Lada je prostě držák
(bubak.cz) (29.4.2023 12:14)
|
Zajímalo by mě, jak s tím nákladem na střeše půjdou otevřít a zavřít dveře... Když si porovnám začátek a konec, tak na konci vypadají trochu vypoukle, jakoby ohnutý dolů? |
|
Lada je prostě držák
(Tuw) (29.4.2023 11:55)
|
(Velký Berezný ) Airbus A380 vážící 580 tun se rozjede rychlostí 300 km/h, pak se odlepí od země a letí vzduchem. Starship vážící 5000 tun s motorama o výkonu přibližně 250 Temelínských bloků vyletěla kolmo k zemi z nuly na 1000 km/h za 90 vteřin. A ty tady budeš posranej z traktoru, co jede 50 km/h a má 12 tun? Když pojedeš v autě o 2 tunách 130 km/h, tak máš větší kinetickou energii než zmíněnej traktor. Víc to nemá smysl komentovat |
|
Lada je prostě držák
(CptNotSoFcknObv) RP (29.4.2023 10:33)
|
Velký Berezný: A já se zase hrozím všech aut, vždyť to má 2 tuny a může to jet až 100km/h, podle mě by auta měla mít na i dálnici maximálku 30, abychom maximalizovali bezpečnost. |
|
Lada je prostě držák
(mxiq) RP (29.4.2023 9:38)
|
V pododě vydrží, je to udělané ze skutečného plechu (0,5+), kdežto dnešní auta se dělají už málem z fólie tloušťky průklepáku a mění tvar už při silnějším větru |
|
Lada je prostě držák
(Velký Berezný ) (29.4.2023 8:56)
|
Tuw - žádnej důvod s nimi jezdit pomalu? A co bezpečnost? Vždyť to vypadá tak strašně hrozivě. Chce se mi zvracet z takových tupych technokratických argumentů, ze když je to technicky vyspělejší, tak může traktor jezdit rychle. Je to pořád věc s vysokým těžištěm. A vypadá hrozivě, má do boků vyvalený obrovský kola. Už jen z toho důvodu se s tím má jezdit max.alne 30. V obci rozhodně. A ne si alibisticky namlouvat, že se nemůže nic stát, ze to ubrzdím. Chce se mi zvracet. |
|
Lada je prostě držák
(dfhgfdghdfghfdg) (29.4.2023 8:40)
|
Na Fiat to neni spatny. |
|
Lada je prostě držák
(Tuw) (29.4.2023 7:18)
|
(Velký Berezný ) Moderní traktory maj odpružený nápravy a 2 převodovky v sérii. Většinou manuální klasiku násobenou planetovym poloautomatem. (Něco jako 2 přehazovačky na kole.) Takže neni žádnej důvod s nima jezdit pomalu. Moderní traktorbagry maj pak možnost otevřít ventil do expanzky v hydraulice, takže ti písty "houpou", když projedeš výmolem a bagr se ti nerozskáče, takže je to opět bezpečné. Traktorbagry maj navíc hydrodynamický spojky, což je další bod plus k vlastnostem. |
|
Lada je prostě držák
(KING_OF_OKENA) RP (29.4.2023 3:51)
|
první výmol a ende |
|
Lada je prostě držák
(Velký Berezný ) (29.4.2023 2:27)
|
Spíš mě vyděsil ten bagr, co projel asi padesátkou těsně okolo. Doprdele, kdo zas vymyslel, že dneska tyhle strašný werky s vysokým těžištěm a debilní ovladatelností smějí jezdit víc jak 30? Dyť je to kurva extrémně nebezpečny. To samý dnešní traktory. Já když vidím ty dnešní traktory jet 50, jímá mě hrůza. |
|
Lada je prostě držák
(Wabbajack) RP (28.4.2023 22:32)
|
Jojo, je to skvělé auto. Dobře ho Italové navrhli v šedesátých letech... |
|
Lada je prostě držák
(emsy) RP (28.4.2023 22:25)
|
Vcera som niesol kari siet na streche fabie. Nema sice tonu, ale cyklisti neboli nadseni |
|
Lada je prostě držák
(pop) (28.4.2023 22:09)
|
Když se auto převrátí na střechu, tak se taky hned neprovalí, takže nějakou tunu to určitě udrží. Spíš by mě zajímalo, jak s tím chce jet? Asi hodně pomalu |
|
Lada je prostě držák
(upupp) (28.4.2023 21:57)
|
plošná nosnost střechy auta je asi 200kg,jsem četl u těch stanů na zahrádku |
|
Lada je prostě držák
(Atlantis) RP (28.4.2023 21:49)
|
Ytong? To má pár kg... |
|