dojel
(Co_sa_vlastne_stalo) (10.11.2023 14:52)
|
OK olej krasne hori to chapem v motore je ho dost aby sa tym sam zivil a olejove cerpadlo je pohanane od rozvodov, takze si ho krasne samo doplna. Celkom dobre az na tie nasledky no... U mallickeho motoru TDI to asi pojde zastavit ako popisujete ale toto ma nejakych 500kW? To asi tak lahko nezastavis.
Kazdopadne dakujem uvedomelym za vysvetlenie. |
|
dojel
(qwert01) RP (9.11.2023 18:29)
|
náklaďák imortanna joe |
|
dojel
(Třyko) RP (9.11.2023 4:40)
|
Je to vadný Turbo, prostě jede dál [odkaz] |
|
dojel
(mi0) RP (8.11.2023 18:46)
|
Efektnejšie je to na diesel lokomotíve |
|
dojel
(ElDanny) RP (8.11.2023 18:39)
|
HAHA: S tímhle so dokáže mnohem lépe vytočit, dokáže to zlomit do ostrého úhlu, aniž by mu to štrejchlo o kabinu. |
|
dojel
(Platan) RP (8.11.2023 16:13)
|
ma poskozeny motor, cpt.out |
|
dojel
(prdel) (8.11.2023 16:06)
|
tak zrovna amíci jsou asi pojištění proti kdejaké píčovině, tak to nechá shořet a koupí z pojistky nový |
|
dojel
(HAHAHAHAHA) RP (8.11.2023 15:15)
|
KvakMekRampa: tak dalo by se debatovat o tom, jestli to je zkurvene legislativou, nebo snahou firem narvat do navesu co nejvic nakladu. Firmam nikdo nebrani kupovat nakladaky s sikmym celem, ale ty uspory nejsou vetsi nez vydelek na pridatnem naklade pri plochem cele. Evropa fakt neni juesej, a nejaka maximalni povolena delka soupravy je v Evrope celkem nutnost aby slo planovat silnicni stavby. |
|
dojel
(Zahy2) RP (8.11.2023 13:41)
|
Myslím že se jedná o prosakující turbo. Jsou ale dvě možnosti jak to zastavit. První je stát na brzdě, dát tam trojku a pustit spojku, což se asi i pokusil podle toho poskakování. Druhá možnost je ucpat sání, to ale u tohoto velkého turba bude dost nebezpečné. |
|
dojel
(KvakMekRampa) RP (8.11.2023 13:35)
|
Evropské náklaďáky zase kurví spotřebu tím, že je to "rovná cihla" a nemají ty relativně aerodynamické čumáky jako americké náklaďáky. To je dáno legislativou, v Evropě máme danou maximální délku soupravy, takže kdyby měl náklaďák čumák, tak musí mít o to kratší návěs (a tudíž i kapacitu, kolik toho uveze), aby se do té délky vešel. |
|
dojel
(misil) RP (8.11.2023 13:31)
|
stacilo by oprit cumak o strom a na nejvyssi kvalt pustit spojku. To motor zastavi taky. |
|
dojel
(mixi) RP (8.11.2023 13:28)
|
HAHA: Fyziku maji stejnou, jenom na tu spotrebu serou |
|
dojel
(HAHAHAHAHA) RP (8.11.2023 13:24)
|
A ted mi kapitani vysvetlete, proc je mezi skrini tahace a navesu tak velka mezera. V evrope to dela spatnou aerodynamiku, a tedy zvysenou spotrebu paliva, a proto se ta mezera dela co nejmensi. Ale je mozne ze v emerice maji jine fyzikalni zakony nebo co? |
|
dojel
(Nelej) (8.11.2023 13:13)
|
Nejsem si úplně jistý, ale mohlo by se jednat o diesel runaway. Do motoru se nejčastěji přes turbo dostává olej, který se spaluje a nemáš to jak zastavit. Buď ucpeš přívod vzduchu do sání, nebo u menších motorů to teoreticky zastavíš zařazením nejvyššího převodového stupně na zabrzděném autě. Tady by to asi nepomohlo si myslím, případně by odešla spojka nebo převodovka... |
|
dojel
(Krucifix) RP (8.11.2023 13:02)
|
Představ si že se ti v turbu utvoří trhlina a začne do něj proudit olej. Ten je následně hnán do spalovacích komor a tam hoří, i když vypneš přívod paliva. Dokud bude mít ten olej přístup vzduchu, bude hořet až kompletně zničí motor |
|