Dárek od Slona  |  Domény  |  Stavební rozpočty  |  Tesla se slevou  |  Webhosting  |  Portrétní focení  |  Mailhosting Business



ekologie v praxi (13.11.2025 22:01)
+ x !  Známka: 5Váha: malá


Komentáře (11) Komentovat Nezobrazovat

ekologie v praxi (tajnej) (14.11.2025 13:14)
To je pekna kravina. Mercedes to ma takhle uz spoustu let. A kdyz praskne napriklad tahlo klicky (znama zavada u W204), je na to origo opravna sada. Ty plastovy "nejtky" se odvrtaji, tahlo klicky (nebo cokoli jineho, co je tam potreba vymenit) se vymeni a ty dily se misto zatavenim plastu spoji v miste tech odvrtanych nytu sroubky, ktere jsou v te opravne sade. Origo sada od Mercedesu stoji cca 500Kc, cinani na Aliku to sekaji za cca 100Kc.

ekologie v praxi (mixiRP (14.11.2025 8:49)
Aneb nechci za (hůř sestavené) auto platit o polovinu víc jenom proto, aby si ho 3. majitel mohl levněji opravovat. Když už pozáruční opravy začnou lízt do peněz, je čas ho prodat a koupit nové. :-P

ekologie v praxi (mixiRP (14.11.2025 8:44)
No, jestli ono to nebude tím, že lidi nechtějí za auta dávat moc peněz, takže firmy musí výrobu co nejvíc automatizovat. Tohle vypadne ze stroje za pár šupů a má to vysokou přesnost, zatímco sestavení z komponent musí dělat člověk, takže to vyjde dráž a s menší přesností, což pak může vést k různému skřípání a podobně. Má to svá negativa, ale dokud mají výrobci motivaci dělat to dostatečně spolehlivé (tím, že dávají poměrně dlouhé záruky), tak s tím nemám problém. 8-)

ekologie v praxi (petrous5367RP (14.11.2025 8:02)
škodovky to maj taky tak. Akorát to táhlo od kličky do zámku se zatím montuje extra.

ekologie v praxi (интер нет) (14.11.2025 7:37)
S Ladou Nivou takové problémy řešit nemusíte. Nadčasový design.

ekologie v praxi (hanzs1) (13.11.2025 23:00)
Přesně jak píše pambu a jak to kurva asi zjistím mimochodem přesně tento problém jsem řešil na 1.gen i30 přetržené lanko táhla vnitřní kliky.... Třeba koupit celý panel. Samozřejmě nakonec zbastleno na kolene za 2kilča. Ale trend je takový a lepší to nebude tím tuplem auta v USA. Takže dobrý postřeh ale k ničemu

ekologie v praxi (ModusRP (13.11.2025 22:34)
Pro někoho, kdo nikdy nic neopravoval zkusím jednodušší přirovnání, dřív dělala DELL celé kompaktní PC stanice, a si vemte, že odejde třeba zdroj, nebo disk a musite koupit celý case úplně se vším ... 8-)

ekologie v praxi (ModusRP (13.11.2025 22:32)
Třeba že některé auta mají udělané třmeny kol tak, že ložiska jsou integrované a nejdou vyměnit...musíte koupit celou tehlici...nebo v případě nápravy celou napravnici, jelikož se po 120.000km vymačkala silentbloky

ekologie v praxi (ModusRP (13.11.2025 22:30)
Eh, pointa je prostá, dřív se vám pojebalo tlačítko,(pro vsevedko gombík) skoupil jste si je tu rozbitou cate, propadne sestavu přepínače, ATP..... Současný trend je integrovat všechny tyto díly jiz do celého panelu, který pak při poruše jedné z těch částí musíte koupit celý....takže vlastně vyhazujeme všechno ostatní funkční

ekologie v praxi (vsevedkoRP (13.11.2025 22:27)
to sa mi stava bezne, ze zlomim nejaku picovinu.... proste kkt.... asi musel fakt robit picoviny, ked mu to neuznali ako zarucu opravu.

ekologie v praxi (pambu) (13.11.2025 22:12)
co je pointa? mam v salonu požadovat, ať rozeberou předváděčku? proč sem dáváš ty tiktok sračky?