vrtuleróna (13.2.2021 18:37)
+ x !  Známka: 1Váha: malá


Komentáře (18) Komentovat Nezobrazovat

vrtuleróna (-satr-RP (15.2.2021 14:02)
what can go wrong? :) ale zase tiez pravda, piest len tak ventil v motore neutrhne

vrtuleróna (Barbar Coran) (15.2.2021 2:06)
a točí se doleva nebo doprava?

vrtuleróna (cockroachRP (14.2.2021 9:37)
Zdá sa ti to, točia sa naprosto rovnomerne.

vrtuleróna (Martin1RP (14.2.2021 9:32)
Zdá se mi to, nebo se ta vrtule točé nerovnoměrně?

vrtuleróna (MSGRP (14.2.2021 1:19)
IMHO to súdruh Kamov mal lepšie...

vrtuleróna (pc2005) (13.2.2021 20:36)
Doufám že to je synchronizovaný v převodovce a ne nějak elektronicky :-D

vrtuleróna (Walter Mondale) (13.2.2021 20:04)
Na rozsekání hejna ptáků topri.

vrtuleróna (earl.j.hickeyRP (13.2.2021 19:51)
Kaman K-Max

vrtuleróna (Dill Clinton) (13.2.2021 19:38)
Chci vidět celý video, jak se tahle kokotina-vrtulerona jmenuje doopravdy?

vrtuleróna (Dr.Str.RP (13.2.2021 19:37)
Je to stabilnější a líp se s tím manévruje. Podobný prototyp zkoušeli už Němci za druhé světové. Je to ale technicky složitější řešení, které je více poruchové. Mnohem spolehlivější je prostě jeden kardan.

vrtuleróna (BigBoy) (13.2.2021 19:15)
@Prawda, Oldis: Dakujem za vysvetlenie, pre toto chodim na Rouming a nie na nejake trapne fora, na Roumingu su spickovy odbornici.

vrtuleróna (Prawda . . . ) (13.2.2021 19:09)
@BigBoy: Jak píše Oldis. Rotory jsou vlastně křídla, která se rychle otáčejí a vzniká pod listy rotoru vztlak. Uprostřed, kde se rotory potkávají tak může být ''špinavý/turbulentní'' vzduch, ale jinak se listy pohybují v ''čistém'' vzduchu. A hlavně teda, ta rotace se vyruší navzájem, a stroj tedy nepotřebuje ocasní rotor.

vrtuleróna (BigBoy) (13.2.2021 19:05)
@Prawda: ja by som si typol opak, lebo jedna vrtula narobi vzdusne viry tej druhej, podla mna to musi hadzat este viac

vrtuleróna (OldisRP (13.2.2021 19:04)
A někteří nepochopili že vrtule vrtulníku není turbína proudového motoru a tedy nezvedá vrtulník tím že fouká pod sebe, ale tím že se vzduch obtékající list rotoru na něm vytváří vztlak

vrtuleróna (Prawda . . . ) (13.2.2021 18:59)
Hlavní výhoda je, že ty rotory se vzájemně vyruší a nedochází tak k rotaci stroje po směru otáčení rotoru, což se u běžného vrtulníku řeší ocasním rotorem. Taky bych si tipnul, že let bude klidnější, než v konvenčním vrtulníku s ocasním rotorem.

další...