future is now
(kakamura) (17.1.2024 21:23)
|
Přeji ti, aby se ti tou úsporou autínko zaplatilo. |
|
future is now
(KING_OF_OKENA) RP (17.1.2024 21:20)
|
jehovista - ten pravy: nevim jak tobě, ale mě to vychází. Nejsem hc kolenovrt, ale nevyhazuju prachy zbytečně, když nemusim. Tohle je pro mě cesta jak ušetřim. Nikomu to necpu. |
|
future is now
(hhhggg) (17.1.2024 20:49)
|
usa, země zaslíbená |
|
future is now
(jehovista - ten pravy) RP (17.1.2024 11:39)
|
KING_OF_OKENA: Nektera cisla zaokrouhlime nahoru o 50 %, jina cisla zase dolu a to by bylo, aby nam nevyslo, ze se EV vyplati. |
|
future is now
(Bé) RP (17.1.2024 8:05)
|
Len pre ten pocit. |
|
future is now
(Peter .) RP (17.1.2024 8:04)
|
Elektromobilitou proti emisiám CO2, aby sa znížil dosah globálneho otepľovania!!! |
|
future is now
(Win Diesel) (17.1.2024 4:49)
|
Ja mam zase dojezd 1000km v lete, a 1000km v zime, ale kdybych si do kufru nalozil tunu nafty, coz je nejakych 1200 litru - ujel bych 20,000km - a to to svoje TDI za 10,000 z bazaru taky nesetrim! Konec pribehu o autech ktera nejsou na baterky |
|
future is now
(KING_OF_OKENA) RP (17.1.2024 2:44)
|
v létě mám dojezd asi 280km v zimě kolem 200-220km. Tepelný čerpadlo. Auto nešetřim. Kdo má barák tomu se EV finančně vyplatí. Ročně jsem za nafru dával 60-70tis kč při nájezdu 20tis km, teď 5tis kč max s FVE (bez ní bych se vešel do 18tis kč ). Garančka jednou za 2 roky- za pár stovek. Konec příběhu o " nesmyslný elektromobilitě" |
|
future is now
(MSG) RP (17.1.2024 0:37)
|
15 alebo 115? Lohner-Porsche píčo! |
|
future is now
(kakamura) (16.1.2024 21:49)
|
Nová technologie baterií je ve vývoji pořád. Už už tady budou posledních 15 let. Jako naději máme velikou, že tu přírodu překonáme, ale to je tak všechno. |
|
future is now
(wd43) (16.1.2024 21:27)
|
jako ne ze by to nebyl hezkej zpusob priblizovani, na elektriku, hezky potichu, a je pravda ze je to takove futuristicke svezeni. Jenze to ma nekolik problemu jez se vsechny odviji od soucasnych baterek: Ty auta jsou proste tezky jako krava, oproti benzinu maji maly dojezd, nabijeni je otrava kdyz to auto zrovna nekdo opravdu potrebuje a ono je vybite tak to neni jen otazka dojet na benzinu pro dalsich 800km. A taky jsou drahy, a kdyz to chytne plamenem tak kurevsky nebezpecny. |
|
future is now
(kakamura) (16.1.2024 21:26)
|
*Mumlátko ... jinak snad už ti aplikace na vyhledání nabíječek rezervuje místečko. |
|
future is now
(kakamura) (16.1.2024 21:23)
|
Mulátko 4) protože čekal ve frontě, a když se nehávala, zkusil popojet k jiné nabíjecí stanici, kde to bylo stejné a baterie se mu ve frontě vybila. U nás zatím dobré, že místo u nabíječek zatím je, protože tu těch elektrohraček zatím moc nejezdí. |
|
future is now
(Mem) RP (16.1.2024 20:53)
|
3) Na některých místech je očividně nedostatečná sezónní nabíjecí infrastruktura, když se pak dělají fronty (podobně u některých dálnic v UK). Na druhou stranu lidi potřebující rychlonabíječky jsou minorita proti těm, kteří nabíjí někde v klidu doma nebo na parkovištích na AC a jezdí kolem komína 4) Tím, jak se z elektromobility stává běžná věc, tak to dostávají bohužel do rukou i idioti jako pán na videu, který si dokázal z 25 % baterky vyrobit odtah. Na to asi nejde nic říct.
|
|
future is now
(Mem) RP (16.1.2024 20:51)
|
Eric: nabíječky jsou samozřejmě i uvnitř parkovacích domů. A nejen pomalé AC sloupky, ale někdy i DC rychlonabíječky. Jinak na tom videu není nic překvapivého - 1) v zimě je spotřeba vyšší (topení, větší jízdní odpory (hustší vzduch, mokrá/zasněžená vozovka)), 2) pokud je baterka promrzlá, tak ukazuje nižší napětí (nabití), než se zahřeje aspoň provozem, a stejně tak studená se nabíjí pomaleji na rychlonabíječkách (lepší elektromobily proto mají předehřev) |
|