letadlo
(Kurdt57) RP (28.4.2014 10:35)
|
drunkez, to samozřejmě pravda je. Na zero visibility se opravdu nikde, ale nikde nepřistává. Sice je definiovaný standard dráhy pro přesné přístrojové přiblížení kategorie ILS CAT III C (ta ani nevyžaduje nenulovou dráhovou dohlednost), ale takové letiště zatím není. Už kvůli fail passive sytémům autopilotů. Jedině nový airbusy mají trošku jinak koncipovaný autopilot, že i po jeho výpadku je letadlo schopno dokončit přistání. Ani v tom případě ale nejde o provoz dle kategorie III C ale upravenou CAT III B. |
|
Komentář byl smazán. |
|
letadlo
(Dommy73) RP (24.4.2014 13:58)
|
A teď pohled zdola pls
|
|
letadlo
(qwef) (24.4.2014 13:01)
|
vy mi chcete povedat ze by ste nenarazali do oblacikov len tak pre srandu? |
|
letadlo
(drunkez) (24.4.2014 10:58)
|
Kurdt57 ...to samozrejme nie je pravda....vybavene letisko + lietadlo moze pristavat aj v absolutnej zero visibility..ina vec je RVR..ta musi byt aspon par desiatok metrov koli taxi |
|
letadlo
(Kurdt57) RP (24.4.2014 10:06)
|
Pokud nevidí, tak přistát nemůže. Systémy na to jsou, regulace to neumožňuje. Přístroje tě dovedou do nějaké výšky nad zemí (např. 50 metrů - závisí na kategorii a vybavení dráhy, na vybavení letadla, výcviku posádky apod.) a pokud nevidíš alespoň sestupovou soustavu návěstidel dráhy, tak spouštís postup nezdařeného přiblížení. |
|
letadlo
(Maximus-CZ) RP (24.4.2014 9:43)
|
Ono je celkem jedno, kde letí, pokud nepřistává tak stejně neletí podle vizuálu. A i když přistává a vidět není, tak může přistát stejně.. |
|
letadlo
(Hlade_) (24.4.2014 9:36)
|
Při klesání/stoupání tím jaksi prolítnout musí. A tyhle obláčky by ho fakt neměly rozházet. |
|
letadlo
(xin1) (24.4.2014 9:35)
|
to je stealth let |
|
letadlo
(vrrhaf) RP (24.4.2014 9:27)
|
chapu ze sou nejaky predepsany letovy hladiny, ale proc kurva leti presne v ty vejsce kde nic nevidi? drzi se predepsany vysky nebo to ma nejakou vyhodu? |
|