Full throttle
(banky) (12.1.2025 12:17)
|
@RP: problem je v tom, ze valec se nestihne ohrat rovnomerne - na horni strane, kde dojde ke shoreni paliva, se ohreje plus minus stejne jako pist, ale ten ohratej a zvetsenej pist se pak rve tim valcem dolu do mist, kde se valec rozhodne "stejne" ohrat nestihnul.Takze cim dal jsi od hlavy valce, tim vic bude orvanej |
|
Full throttle
(plp) (11.1.2025 22:40)
|
Takže při zahřátí motoru se díra díky tepelné roztažnosti... zvětší? Jak to železo ví, kterým směrem se má roztahovat? |
|
Full throttle
(mixi) RP (11.1.2025 21:27)
|
Tak mluví hlavně o tom ten motor netůrovat, předpokládám, že ve vysokých otáčkách je opotřebení válců i kroužků znatelně větší. |
|
Full throttle
(apazat) (11.1.2025 19:33)
|
explozia a kompresia sa deju v hornej casti piestu a su tam aj najvacie teploty.. takze teoreticky sa dostane horuci piest v dolnej uvrati do miest ktore este budu studene... zasa ale kruzky by mali umoznovat dilataciu.. tak neviem |
|
Full throttle
(Y) RP (11.1.2025 19:06)
|
Ehm, stejne jako pist se i valec ohrivaji. Spis je problem s olejem, ktery se musi taky za ten prvni kilometr ohrat. |
|