Sirka_studne.JPG
(kdsajf) (6.8.2016 14:06)
|
c_1=3; c_2=2; ?=b_1=b_2=b; y=1; Pythagorova věta: (a_1)^2+b^2=(c_1)^2; (a_2)^2+b^2=(c_2)^2; e=část dna od průsečíku vlevo, f=část dna od průs. vpravo; e+f=b; alfa_1=úhel mezi dnem a c_1; alfa_2=úhel mezi dnem a c_2; Podobnost trojúhelníků: cos(alfa_1)=y/e=b/c_1; cos(alfa_2)=y/f=b/c_2 |
|
Sirka_studne.JPG
(MartinMasor) RP (30.8.2014 16:06)
|
může to někdo prosím rozepsat furt o tom přemýšlím a nic |
|
Sirka_studne.JPG
(quido.speedy) RP (6.6.2014 23:58)
|
Taky vás nasírá když náčrtky HRUBĚ neodpovídají uvedeným rozměrům? |
|
Sirka_studne.JPG
(Szaalis) (4.6.2013 13:17)
|
tvle matematici, tohle by měl umět spočítat žák střední školy...
BTW rovmice 4-tého řádu má 4 výsledky |
|
Sirka_studne.JPG
(Edison) (14.2.2012 2:33)
|
Sirka je 1.231186.... m s presnosti na 6 des. mist. Je to rovnice 4. radu, nic moc pro matematicke reseni |
|
Sirka_studne.JPG
(Nuro) (12.1.2011 13:40)
|
Nie je to interval, to že sa pretnú 1m nad dnom ten uhol určí jednoznačne. Pekné kreslenie v cabri. |
|
Sirka_studne.JPG
(Comancheo) RP (27.12.2010 0:57)
|
Řešením je interval, protože výsledek je závislý na tom, jaký úhel oba klacky svírají. Interval je (0;odm(3)) (od nuly do odmocniny ze tří, z obou stran otevřený). |
|