heeen heeeeeen (16.7.2022 21:36)
+ x !  Známka: 1Váha: malá


Komentáře (14) Komentovat Nezobrazovat

heeen heeeeeen (manža) (21.7.2022 14:42)
B! - ty jsi čurák přechytralej. Skoč na ovci

heeen heeeeeen (ZivaKundaRP (17.7.2022 11:10)
Vy ste kreténi. Ten šutr je tak těžkej, že vysokým krouťákem s tím stejně nepohne, bo váha toho šutr je sovnatelná s váhou vozu. Takže v tomto případě je lepší nechat prokluzovat kola než spojku. Gumy vymění snadno spojku hůř. A jak se gumy ohřejí, získají vetší grip a je větší šance s tou skálou cuknout. A jak se pohne, je potřeba mít už naloženo, bo součinitel smykový tření je menší než statickýho.

heeen heeeeeen (B!) (17.7.2022 10:09)
Tu by sa hodilo kineticke lano. Neviem aký pohon má toto XJ. Otvorený diff by pri jemnom zaťažení začal hrabať a niektoré kolesá by ostali stať. Samosvor by ich vtedy začal pohynat - toto zaberanie by mohlo trhať a pomôcť pohnúť skalu (asi sme to videli). s pevne zavretými diffmi by sa mohlo dať pekne pomaly pohnúť bez hrabania.

heeen heeeeeen (vysoký komisár Alles Klár) (17.7.2022 10:04)
za překročení povolené rychlosti se budou strhávat body a přidávat balvany.

heeen heeeeeen (hatujuhatery) (17.7.2022 9:23)
... a pak přišli policajti, poděkovali za uvolnění silnice... a pak mu hned dali flastr, že poškrábal asfalt :)

heeen heeeeeen (barbucha) (16.7.2022 23:42)
re misil: libovolný ev pickup by fungoval podobně, nebo spíš lépe (i díky tomu, že je těžší) - f150, hummer nejspíš i rivian. osobáky na to samozřejmě nejsou stavěné ani vzdáleně.

heeen heeeeeen (misilRP (16.7.2022 23:16)
jenze libovolnym soucasnym elektroautem bys za ten sutr vzal a mel bys auto o metr delsi. Mozna s vyjimkou te pickup Tesly...

heeen heeeeeen (Zasaznova) (16.7.2022 23:06)
Hawk999 Dík. Lada Niva má nejvyšší moment v 3200RPM. Takže ideální stav pro odtažení šutru by bylo točit a udržet 3200RPM pro konstantní moment, naložit auto negrama a neklouzat koly? a něco mi říká, že líp se ten moment udrží na elektroautě s řízením momentu, než u spalováku.

heeen heeeeeen (Hawk999) (16.7.2022 22:45)
Vysi otacky jsou k prdu v okamziku, kdy se prekroci soucinitel klidoveho treni a uz se gumy protaceji, je jedno jako rychlosti se pohybuji.(pokud se zanedba to, ze tim ze s nima toci jako blazen tak se zahreji a potencionalne se muze zmenit soucinitel). Ten soucinitel pro klidove treni je vyssi nez ten, kdyz uz jsou telesa v pohybu - to se vuziva napr u kanicek u bot nebo ABS v aute atp.

heeen heeeeeen (PlatanRP (16.7.2022 22:20)
vyssi tacky na motor hadam z duvodu, ze kdyz uz se to pohne, tak at se to nezastavi = nezacinas znovu. I kdyz tady bych se priklanel k verzi Amipica B-)

heeen heeeeeen (fuk) (16.7.2022 22:07)
Pokud chcesa neco tahnout, je dobre to nalozit negrama v okoli co nechteji tlacit a ne tomu nalozit.... Tenhle kram asi redukci nema, spis ma automat, protoze to ridi amipica...

heeen heeeeeen (bilanula) (16.7.2022 22:03)
Čtyřkolky mívají redukční převodovku, která ti dává velký krouťák ale pomalé otáčení kol. Jestli se to hodí na odstraňování kamínků ze silnice nevím, ale z nějakýho důvodu to tam určitě dávají.

heeen heeeeeen (Zasaznova) (16.7.2022 21:58)
Ví někdo, jestli je nutné točit omezovač, nebo stačí lehce pomalu nechat prokluzovat kola? resp jde realizovat na čtyřkolce pomalý prokluz? Která z možnosti má vyšší tah?

heeen heeeeeen (lJb1upSSBLRP (16.7.2022 21:43)
Frajer! Ale naložil té káře jak sviňa.