737 flap control
(Y) RP (31.8.2025 22:28)
|
mixi: 15-20 let starej wergl level Fabie, kterej pouziva Franta, aby se dostal do fabriky, by asi nemel takovej level pravidelnych kontrol a servisu jako Boeing 737. |
|
737 flap control
(misil) RP (31.8.2025 17:07)
|
miko: lip bych to nenapsal. A rozhodne bych si takove auto nekoupil. |
|
737 flap control
(miko) RP (31.8.2025 14:38)
|
nuz, jenomze v letadlech mas vsechno minimalne zduplikovane a jistene. v aute tedy nejsem si jist.u letadla spozdeni treba 100ms nehraje az tak velkou roli, u atua kurevsky. pokud chces FBW i se spetnou vazbou (abys jako ridic citil, co to dela), tak jsi najednou na minimalne dvojnasobni cene + dalsi hromada kurevsky komplikovanych kurvitek. takze bezna fabka (za cca 400 tis) by najednou stala 2M. minimalne. pri uplne stejne vybave, stejnem vykou, stejnyma jizdnyma vlastnostma. a to se vyplati |
|
737 flap control
(mixi) RP (31.8.2025 13:57)
|
Vždy mě fascinuje, jak má spousta lidí pocit, že drive-by-wire v autech nevyzkoušená a nespolehlivá technologie, ale že v letadlech se fly-by-wire místo posilovačů používá už desítky let jim je jedno. Hezké vidět jak to funguje. |
|