ČasProŽeny  |  MyMuži  |  ByznysDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProBydlení  |  Pravda24  |  HobbyDeník  |  TechSvět  |  MotorGuru  |  VipShow



multimilionářské starosti (18.4.2023 14:03)
+ x !  Známka: 3Váha: žádná


Komentáře (10) Komentovat Nezobrazovat

multimilionářské starosti (Seňor Loco) (18.4.2023 22:22)
... nebo máš ten obytňák tak nehorázně velkej, že auto zaparkuje vzadu uvnitř toho obytňáku. :)

multimilionářské starosti (re Tr) (18.4.2023 21:01)
Tr: Není, tím že dá transfer case do neutrálu, tak vlastně odpojí obě nápravy od převodovky, tudíž je jedno, jestli má zařazené P, N, R nebo D. Prostě výstup převodovky není nikam připojenej ...

multimilionářské starosti (upupp) (18.4.2023 18:37)
a nebylo by méně sraní tahat za bus podvalník a na něm ten jeep vozit?

multimilionářské starosti (Tr) (18.4.2023 18:34)
neni blbost "transmission in park"? Ved to potom ma zaseknut kolesa, ma dat do neutralu, nie?

multimilionářské starosti (PlatanRP (18.4.2023 18:31)
povim ti tajemstvi, auto muze brzdit i bez posilovace B-)

multimilionářské starosti (kmotraRP (18.4.2023 17:27)
To auto má nastartované po celou dobu co je ve vleku? Pokud ne tak nejde posilovač a nemůže to brzdit.

multimilionářské starosti (MatSPRP (18.4.2023 17:10)
@pop: v US se hojně užívá elektronická brzda. Takový bazmek se namontuje někam k brzdovému pedálu v autě a vlek má brzdy ovládané elektricky podle polohy pedálu. Má to výhody i nevýhody oproti u nás běžné náporové brzdě. Je s tím sraní, ale zase to nedělá potíže třeba při couvání do kopce.

multimilionářské starosti (pan_cernyRP (18.4.2023 16:47)
@marvin: To bude spíš Texas

multimilionářské starosti (pop) (18.4.2023 16:18)
Jo, s tím jsem se setkal několikrát, když jsem jezdil po národních parcích. Netuším, jestli tam měli i ten brzdový pedál tenkrát, ale řekl bych, že je to i zbytečné. Dalo by se to udělat podobně jako brzděné vozíky.

multimilionářské starosti (marvin01RP (18.4.2023 14:32)
Na konci to vypadá, jako když má na zrcátku českou vlajku