tolik práce a přitom..
(pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (31.8.2024 16:49)
|
ohul to, fláká se ti to |
|
tolik práce a přitom..
(83) (31.8.2024 13:42)
|
Podle me je to autodraha. |
|
tolik práce a přitom..
(Dtto) (31.8.2024 13:25)
|
Podle mě je to vzletová dráha. |
|
tolik práce a přitom..
(morlor) RP (31.8.2024 12:33)
|
[odkaz] |
|
tolik práce a přitom..
(the quitter) RP (31.8.2024 10:02)
|
imho pristavacia draha
|
|
tolik práce a přitom..
(Jaz-at-rou) RP (31.8.2024 9:35)
|
to ne, drahé a pomalu se staví v ČR dálnice kvůli korupci. Ty dilatační spáry vyříznou a vyplní dva zkušení borci na kilometru za pár dní. |
|
tolik práce a přitom..
(Vajgl je akorát směšnej, zakomplexovanej šikanátor slabších ) (31.8.2024 9:19)
|
Tak proto metr dálnice stojí asi 150 milionů |
|
tolik práce a přitom..
(azanat) (31.8.2024 8:43)
|
nie je to hliina ale je to stabilizovana zemina(chemicky spevnena zemina)... ktora tvori nosnu cast pre cementobetonovy kryt.. a podla extremeneho zdrsnenia je to pristavacia draha... |
|
tolik práce a přitom..
(cyklista) RP (31.8.2024 6:40)
|
U nás se dávají ocelové trny v místě budoucí dilatační spáry, aby se to nehoupalo. |
|
tolik práce a přitom..
(Jaz-at-rou) RP (31.8.2024 6:17)
|
wet cut se tam po částečném vytuhnutí dělá. Dokonce se snad takto dilatuje i podklad. Již za týden celý tento proces bude možné sledovat na úseku dlouhém 2.8 km u Vyškova na D46 ve směru na západ do Brna. |
|
tolik práce a přitom..
(k1k1nx) (31.8.2024 0:29)
|
takto na hlíně položené těžko říct, u nás se to dává na zhutněný podklad+drenáž apod. ale bez armatury a kvůli roztažnosti se to pak řeže a dělají se dilatační spáry https://ct24.ceskatelevize.cz/clanek/domaci/nova-d1-jak-vypada-rez-dalnicnim-sendvicem-306106 |
|
tolik práce a přitom..
(80) (30.8.2024 22:47)
|
A jak dlouho to vydrží jen takto položené na hlíně? |
|
tolik práce a přitom..
(Direct) RP (30.8.2024 22:44)
|
Jak je to s roztažností? něco jako se železnicí? |
|