jedu
(wd43) (14.3.2024 20:31)
|
proste to byl manevr vyssi obtiznosti a ridic ho nezvlad, a ten na ty masine mu v tom taky moc nepomoh tak aspon ze si to vsechno natocil |
|
jedu
(Fr_von_Dr) (14.3.2024 9:37)
|
Jako u nás... v připojovacím pruhu je důležité si nejdříve přibrzdit na cca 40km/h, pak se hned přes plnou nacpat do průběžného pruhu, nalepit se na nárazník vozidlu před sebou, aby se ti, kteří nabírají rychlost pro zařazení, nemohli normálně zařadit. Vidím to denně... |
|
jedu
(Peter .) RP (14.3.2024 8:28)
|
spo) Aby to nenastávalo, tak je pravidlo zipsu pevne definované. No niektorí (ako henten zmrd z tiktaku) si ho vysvetľujú po svojom. Ideál je keď sa niekto preradí do prípojného pruhu vpravo aby obehol kolónu, a vynucuje si zaradenie sa. |
|
jedu
(spo) (14.3.2024 7:55)
|
co se stalo řidiči v autě je pěkně blbá situace. Neříkám, že má dávat sakra pozor, když se rve do průběžnýho přes plnou. Ale může se to stát i při klasickým připojení. Připojuju se, takže zrychluju, do toho čumím do zpětnýho zrcátka na provoz za mnou a pak mi ještě kokot na motorce začne tůrovat za prdelí motor. No a do toho průběžnej zastavuje a dílo je dokonáno. Sám sem měl podobnou krizovku, ale nechávám si větši odstupy, tak sem to dobrzdil, byt s hnědým poplachem. |
|
jedu
(cyklista) RP (14.3.2024 7:31)
|
Promluvil opět největší odborník na fšecko, akorát že tam nejde o zipování, ale je tam klasický připojovací pruh. |
|
jedu
(Peter .) RP (14.3.2024 7:15)
|
Pravidlo zipsu platí hlavne pre zadného vodiča prechádzajúceho cez plnú čiaru. |
|