the future is now (6.11.2024 14:10)
+ x !  Známka: 5Váha: malá


Komentáře (15) Komentovat Nezobrazovat

the future is now (MemRP (6.11.2024 19:00)
xaxo: Jaký 1 kW? Video ukazuje, že počítají s maximálním příkonem 25 kW, takže 1 % ztráty by bylo 250 W.

the future is now (lmaoRP (6.11.2024 16:17)
Fialove Tiktok Hovno: "by jste", "zabyje"... Clovece, vy jste retardovany!

the future is now (xaxo) (6.11.2024 16:05)
To Brožík 3: Vodic tam je - tvori vysilaci i prijimaci civku. Do vysilaci civky se proud pousti, ta vyrabi stridave elektromagneticke pole. Vzduchem se energie prenese do prijimaci civky (vodic), v ni se indukuje proud, ktery pak tece do akumulatoru. Samotny budic primarni civky, byt by mel jen 1% ztraty, tak se v nem ztraci 1 kW, ktery se musi uchladit. Civky hreji samozrejme taky. Vase informace o "nepatrnych ztratach" neni spravna.

the future is now (MemRP (6.11.2024 16:00)
"ostatně co tomu brání, vylízt z auta" 1) vylézt 2) v tom robotaxi v tu dobu nikdo nesedí, ani poučený pasažér, u kterého bys chtěl riskovat, že by ti dodrbal konektor ;)

the future is now (vsevedkoRP (6.11.2024 15:25)
musi to fungovat ako dokovanie v kozme alebo ako to maju cistriace roboty poriesene [odkaz]

the future is now (mixiRP (6.11.2024 15:24)
Bobsik: v tomhle konkretnim pripade tomu brani to, ze tam nikdo kdo by vylezl z auta a zapojil nabijecku neni… tohle je pro autonomni taxik.

the future is now (Brožík 3) (6.11.2024 15:05)
xaxo: protoze tam neni vodic, nema se co zahrivat, proto jsou ztraty zcela nepatrne.

the future is now (Fialove Tiktok Hovno) (6.11.2024 15:05)
No a nemaji elektrinu, 90% aut se nabiji pomoci dieslovych agregatu ;-)) ... ze zasuvky nad 60% z uhli jen v zmeich kde jsou jaderky je vetsina z jadra ... ale rychlonabijecky vetsinou jedou ze sveho zdroje ... diesel agregatu, zvlaste v USA ;-)

the future is now (xaxo) (6.11.2024 15:03)
Pro ty, co nemaji elektrinu v lasce: pri beznem nabijeni tecou desitky az stovky kilowattu vodicem. Pri bezdratovem prenosu, byt s minimalni vzdalenosti v milimetrech - by vznikaly natolik velke ztraty, ze by to znatelne prodrazilo nabijeni a ohrivalo garaz, auto a planetu.

the future is now (BobsikRP (6.11.2024 14:57)
Zakrytovsnej výsuvnej konektor by byl daleko méně ztrátový, ale zas mechanicky složitý... "dobrá" cesta je jeině manuálně, ostatně co tomu brání, vylízt z auta a dát to tam.. tohle je to nejmenší co mě na elektroautě sere

the future is now (dudomilRP (6.11.2024 14:39)
(Fialove Tiktok Hovno) a tos viděl vefilmu? já viděl tohle... [odkaz] , ale jsou tam veliký energetický ztráty, tak se to moc netlačí. Mimochodem jedná se o domácí pomalé nabíjení

the future is now (aggRP (6.11.2024 14:39)
Hovno má být smradlavé, ne vtipné. Srovnej se.

the future is now (misilRP (6.11.2024 14:26)
vlhkej sen kokotu

the future is now (Nerrg) (6.11.2024 14:25)
Konečně se kočky vyhřejí i u elektromobilu.

the future is now (Fialove Tiktok Hovno) (6.11.2024 14:24)
Kokoti si pletou auto s mobilem, tohle rtak RC model, vite proc to ma zasuvku, ktera vas zabyje, kdyz nevypne nabijeni ? -protoze tim tecou kurva ampery ;-)) ... tohle by vas spalilo, pokud by jste meli neco kovooveho ;-) ... ale hlvane takove proudy bezdratove neumime, byly by tam mega ztraty a asi by to prskalo jak tesluv generator ;-)) ... takze vby vam to i opalilo auto a tak ;-=)