ByznysDeník  |  ČasProBydlení  |  MyMuži  |  MotorGuru  |  ČasProŽeny  |  VipShow  |  TechSvět  |  Pravda24  |  NeposlušnéTlapky  |  HobbyDeník



Rush Hour 07.04.2011 
Obrázek Rush Hour
srouby se budou utahovat The shadow knows ficovina3 neni to ono Fence Defiance dekujeme bratia ale vemte si ho zpet
Komentáře (16) Komentovat Nezobrazovat

Rush_Hour.jpg (P.RP (14.4.2011 17:53)
jo, ale v okamžiku, kdy si objednáš přepravu pár vagonů a ne celýho vlaku, navíc z prdele do prdele, jeden kamion trasu otočí za stejnej čas dvacetkrát ... a za ty prachy i několikanásobně víckrát. Vlaková doprava má smysl v okamžiku, kdy se přepravují deístky vagonů přes půl evropy a ne pár vagonů přes půl státu.

Rush_Hour.jpg (Vítek) (14.4.2011 15:15)
P.: jak souvisí nákladní přeprava s molochem ČD?? Že když kamion jede 50 tak vlak 25 - doporučuji jet k nějakému koridoru při kterém vede silnice a zkusit držet tempo s nákladním vlakem - stačí jedna jediná dědina po cestě a vlak už nedohoníte ...

Rush_Hour.jpg (P.RP (8.4.2011 21:53)
nejde jen o čas, někde by se i prostoje svezly, ale hlavně o cenu... a ta u molochu ČD prostě propadá. U nás se ve firmě vlečka naposled použila asi 4 roky před tím, než jsem nastoupil. A to se odvážely dva vagony někam na ukrajinu. Platil si to zákazník, takže bez stresu, ale fakturovalo se to přes nás a teda přišlo mi, že jsme si ty vagony místo pronájmu koupili. Mimotoho, jen za výhybku z hlavní tratě, její údržbu a razítkování chtěli tuším čtvrt mega ročně.

Rush_Hour.jpg (MipiRP (8.4.2011 20:49)
V ostravě svinově vidím každý měsíc plný vlak aut kdo říká že se neco nepřeváží po kolejích když toho je víc tam asi nikdy nebyl

Rush_Hour.jpg (hnidopich) (8.4.2011 14:28)
"Víc dopravy po železnici" trochu chcípá na průměrné rychlosti nákladní přepravy: po silnici 50 km/h, po železnici 25 km/h (včetně nakládky, vykládky a prostojů). A náklaďák projede leckam, vlak jen po kolejích (a ano, koleje jsou v ČR sice všude tak do 10 km, ale silnice je všude až do fabriky - takže u železnice další překládka navíc). Ucelené vlaky + vlečky mají perspektivu i dnes, ale kdo tu ještě vyrábí v takovém objemu? (kromě Škodovky v Boleslavi a Kvasinách)

Rush_Hour.jpg (456) (8.4.2011 13:48)
Zaměstnal víc lidí? To jako že když je tam výpravčí, tak tam budou dva? Na odvezení 100 kontejnerů stačí jeden strojvedoucí nebo 100 řidičů. B-)

Rush_Hour.jpg (kapitán jednička) (8.4.2011 11:03)
pepa3: zvýšení vlakový dopravy o 100% je jako kdybych tu kamionovou zvýšil o 1%, tady je snad vidět že to nelze provést

Rush_Hour.jpg (FourtytwoRP (8.4.2011 1:20)
Which seat should I take?

Rush_Hour.jpg (illwillRP (7.4.2011 23:09)
Roumen, FY: Kakaová recidiva...! :-)

Rush_Hour.jpg (pepa3) (7.4.2011 22:11)
vvolis vsechno jde ale musi se chtit, a neni to hloupost zamestnal by si vice lidi, a usetril bys za opravy silnic. tululum rika se ze nase zeleznice neni vyuzita ani z 15%m kdyz se podivas treba na vsetin kdysy tak tam byl vlak co 5 minut a dnes? :-D

Rush_Hour.jpg (nx2kRP (7.4.2011 21:54)
ha, na železniční infrastrukturu se toho ještě vejde.

Rush_Hour.jpg (ŤululumRP (7.4.2011 20:47)
pepa3: Sice je to hezký nápad, ale naše železniční infastruktura by to asi nesnesla ;-)

Rush_Hour.jpg (vvolisRP (7.4.2011 20:42)
pepa3: a jak bys ten zakaz chtel provest? nejakym dalsim komunisticko-byrokratickym narizenim jakych je EU(SSR) plna?

Rush_Hour.jpg (Fuck Yeah) (7.4.2011 20:25)
,,,,,mají hnědou. :)

Rush_Hour.jpg (pepa3) (7.4.2011 20:25)
a tohle by se melo udelat v cele EU chces prevazet naklad na dlouhe vzdalenosti hod to na vlak. ZAKAZAT kamiony

další...