ekologie v praxi (17.7.2024 12:50)
+ x !  Známka: 3Váha: malá


Komentáře (14) Komentovat Nezobrazovat

ekologie v praxi (rawen12345) (17.7.2024 17:00)
pozor, nejedná se o limit pro vnitřní či venkovní hluk... Toto je to carovne vymedzenie preco sa to na to nevztahuje. Ale to je uplne jedno, sa tu bavime, ako by cez take nieco vlak nesiel, na cestach neboli ochcavky s vykuchanymi filtrami, "sportove" auta s home made remusmy a socky so starymi skodofkami ktore pri slove decibely povedia len ano.. A vsetci s platnymi papiermi pre cajtov :DDD toto je nudzak. Obdivujme, do akej riti ta tesla vobec dosla, a ako velmi na picu pri tom evidentne dostala. B-)

ekologie v praxi (Prawda. . . ) (17.7.2024 16:52)
Ze stránek ministerstva dopravy čtu ''Pro emise celkového hluku z vozidel (pozor, nejedná se o limit pro vnitřní či venkovní hluk) platí v EU limit 74 dB pro osobní automobil, 80 dB pro nákladní.'' Ale je to jedno, 90 dB je i ve srovnání s 82 dB nebo 85 dB pořád velice vysoká hodnota.

ekologie v praxi (rawen12345) (17.7.2024 16:36)
Limit je 82db alebo 85.viem to kvoli aftermarket vyfuku ktory mam. Vonkajsie rozmery mozes presahovat, vid nosic na gulu pre bicykle. Rovnako mam. Je to v cajku

ekologie v praxi (Prawda. . . ) (17.7.2024 15:45)
Jak by to asi řešili u nás. Pro osobní automobily je v EU jaký limit hlučnosti? Kdysi jsem slyšel o čísle 74 dB. Tady tyto malé generátory mají hlučnost klidně 90 dB. A teď pane policajt, jak to budete řešit? Už jen to, že ten generátor na tom autě přesahuje deklarované vnější rozměry vozu by mělo stačit.

ekologie v praxi (rawen12345) (17.7.2024 15:20)
Ako mi to mentalne nemoze palit, aby som powerbanky na elektroniku povazoval za beznu sucast nasho kazdodenneho zivota, ale pri takomto sikovnom extenderi na auto mi bude odlietat dekel? :-D

ekologie v praxi (MildaX_) (17.7.2024 14:51)
Elektroauta jsou super, ale má to moc krátký kabely ...

ekologie v praxi (MSGRP (17.7.2024 14:06)
Elektroautá sú super (neplatí pre americké šmejd Tesly), len tie baterky sú nahovno!

ekologie v praxi (Skvělej Johnny) (17.7.2024 14:01)
tvl, to jsou zas argumenty.. :-D

ekologie v praxi (k1k1nRP (17.7.2024 13:55)
ajad: no, nevim.. má to podobný výkon jako lepší moped, žere to tak 1,5l za hodinu, na mopedu za hodinu těch 100km se spotřebou 1,5l/100km taky ujedeš (pokud nevážíš dva metráky a jedeš celou dobu po rovině :-)

ekologie v praxi (ajad) (17.7.2024 13:48)
A porad to ma mensi spotrebu benzinu, nez klasicky spalovak :-D

ekologie v praxi (k1k1nRP (17.7.2024 13:46)
taky mi to přijde v pohodě, akorát mám obavu, že takhle malej agregát toho moc nenabije, jestli dobře vidím, tak má 2,5kW, tzn. cca 20 hodin na nabití baterie z 20 na 80%?

ekologie v praxi (Peter .RP (17.7.2024 13:44)
Každopádne je ich prevádzka a údržba drahšia a sú aj menej spoľahlivejšie. Ale na druhú stranu sú viac kazovejšie a horšie sa ovládajú.

ekologie v praxi (neregistrovana mrdka 22) (17.7.2024 13:28)
Jasne, celej rok jezdim na elektriku do prace a domu a pak jednou za rok jedu na dlouhej trip a dobiju se z agregatu. Ale samozrejme to hned znamena, za jsou elektro auta nahovno :D

ekologie v praxi (Peter .RP (17.7.2024 13:14)
Ajtak to vyjde lacnejšie ako solár alebo veterník.