game bug
(Passerby) (30.7.2022 9:54)
|
Heh, najednou je tu kazdy herni vyvojar. Pokud mam dynamickou hru, kde je spousta environmentu, nejaky dynamicky rig, ktery ma s temi environmentem nejake interakce, a delam mensi hru, jako indie studio, tak je naprosto logicke, ze se cas od casu objevi nejaky corner case, ktery najde az treba 10000ty uzivatel programu, v tomto pripade hry. Kdokoliv, kdo rekne "Tohle je diletanstvi, takhle spatne bych to neudelal" je imbecil, ktery ma v hlave predstavu, ze komplexni kod vzdy napise napoprve bez chyby. |
|
game bug
(Atarian) RP (30.7.2022 1:11)
|
To bude asi tim, ze vyvojari dneska uz nepisou zadnej kod ale jenom si hrajou a vytvarej objekty objektu objektu... ktery spojujou s jinejma objektama objektu objektu.... |
|
game bug
(osa) (30.7.2022 0:15)
|
ta osa neni fixni vuci telu. Evidentne precesuje. |
|
game bug
(mrkev) RP (29.7.2022 23:08)
|
@Platan Tak limity tam jsou, ale očividně má špatně natočenou osu otáčení. |
|
game bug
(mrc) (29.7.2022 22:50)
|
Platan ty si asi nevidel code base s viac ako 1 milión LoC. Vyhnúť sa podivným bugom je vo veľkých projektoch nemožné. |
|
game bug
(Platan) RP (29.7.2022 22:01)
|
jako vyvojare me vzdy fascinuje, jak se nekomu povede napsat tak debilne kod, ze udela tohle, jsou proste "realne limity: i kdyz je to software. Tohle je proste diletantstvi |
|
game bug
(sulimanek) (29.7.2022 21:59)
|
(nezajem) |
|