elektrokrám
(wd43) (17.2.2025 18:25)
|
jenis - pro retarda kazdej retard ja jen rikam co je podle me zrejmy problem cybertrucku na snehu - a tim je jeho velka vaha. A proto ho srovnavam s auty ktere timto problemem netrpi. Sorry ze jsem si dovolil kritizovat tvou modlu ale se s tim smir... |
|
elektrokrám
(jenis) RP (17.2.2025 18:06)
|
(wd43) porovnavat cybertruck a Jeep CJ je jako porovnavat Jeep CJ a Hummer.potrebujes byt extra specialni retard. |
|
elektrokrám
(misil) RP (17.2.2025 18:05)
|
no co, pocka si na aktualizaci firmwaru. Tam uz zamek diferaku jiste bude! |
|
elektrokrám
(testa distributor) (17.2.2025 14:20)
|
https://www.tesla.com/ownersmanual/cybertruck/en_us/GUID-074D2CB3-D2D2-4AC9-91CE-710D55C4680F.html |
|
elektrokrám
(testa distributor) (17.2.2025 14:19)
|
This distribution of torque helps the vehicle continue moving in low traction environments.
Dual Motor Variants: are equipped with mechanical front and rear locking differentials.
Tri-Motor (Cyberbeast) Variants: are equipped with a mechanical front locking differential, and a virtual rear locking differential to provide sufficient torque in each rear wheel. The rear locking differential automatically engages in certain drive modes and speeds, and cannot be manually engaged or disengaged. |
|
elektrokrám
(testa distributor) (17.2.2025 14:19)
|
Locking Differentials
Cybertruck is equipped with locking differentials for increased traction during certain low traction and off-road conditions.
Locking differentials lock both wheels of an axle together, which forces the wheels to rotate at the same speed. This distributes the torque across the same axle based on the available traction in each wheel. When one of the locked wheels has significantly reduced traction (on sand, ice, etc.) more torque is applied to the wheel with greater traction. |
|
elektrokrám
(ujo) RP (17.2.2025 13:45)
|
....kolik ty klempířské zázraky váží?.... |
|
elektrokrám
(všechnovím) (17.2.2025 13:16)
|
elektrokrám ( (fapmaster)) (17.2.2025 11:33) - neodeslalo to zbytek textu... ale vpodsatě jsem se chtěl někoho zeptat... jestli to umí tvrdou uzávěrku na 4x4... jako každé kolo táhne na plný požadovaný výkon podle přidávání a ubírání .... ? |
|
elektrokrám
(wd43) (17.2.2025 13:14)
|
no jo no, klasickej jeep CJ delali jeste lidi co meli rozum a ten mel 900kg, jako treba suzuki samuraj, coz je kopie jeepa. Cybertruck teda nevazi 4 tuny ale 3.2 tuny prazdny, s lidmi a nakladem je to auto do celkove hmotnosti 4.2 tuny - utkvelo mi v pameti pouze ze je to 4 tunova krava. Nicmene stale plati ze 3 tunova krava to bude mit na snehu 3x tezsi nez 1 tunovy jeep |
|
elektrokrám
(Jeep) (17.2.2025 12:19)
|
wd43: Akorat aktualni Jeep Wrangler Unlimited Rubicon ma pres dve tuny. Coz je porad min nez tritunovej Cybertruck, ale 900kg vs 4 tuny to neni |
|
elektrokrám
(kakamսra) (17.2.2025 11:51)
|
asi nemá lopatu |
|
elektrokrám
(bohyn) RP (17.2.2025 11:46)
|
Ahoj @Izaku. Pro ty co nevi, @Izak je debil. Nebud jako @Izak. |
|
elektrokrám
(cok) RP (17.2.2025 11:45)
|
Súhlasím, je to krám z mnohých dôvodov, ale to, že to nevyjde zo závoja položené na bruchu na letných pneu, v lepšom prípade celoročkách, nie je problém tohto auta. Keby tam mal BFGoodrich ale terrain tak tam tiež bude jazdiť dookola s tým jeepom |
|
elektrokrám
(všechnovím) (17.2.2025 11:33)
|
(fapmaster) - tak už je mi to elektrojasné - záměrem je tou nahřátou baterkou rozopit sníh pod sebou ..chápu ten záměr správně? ... kdyby to zvedl.... tak to asi neroztopí .. nebo? (PS: když znáš jak cyber funguje.... zajímalo by mne, zda tam jd |
|
elektrokrám
(fapmaster) RP (17.2.2025 11:09)
|
Cybertruck ma nastavitelny podvozok, standardne je "dole" a ma svetlu vysku nejakych 14cm, zdvihnut sa da az na 44cm. Na videu je zjavne v zakladnej vyske a teda sedi bateriou na snehu. Cybetruck je sice kram koli vela veciam, ale v tomto pripade je problem medzi volantom a sedadlom. |
|