1390510_10153444498745061_1427361219_n_5B1_5D.jpg
(Jonnie) (5.11.2013 12:26)
|
bežný způsob řešení povrchu s vyšší zátěží (např. zastávkových zálivů)http://goo.gl/maps/Ghkw4
Výhoda oproti dlažbě http://goo.gl/maps/5LigR je zřejmá |
|
1390510_10153444498745061_1427361219_n_5B1_5D.jpg
(kumbaya) RP (2.11.2013 12:57)
|
podle vegetace bych to tipoval na karibik |
|
1390510_10153444498745061_1427361219_n_5B1_5D.jpg
(takypanic) (2.11.2013 7:54)
|
aspoň to mají hezký a hlavně je to šup šup a ne jak v česku věčne člověk chodí staveništěm nebo bordelem, tu udělali nedávno chodník v centru, dlažba a ted jsem tama šel a rozkopaný a pokládaj kabely či co - a jak to dopadne? cigáni to zaházej a zarovnají, zinkasujou obecní prachy, za půl roku to bude sednutý a hrbatý, ale už to tak zůstane... jako všechny ty laty na silnicích. Tak pčestaňte kritizovat afričany |
|
1390510_10153444498745061_1427361219_n_5B1_5D.jpg
(Hnidopich) (1.11.2013 1:01)
|
Pekny. Akorat na to nesmi vlizt debil, dokud je to mokry. |
|
1390510_10153444498745061_1427361219_n_5B1_5D.jpg
(antonym) RP (31.10.2013 22:28)
|
ja bych o tom, ze se popraskanim v zime vytvori dilatacni spary zrovna v tech naznacenych mistech pochyboval - prece jen myslim, ze se budou tvorit ty spary(resp praskliny) spis delsi, coz na tomhle vzoru znamena, ze to nekde pujde mimo... |
|
1390510_10153444498745061_1427361219_n_5B1_5D.jpg
(.sdd) (31.10.2013 22:18)
|
nigga solution |
|
1390510_10153444498745061_1427361219_n_5B1_5D.jpg
(chrunik) (31.10.2013 15:52)
|
funik: no ak to je v afrike tak sa popraskania kvoli mrazu nemusia bat vobec, je im jedno, ci by to popraskalo v špárach alebo mimo nich, ty génius |
|
1390510_10153444498745061_1427361219_n_5B1_5D.jpg
(Dublin) (31.10.2013 15:21)
|
Tady by zas tak člověk řekl: Východní Čobolstán až Ukrajina... |
|
1390510_10153444498745061_1427361219_n_5B1_5D.jpg
(funik) RP (31.10.2013 14:49)
|
spaisee ale čo ak toje v afrike tam kde zima nieje usudzujem tak podla počtu černochov ale kľudne to môže byť aj Francúzsko |
|
1390510_10153444498745061_1427361219_n_5B1_5D.jpg
(spaisee) RP (31.10.2013 14:14)
|
Pánové, pokud ta dlažba v zimě praskne, řeknu vám přesně kde: ve spáře! Takže je to úplně prdel. Navíc, tohle řešení, neb je samonivelační, má daleko nižší požadavky na podklad. Já si myslím, že geniální řešení... |
|
1390510_10153444498745061_1427361219_n_5B1_5D.jpg
(Pan Lorenc) (31.10.2013 14:07)
|
Tady u toho to nejde, ale v určitých situacích je to považováno za výhodu (nezvlní se třeba pod koly aut jako běžná dlažba, která se jednou za čas musí vyjmout a podsypat). |
|
1390510_10153444498745061_1427361219_n_5B1_5D.jpg
(pletiplot) RP (31.10.2013 13:28)
|
Základní výhoda dlažby je, že se dá rozebrat a zase složit, když je potřeba kopat pod ní. Tady u toho to zřejmě nejde, nebo ano? |
|
1390510_10153444498745061_1427361219_n_5B1_5D.jpg
(Pan Lorenc) (31.10.2013 13:16)
|
Je to metoda "Creteprint " - litý beton s rozptýlenou výztuží (drátkobeton) a vyraženým falešným rastrem dlažby. Zvládá dobře provozní zatížení - narozdíl od dlažby se nezvlní a auta v něm nevyjezdí koleje. Ve velkých městech se z toho dělají třeba zálivy pro autobusy. Sypat se nic nebude - dilatační spáry prasknou přesně v místech naznačeného spárořezu a je to v pohodě. Pokud se to po vytvrzení ošetří nějakým transparentním hloubkově penetračním nátěrem, tak to bude fungovat i v dešti a mrazu. |
|
1390510_10153444498745061_1427361219_n_5B1_5D.jpg
(mi0) RP (31.10.2013 13:01)
|
...pýtal som sa, ako by to vyzeralo po prvej zime U NÁS.. bola to teoretická otázka a je jasné, že v Afrike tam mrznutie asi veľmi riešiť nemusia. |
|
1390510_10153444498745061_1427361219_n_5B1_5D.jpg
(Nedos) RP (31.10.2013 12:09)
|
Francie, Anglie, podle pozadí spíš slovensko. |
|