jedu (14.3.2024 0:02)
+ x !  Známka: 1Váha: malá


Komentáře (6) Komentovat Nezobrazovat

jedu (wd43) (14.3.2024 20:31)
proste to byl manevr vyssi obtiznosti a ridic ho nezvlad, a ten na ty masine mu v tom taky moc nepomoh tak aspon ze si to vsechno natocil

jedu (Fr_von_Dr) (14.3.2024 9:37)
Jako u nás... v připojovacím pruhu je důležité si nejdříve přibrzdit na cca 40km/h, pak se hned přes plnou nacpat do průběžného pruhu, nalepit se na nárazník vozidlu před sebou, aby se ti, kteří nabírají rychlost pro zařazení, nemohli normálně zařadit. Vidím to denně...

jedu (Peter .RP (14.3.2024 8:28)
spo) Aby to nenastávalo, tak je pravidlo zipsu pevne definované. No niektorí (ako henten zmrd z tiktaku) si ho vysvetľujú po svojom. Ideál je keď sa niekto preradí do prípojného pruhu vpravo aby obehol kolónu, a vynucuje si zaradenie sa.

jedu (spo) (14.3.2024 7:55)
co se stalo řidiči v autě je pěkně blbá situace. Neříkám, že má dávat sakra pozor, když se rve do průběžnýho přes plnou. Ale může se to stát i při klasickým připojení. Připojuju se, takže zrychluju, do toho čumím do zpětnýho zrcátka na provoz za mnou a pak mi ještě kokot na motorce začne tůrovat za prdelí motor. No a do toho průběžnej zastavuje a dílo je dokonáno. Sám sem měl podobnou krizovku, ale nechávám si větši odstupy, tak sem to dobrzdil, byt s hnědým poplachem.

jedu (cyklistaRP (14.3.2024 7:31)
Promluvil opět největší odborník na fšecko, akorát že tam nejde o zipování, ale je tam klasický připojovací pruh.

jedu (Peter .RP (14.3.2024 7:15)
Pravidlo zipsu platí hlavne pre zadného vodiča prechádzajúceho cez plnú čiaru.