|
2011-Audi-R18-TDI-1.jpg
(M.I.R.) RP (25.6.2011 16:04)
|
No, to už je pekelnej rozdíl, to uznávám |
|
2011-Audi-R18-TDI-1.jpg
(senna) RP (25.6.2011 16:02)
|
Ja vim ze nejde objem primo srovnavat. Ale v dnesni dobe kdy vsechno meli dopredu spocitany bylo FIA moc dobre jasny ze tak velkou propast benziny nedozenou. Ruku do ohne za to nedam ale mam pocit ze v roce 2009 meli benziny limit 4,0L kdezto diesely 5,5L a to je sileny. Na nekterejch tratich byli o 4 sekundy rychlejsi. |
|
2011-Audi-R18-TDI-1.jpg
(RoflMao) (25.6.2011 15:35)
|
Tak jako jo... Kroutak to ma impozantni. Ale benzin je benzin. Sportak by nemel smrdet sazema, ale spalenym benzinem. |
|
2011-Audi-R18-TDI-1.jpg
(M.I.R.) RP (25.6.2011 15:35)
|
Nechci tady nijak protěžovat koncern, akorát se na tom dá krásně ilustrovat, jak to je. Ještě jedno srovnání, Golf 4, 1.9 TDI 110 kW vs. 1.8T 110 kW a na zrychlení vyhrává zase benzínová verze.
Pravidla LeMans jdou tedy mimo mě, takže tohleto je asi to nejkvalitnější, co ze mě vylezlo Ale chci tímto srovnáním jen postavit nějaký fakty za to, co jsem napsal. A tedy že nemůžeš srovnávat objem dieselových a benzínových agregátů. Ty motory jsou úplně jiné a jinak reagují. |
|
2011-Audi-R18-TDI-1.jpg
(M.I.R.) RP (25.6.2011 15:24)
|
Musíš brát v potaz to, že objem motoru a velikost turba není vše. Turbobenzín s menším objemem byl vždycky svižnější, než turbodiesel s větším objemem. Nemusím ano chodit daleko pro srovnání, 2.5 TDI V6 110 kW vs. 1.8T 110 kW například v Superbu nebo Passatu a ta 1.8T je prostě lepší. |
|
2011-Audi-R18-TDI-1.jpg
(senna) RP (25.6.2011 15:15)
|
Jo je to komplikovany.. poslednich uz asi 5 let diesely v LeMans naprosto dominujou ale pravidla sou nastaveny nefer, maj vetsi objem nez benzin a snad i vetsi turba coz v kombinaci s mensi spotrebou je smrtici. Asi zasahla eko-mafia |
|
2011-Audi-R18-TDI-1.jpg
(vsh) (25.6.2011 13:00)
|
5thWheeL: to je tak trochu polopravda, az nepravda... kdyz se pravidla pro dizly v LM zavedla, mely mnohem vetsi zvyhodneni proti benzinovym prototypum.. a druha vec je ta, ze kdyz Audi do LM vstupovalo, byla to zdaleka jedina tovarna s mnohonasobne vyssim rozpoctem, nez ostatni soukrome, nebo polotovarni tymy..no a vubec, poslechnete si jak zni onboard audi nebo peugeotu a pak si dejte onboard nejakeho benzinoveho prototypu, at vite jak ma znit zavodni motor... |
|
2011-Audi-R18-TDI-1.jpg
(5thWheeL) (25.6.2011 11:56)
|
pokud se nemylim, tak tohle je special postavenej pro zavod 24 Heures du Mans (čili 24 hodin Le Mans) a tyhle auta jsou zcela vyrovnany s konkurenty na benzin. Na tehle urovni je ale dost tezky neco srovnavat. A v rovine normalnich aut jsem mam radsi naftaky, i kdyz jezdim benzinovym autem |
|
2011-Audi-R18-TDI-1.jpg
(M.I.R.) RP (25.6.2011 11:46)
|
To jsou kecy, že servis u nafty stojí víc. Hloupá fáma. Je to stejný. Taky jsem v tom žil. Pak jsem se projel v TDI a říkám si, že bych přece jen nemusel kupovat benzínový auto, že to špatně nejede, žere to hovno. Tak jsem se potom začal pídit. O auta se zajímám a snažím se dost dopodrobna, takže jsem vyšpekuloval co se dalo a zjistil jsem, že to vyjde na stejno. |
|
2011-Audi-R18-TDI-1.jpg
(JendaX) (25.6.2011 11:24)
|
Mam 1,9TDi 92kW ve skodovce, najeto 220k , vymeneny jenom rozvody, motor je stale v suprovej kondici.. Myslim si, ze to sou dobry motory. |
|